Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 33]

301Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 01, 2010 12:20 pm

Tezzie

Tezzie

Men rode haarverf is erg oranje uitgevallen.

Maar mensen zeggen dat het wel awesome staat ofzo :'). Ze liegen.

Kreeg wel een vervelende carnaval-koninginnedag opmerking naar men kop gesmeten. :l

302Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 01, 2010 2:04 pm

MANOUK

MANOUK

TEZZIE HET STAAT WEL LEUK.

Ik moet morgen vroeg uit bed, beh.

http://www.last.fm/user/Manouk666

303Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 02, 2010 10:56 am

fjodor

fjodor

ik heb vorige week vridjag spul van large besteld, is vandaag binnengekomen ^^

vorige week donderdag spul uit amerika besteld, moet volgende week ofzow aankomen ^^

304Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo feb 03, 2010 1:57 am

fjodor

fjodor

had vannacht weer es een bloedneus, dat duurt bij mij altijd iets van 2 uur, nu heb ik de smaak van bloed in me mond, is echt smerig Neutral

en me neus zit nu ook nog es vol met opgedroogd bloed, doet pijn Sad

305Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo feb 03, 2010 6:52 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Oh dear dat is irritant.
Ik heb weer eens last van me enkel, oftewel, ik sta weer eens scheef op me voeten. ¬¬

306Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo feb 03, 2010 8:14 am

insanity-perdition



met gym zijn er 2 mensne op mn voet gaan staan D:
nu is het net zo'n slagveld omdat ik ergens aan ging hangen waardoor ik mee gesleept werd en toen mn voetten ook al kapot waren xD
en nu ook nog al die lui die er op gaan staan. xD

307Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo feb 03, 2010 3:42 pm

fjodor

fjodor

kreeg op zo'n profielensite (GIC) een heel verhaal dat een of andere meid mij hartstikke lekker vond en me urenlang vast wou houden en de hele nacht in me armen wou liggen en 's ochtends naast mij wakker wou worden

das het probleem niet, dat is meer egostrelend Wink

het probleem is dat me vriendin mee las en me nu niet gelooft dat ik haar niet ken Sad

308Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do feb 04, 2010 3:51 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Auw, dat is rot zeg.
Ik zou ook jaloers zijn hoor, maar ik zou je wel geloven.
Je moet elkaar toch kunnen vertrouwen in een relatie?

Hoop dat het goedkomt!

https://ladymoonlight.actieforum.com

309Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do feb 04, 2010 8:49 am

fjodor

fjodor

mwoah ze gelooft me weer

maar ze was gister ook in haar "chagrijnige periode" Razz

310Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do feb 04, 2010 2:09 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

1 Ik ben ziek.

2 Ik heb voor de lol een VF account aangemaakt. Krijg ik een bericht van een Amerikaan dat zijn grote fantasie was om een slaaf te zijn van een victoriaanse femme-fatale (hij bedoelt blijkbaar mij dus) en of ik dat via de cam zou willen doen. Ik mocht alles met hem doen.

Pervert...

311Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 05, 2010 1:10 pm

Tezzie

Tezzie

Mag je alles met hem doen?
Hem zichzelf laten uitkleden en dat printscreenen en met zijn naam en msn adres over internet verspreiden? Razz

Ik ben weer zeer verkouden. Het was net twee dagen over :l.

312Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 05, 2010 3:17 pm

insanity-perdition



al die sneeuw overleeft
pleur ik zo van me fiets af voor een rijdent busje XD
ter wel er geen eens neeuw lag. schaamde me dood natuurlijk x]

313Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 08, 2010 12:14 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik ben misselijk

314Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 08, 2010 12:16 pm

Tezzie

Tezzie

Ben vandaag bekogeld met voorgekauwde winegums ...

315Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 08, 2010 12:26 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

me ma kwam vandaag thuis en ik had nog moeten opruimen...

http://sirmentro.hyves.nl/

316Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 09, 2010 12:29 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik moet donderdag naar het ziekenhuis vanwege slaap- en eetproblemen ofzo.

317Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 09, 2010 12:54 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Heb ik ook gehad, alleen moest ik naar de psych.
Kreeg medicijnen voor eetprobleem, en het hielp Smile
Slapen is nog steeds een uitdaging.

Succes!

https://ladymoonlight.actieforum.com

318Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 09, 2010 1:23 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

zelf kost het mij al heel mijn leven een uur of 2 a 3 om in slaap te komen. Oh en ik zou liever just van mijn eetkicken afkomen die ik vooral 's avonds heb^^
Eigenlijk ben ik blij dat ik mijzelf dikwijls uithonger omdat ik geen zin heb de pc te verlaten xD

http://sirmentro.hyves.nl/

319Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 09, 2010 1:24 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb al slaappillen en dat soort dingen. xD ik ga er gewoon overheen, ik slaap hele nachten niet meer.
Heb het altijd al gehad.
En ik ga ook proberen te kijken voor medicatie voor tegen mijn misselijkheid enzo.

320Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 09, 2010 1:31 pm

fjodor

fjodor

ik slaap goed en ik eet goed, ik heb hierover niks te klagen :')

321Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do feb 11, 2010 7:14 am

insanity-perdition



morgen weer tot kwart voor 4 naar school
haleluja >_>

322Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do feb 11, 2010 7:19 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

ik ben al een maand of 4 werkloos^^

Maar das wel enorm saai... voor zij die nog op school zitten klinkt dit als onmogelijk, maar ik mis school wel een beetje, het was beter dan dat je moet werken:P

http://sirmentro.hyves.nl/

323Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do feb 11, 2010 9:20 am

fjodor

fjodor

Sirmentro Enduros schreef:ik ben al een maand of 4 werkloos^^

Maar das wel enorm saai... voor zij die nog op school zitten klinkt dit als onmogelijk, maar ik mis school wel een beetje, het was beter dan dat je moet werken:P

ben ik het volkomen mee eens, iedereen die ik ken die nog op school zit is stikjaloers op mij, en ik dan weer op mijn beurt op hun

na 3 dagen was ik het thuiszitten al zat, kben nu ruim 3 maanden verder x'D
en geen enkel bedrijf wel me aannemen, das pas kut

324Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do feb 11, 2010 12:07 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Vanaf morgen heb ik toetsweek. Sad

325Klaag/zeurtopic. - Pagina 13 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do feb 11, 2010 12:30 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

fjodor schreef:
Sirmentro Enduros schreef:ik ben al een maand of 4 werkloos^^

Maar das wel enorm saai... voor zij die nog op school zitten klinkt dit als onmogelijk, maar ik mis school wel een beetje, het was beter dan dat je moet werken:P

ben ik het volkomen mee eens, iedereen die ik ken die nog op school zit is stikjaloers op mij, en ik dan weer op mijn beurt op hun

na 3 dagen was ik het thuiszitten al zat, kben nu ruim 3 maanden verder x'D
en geen enkel bedrijf wel me aannemen, das pas kut

ja daar heb ik ook al heel lang over na zitten denken: waar werken types als wij? Razz
(Dit vraagt om lyrics die episch beginnen, maar noobisch verder gaan though)
"Quit my job this morning, i said 'forever, I will hold my head up high" en later "I walked inside so i can hear, and the guy beside my, he gave me a beer" geloof me das epic fail xD

maar goed, je gaat je toch wel afvragen: tenzij je jezelf helemaal "normaal"(waar we nog steeds niet uit zijn wat dat is xD) kleed waar word je dan nog aangenomen? Is elke Gothic gedoemd om zich aan te passen aan wat mensen van je verwachten slash vooraltijd werkloos te blijven?

Wie hier heeft er een baan dat je zeg van 'dit is waardig en ik kan mijzelf zijn'?

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum