Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Reacties van mensen

+12
fjodor
MuseLovertje
VeroowRocks
Harmpje
insanity-perdition
Tree
Lady Stardust
Spirit-of-nostalgia
MANOUK
Vampire
Tezzie
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 11]

76Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen zo sep 20, 2009 11:15 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Harmpje schreef:
Morbid~Autumn schreef:Hmm... Ik heb lichte PDD-nos, maar ik heb ook best veel kenmerken van hsp.

Het is idd lastig om dan iets terug te zeggen... ik probeer dan alles te negeren en soms schiet ik zelfs in de lach door de hele situatie.


Als de wereld in de sfeer van de EFF was... dan werd er eens meer getolereerd.

Shocked vrouwen met pdd-nos komt niet veel voor, ik zelf heb ook pdd-nos, althans dat is de diagnose alhoewel iedereen vind van niet ~.~

Ik heb het gelukkig licht xD, maar het heeft wel gevolgen. Het probleem zit niet zozeer in de comunicatie met mensen, maar de informatieverwerking. PDD-nos kan je niet zien... ik denk dat dat in jouw geval is. Bij mij is de strijdt tussen ratio en gevoel zeer extreem.

77Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen zo sep 20, 2009 12:08 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik ben gewoon extreem gevoelig, er is geen diagnose voor, maar als iemand van wie ik hou mij kwetst/boos op me is/teleurgesteld of gewoon verwarrend, komt dat heeel hard aan, en kan ik mijn emoties niet in bedwang houden en ga ik huilen, schokken, paniekaanvallen krijgen.
Ik kan er echt niets aan doen, ik heb ermee leren leven.
Gelukkig heb ik dit niet bij vreemde mensen, dan kan ik veel negatieve opmerkingen nog wel hebben,
Pas als ik je heel graag mag/van je hou komt het hard aan.

https://ladymoonlight.actieforum.com

78Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen vr sep 25, 2009 3:09 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

hee, had ik gisteren mijn supergeweldige oogpijnkleurtjes-jurk aan en die draag ik niet zo vaak, Zitten er van die huppels(man-version) in mijn klas sarcastische opmerkingen te maken, sommige mensen kunnen er echt gewoon niet tegen als iemand eens iets 'anders' draagt wat hun 'bekrompen bevooroordeelde wereldje verstoord. kan ik me zo aan irriteren Evil or Very Mad

79Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen zo okt 04, 2009 2:53 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik heb ALTIJD een choker om... sterker nog het is eigenlijk een wonder dat ik er niet mee slaap.

Dus een klasgenoot vroeg me deze week: zeg als jij met je hond gaat wandellen, en dat doe je vaak dat weet ik, zit er ook een riem aan dat 'ding' om je nek en laten jullie elkaar uit?

Ik hield t niet meer xD. Ik lachde hem niet uit, daar is ie te aardig voor. Het was gewoon een lompe reactie en ik heb er heel droog op geantwoord: nee... da's onmogelijk. Zie je er is niet zo'n fetish lederen ding met een ring eraan en sowieso ik hou van mn hond, maar niet zo veel... en toen lag iedereen in een deuk.

80Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen di okt 06, 2009 10:28 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Haha, die is wel heel droog ;p

Mijn laatste reactie was toen ik thuiskwam: Wow, chic hoor, elke dag je haar in een knot.

Ja, dankje mam, het zit gewoon lekker xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

81Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen vr okt 09, 2009 12:51 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik word vaak uitgescholden of uitgelachen om me kledingstijl. Of jongen uit me klas gaan dan keihard Hardrock schreeuwen, dat faalt. Ik krijg ook wel positieve reacties, dat het knap is dat ik het durf enzo. En daar word ik wel blij van

82Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen vr okt 09, 2009 12:54 pm

Tezzie

Tezzie

Ik word zelf eigenlijk nooit nageroepen.
Alleen dat sommige mensen wat langer naar me staren xD.

Misscien staat het me gewoon natuurlijk gehhe.

Niet dat ik zo extreem ben ofzo

83Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen za okt 10, 2009 11:09 am

Vampire



Ik heb al een lange tijd niks meer gehoord eigenlijk xD

84Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen za okt 10, 2009 11:17 am

Tezzie

Tezzie

Omdat zwart nu ineens 'de kleur' is ofzo ¬¬

85Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen za okt 10, 2009 11:19 am

Vampire



En toch loopt er niemand in zwart xD

Oh wij zijn trouwens vet in. Meelopertjes, jullie zijn uit. Lekker puh xD

86Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen za okt 10, 2009 1:00 pm

insanity-perdition



omg, laatst ging op school
zo/n dom kut wijf tegen me aan lopen
en daarna iehhhww schreeuwen
gelukkig had ik het niet gezien, alleen voelde ik weer eens dat iemand weer is tegen me aan liep
waar ik me zo verschikkelijk aan kan irriteren -.-'
ik zag opeens mijn vrienden kwaad kijken en HOER! schreeuwen
alleen had ze dat niet gehoort geloof ik D:
ik kan daar echt vet moeilijk mee om gaan.
ik ben heel snel beledigt.
vooral als ze op hyves de moeite nemen om op mn foto te reageren of te krabbelen
met dat ik fake ben of een kut emo/gothic >_<

87Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen za okt 10, 2009 1:17 pm

Vampire



Dan moet je gewoon denken: Ik ben wel heel belangrijk dat ze aandacht aan me geven :O

Sowieso, mensen die commentaar gaan geven zijn kinderachtig.

Ik weer met mijn kinderachtig. zucht

88Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen za okt 10, 2009 2:06 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb steeds dat een jongen die ik niet eens ken, naar me toekomt en roept dat ik een heks ben.
Whatever xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

89Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen za okt 10, 2009 2:09 pm

insanity-perdition



@vampire
omg volgens mij ben je best goed in antwoorden xD
altijd op het moment dat zoiets gebeurt weet ik niks te zeggen om der te naaien
en later denk ik, whaa dat had ik moeten zeggen xD

90Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen zo okt 11, 2009 1:18 am

Vampire



streepenkit schreef:@vampire
omg volgens mij ben je best goed in antwoorden xD
altijd op het moment dat zoiets gebeurt weet ik niks te zeggen om der te naaien
en later denk ik, whaa dat had ik moeten zeggen xD

x']
Ik moet ook altijd antwoord geven als men rare vragen gaat stellen aan vrienden x']
Of ze met een jongen willen zoenen en waarom niet ><
We zijn hier niet zo wanhopig dat we zo'n kinderachtig lelijk figuur gaan zitten bekken
En daarna hebben ze nooit meer zoiets gevraagd.
Vrienden weten meestal niet wat ze moeten antwoorden dus neem ik het woord XD

Maar ik heb ook wel vaak dat ik achteraf denk van: Ik had beter dit moeten zeggen x']

91Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen zo okt 11, 2009 3:46 am

Tezzie

Tezzie

DarkRomantica schreef:Ik heb steeds dat een jongen die ik niet eens ken, naar me toekomt en roept dat ik een heks ben.
Whatever xD
*kort onderzoek gedaan*

Zijn naam is Stefan en hij is vriendjes met die ***-mensen die altijd op me zaten te kutten waardoor ik wou blijven zitten :')

Namen: FabienneKatjaAnneEnzo...
Ik zag ze metzijnallen bij heartbreak op een terrasje zitten.

92Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen zo okt 11, 2009 4:14 am

Vampire



Moet je hem eens alien noemen xD

93Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen zo okt 11, 2009 10:24 am

insanity-perdition



Vampire schreef:
streepenkit schreef:@vampire
omg volgens mij ben je best goed in antwoorden xD
altijd op het moment dat zoiets gebeurt weet ik niks te zeggen om der te naaien
en later denk ik, whaa dat had ik moeten zeggen xD

x']
Ik moet ook altijd antwoord geven als men rare vragen gaat stellen aan vrienden x']
Of ze met een jongen willen zoenen en waarom niet ><
We zijn hier niet zo wanhopig dat we zo'n kinderachtig lelijk figuur gaan zitten bekken
En daarna hebben ze nooit meer zoiets gevraagd.
Vrienden weten meestal niet wat ze moeten antwoorden dus neem ik het woord XD

Maar ik heb ook wel vaak dat ik achteraf denk van: Ik had beter dit moeten zeggen x']

whaha, oke xD
vet ;p

94Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen wo okt 21, 2009 12:53 am

Tezzie

Tezzie

Ik irriteer me nogal aan die nieuwe lading brugklassers met een gigantisch grote mond waar woorden uitkomen waarvan je niet eens wist dat ze bestonden.

Aso's.

95Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen wo okt 21, 2009 3:05 am

Vampire



Tezzie schreef:Ik irriteer me nogal aan die nieuwe lading brugklassers met een gigantisch grote mond waar woorden uitkomen waarvan je niet eens wist dat ze bestonden.

Aso's.

Ik erger me er ook dood aan. dé bitches.

96Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen wo okt 21, 2009 9:00 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Mensen in het algemeen zijn gewoon ontzettend ergerlijk. De meeste dan.

D'r zitten een paar tussen die lief zijn, de rest is kut.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

97Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen wo okt 21, 2009 11:29 am

Vampire



De meerderheid van de bevolking is gewoon gemeen geloof ik xD

Wat wel grappig is,
Een kennis van mijn moeder denkt dat ik een erg leuke meid ben x']

98Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen wo okt 21, 2009 12:44 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Mensen zijn over het algemeen rot.
De maatschappij is rot.
De wereld is op weg naar rotheid.

Wen eraan en leef ermee.

Er zijn een paar lieve mensen, maar over het algemeen schaam ik me er soms voor om mens te zijn..

https://ladymoonlight.actieforum.com

99Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen do okt 22, 2009 3:21 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Agree^^

O_o we hadden gisteren een ouderavond en blijkbaar vond een van de moeders dat ik een jehova getuige ben. Voor de verandering geen satanist xD.

100Reacties van mensen - Pagina 4 Empty Re: Reacties van mensen do okt 22, 2009 6:12 am

Vampire



Wtf.
Wat mankeert een moeder om zoiets zomaar te zeggen? >.<

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum