Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Een idee om de Virtual Reaper te verbannen.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Lucifer

Lucifer

Hallo allemaal,

omdat al enige tijd De Virtuele Man Met De Gigabyte Zeis aan het rondzwerven is op dit forum (ik bedoel dat het hier bijzonder stil/dood is), ben ik wat gaan nadenken.En toen bedacht ik, om zo ook het aantal geregistreerde gebruikers te vergroten en hiermee de levenloosheid te verdrijven: Waarom maken wij eigenlijk geen Facebook pagina? Iedereen heeft het erover dat het hier zo "dood" is, dus waarom niet? Het is supermakkelijk om dat te doen, kost helemaal zip, en tel de bovengenoemde dingen erbij maar op. Zo komen mensen misschien eerder, makkelijker (iedereen tegenwoordig maakt ten slotte gebruik van EEN social media), sneller, en meer in contact met elkaar, en vergroten ze hun individuele sociale netwerk, online en wellicht ook daarbuiten.

Wie heeft hier animo voor?

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat vind ik wel een goed idee trouwens. ^^ Dan is het ook, zoals jij zegt, makkelijk bereikbaar voor iedereen en misschien ook wat soepeler.

Lucifer

Lucifer

Then what are we waiting for Very Happy cheers bounce ?!!!!

Tezzie

Tezzie

Gaat uw gang maar Razz ik ben momenteel iets te druk/lui daarvoor haha.

Lucifer

Lucifer

Zoals het bericht al doet vermoeden, heeft lady moonlight nu een facebook pagina!
Komt het zien!
Ik heb eerder al voorgesteld om dat te doen, en vandaag heb ik deze pagina voor ons allemaal opgericht. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, want als dat niet zo is, dan haal ik hem zo snel mogelijk weg. Op deze manier komen mensen misschien meer, makkelijker, en sneller in contact met elkaar.
Weg met de Virtual reaper! Hope you all will join me. :-)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum