Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 29 van 33]

701Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 02, 2010 9:00 am

Gast


Gast

Ik ook.

702Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 02, 2010 9:27 am

insanity-perdition



Honger! ;O
Hoop dat we zo gaan eten Smile

703Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 02, 2010 9:30 am

Snowny



Mobiel laten vallen + aquarium...

704Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 03, 2010 6:52 am

fjodor

fjodor

25 KM fietsen omdak met een paar personen had afgesproken, kom ik daar, niemand...

dus ik SMSen, geen antwoord, dus weer naar huis gefietst, krijg ik opeens SMSje terug

"ja srry, vergeten, we staan er nu, waar ben jij", en nu zijn ze boos op mij omdat ik niet wer terug ga fietsen...

705Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 03, 2010 8:43 am

Vampire



Wtf, één of ander vreemd mens stuurt me via hyves een mail voor zelfbruinend spul?

Ik dacht dat het misschien een groepsbericht was maar het is alleen aan mij geadresseerd T_T

706Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 03, 2010 11:28 am

MANOUK

MANOUK

Ik heb waarschijnlijk iedere vrijdag het 7e en 8e gym.
Het kutste vak op de kutste tijd.
Normaal zit ik dan met chille mensjes in het cafe!
Vraag me af of het me lukt om geregeld op te komen dagen. Ik ben niet iemand die veel spijbelt, maar dit vraagt er gewoon om.

http://www.last.fm/user/Manouk666

707Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 03, 2010 12:09 pm

Gast


Gast

Dat heb ik dus ook.

708Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 03, 2010 12:23 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik mag dus ook niet gymen, dus heb het lekker niet. Weer iets wat ik natuurlijk oh zo erg vind.

709Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za sep 04, 2010 5:46 am

fjodor

fjodor

vanochtend veel bezig geweest met m'n kamer opruimen, maar dan ook echt goed bezig geweest, veel weggegooid etc., dus ik vond dat ik nu wel ff kon gaan lunchen. nu is m'n moeder gelijk weer boos dat ik nooit m'n kamer opruimen en dat ik altijd een excuus heb en dat ik nog niks aan m'n kamer heb gedaan...

710Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 05, 2010 4:16 am

Gast


Gast

WTF,er staat dat er te weinig schijfruimte is voor een bepaalde download,terwijl ik net een heleboel muziek heb verwijderd O.o

711Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 07, 2010 9:29 am

Vampire



Ik voel me misselijk, bang en zenuwachtig.
Ik wil niet naar Berlijn terwijl mijn vrienden lol maken in Parijs T_T

712Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 07, 2010 9:34 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Vampire schreef:Ik voel me misselijk, bang en zenuwachtig.
Ik wil niet naar Berlijn terwijl mijn vrienden lol maken in Parijs T_T
Ga gewoon, heb het naar je zin, kijk wat rond enzo... en doe gewoon je eigen ding, het word vast reuze interresant

http://sirmentro.hyves.nl/

713Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 07, 2010 10:56 pm

Vampire



Ja ik moet een presentatie houden, als ik daarmee faal blijf ik waarschijnlijk al zitten Shocked
En ik moet dit jaar in training gaan wegens faalangst, en ik loop ook nog een dag rond in mn uppie, dat vind ik net zo erg als met wildvreemden. Het enige dat me positief houdt is dat Sven Friedrich er rond kan lopen, alhoewel we 1 dag te vroeg weer naar Nederland gaan T_T

En er zijn op dit moment weinig/geen leuke evenementen in het Noorden en dat moet voor ckv ><
Dus ik kan wat saais op gaan zoeken T_T

714Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 08, 2010 12:55 am

Snowny



Mag je geen films invullen voor ckv?
Mocht ik wel.. 5x naar de bios geweest ^^

Cursus faalangst is trouwens wel grappig, heb het zelf ook tijdje gedaan, moest ik als een kip gaan rondtokken.. scheen goed te zijn voor mn zelfvertrouwen?????

715Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 08, 2010 2:01 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Lady Stardust schreef:Ik zie mn ex weer... dat vind ik nog erger dan vriendenloos zijn.
Ik heb m nog niet gezien, maar ik kan m nog steeds schieten. Hij heeft mij in de steek gelaten terwijl hij wist dat ik m nodig had. Daar deed ie me veel pijn mee...

(en dat zorgde ervoor dat ik het jaar nét niet haalde >.< )

hmmmpf....


Zie ik m, hij ziet er slecht uit. Eerst het gevoel van euforie (dat t verdomd z'n eigen schuld is), maar nu gaat het knagen. Ik heb t gevoel dat ik m moet helpen... T-T

716Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 08, 2010 8:45 am

Vampire



Ik mag 2 van de 6 keer naar de bioscoop voor de rest moet ik wat anders verzinnen, op het moment draaien ook geen films waar ik heen wil die onder de 16 zijn, Vampires suck komt dan in aanmerking maar die heb ik al gezien en heb geen zin om daarvoor nog apart naar de bios te gaan (ja dat is een stukje luiheid)

717Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 08, 2010 11:23 am

insanity-perdition



Tired, verder heb ik niks te klagen vandaag Smile

718Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 08, 2010 1:22 pm

Gast


Gast

Msn heeft kuren,dus ik heb een nieuw e-mailadres aangemaakt,blijkt 't niet aan m'n e-mail te liggen
FFFFFUUUUUUUU

719Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 09, 2010 7:32 am

MANOUK

MANOUK

KutkutkutkutKUTROOSTER!

http://www.last.fm/user/Manouk666

720Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 09, 2010 12:23 pm

Snowny



Vandaag discussie mt onderwijsgroep gehad over de slechte eigenschappen van autisten..
Eventjes uit mn plaat gegaan Mad

721Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 10, 2010 8:15 am

insanity-perdition



Heb nog steeds mn boeken niet, Maandag s.o van economie...Dat wordt leuk -.-

722Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 12, 2010 7:06 am

Whiplash

Whiplash

GORDVERDOMDETERINGTYFUSKLOTE msn

http://www.last.fm/user/basszman

723Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 12, 2010 8:07 am

Vampire



Ik ben niet de enige die msn problemen heeft geloof ik?

Ik zit nu telkens op ebuddy, ik kan geen mensen toevoegen en zij mij niet, terwijl ze op ebuddy online zijn.

Toen heb ik een paar keer andere msn versies gedownload, precies hetzelfde verhaal, alhoewel ik op sommige versies me niet eens aan kon melden T_T

724Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 12, 2010 8:53 am

Gast


Gast

Ik ben brak & m'n nek doet zeer.

725Klaag/zeurtopic. - Pagina 29 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma sep 13, 2010 12:49 pm

insanity-perdition



Gosh, mijn msn ookal.
Hij meld me de heletijd af...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 29 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum