Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 18 van 33]

426Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma maa 29, 2010 12:49 pm

Tezzie

Tezzie

^niet meer gaan dus xD

Ik had net een Kickass voorkant gemaakt voor men PO, en toen liep men bewerkingsprogramma vast :l verspilde moeite ... hmm heerlijk.

427Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di maa 30, 2010 7:28 am

insanity-perdition



ik heb buikpijn D:

428Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di maa 30, 2010 12:24 pm

Vampire



En toen was het al uit.
En het brand als de hel.
De tranen lopen nu al bijna 2 uur lang en ik moest bijna overgeven :S

429Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di maa 30, 2010 1:05 pm

fjodor

fjodor

ik weet (helaas) hoe het voelt
sterkte IIG

430Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di maa 30, 2010 1:06 pm

Vampire



Dankje

431Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di maa 30, 2010 2:08 pm

fjodor

fjodor

me moeder heeft 'second thoughts' over de shirts die ik van haar mocht kopen via Ebay, heb al geboden + gewonnen, nu mag ik ze dus zelf gaan betalen, dara gaat 75 euro die ik voor de EFF wou gebruiken

432Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di maa 30, 2010 3:21 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

damn dat zuigt...

http://sirmentro.hyves.nl/

433Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo maa 31, 2010 1:12 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Vampire, veel sterkte! Liefdesverdriet voelt ontzettend kut..

https://ladymoonlight.actieforum.com

434Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo maa 31, 2010 11:41 am

Vampire



@Fjodor
Dat is best wel stom

@DarkRomantica
Dank je ^^

Maar nu heeft hij er spijt van dus ik moet even een tijd kunnen nadenken over wat ik moet doen ><

435Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo maa 31, 2010 11:59 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Kijk goed naar wat jij voelt, en gun hem de tijd om na te denken.
Stort je lekker op een hobby, dat werkt ook vaak :3

Veel sterkte ermee, en ik hoop dat alles goedkomt, one way or another!

https://ladymoonlight.actieforum.com

436Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 01, 2010 7:21 am

Vampire



Heel erg bedankt ^^
Het is alweer goed en ik hoop dat dat zo blijft.

En ik heb wel even wat andere zaakjes om over te klagen.
- Een meisje uit mn klas spijbelt gewoon vet vaak, scheld ons uit en de docenten vinden het allemaal prima alleen omdat ze het syndroom van Asperger heeft. Ik heb niks tegen mensen die Asperger hebben. Maar dit mens scheld je verrot al doe je helemaal niks, en ja ze is de helft van de week gewoon afwezig zonder een reden. Als iemand terug scheld moet diegene zich meteen melden bij het hoofd van de school. (Niet dat ik me moest melden want ik scheld niet terug)

-Alle leraren plaatsen haar ALTIJD bij ons in het groepje terwijl we bijna altijd al met 1 teveel zijn. We zijn er echt zat van.

437Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 01, 2010 9:11 am

Gast


Gast

Ik haat m'n beugel =.=

438Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 01, 2010 10:02 am

fjodor

fjodor

@ vampire

ik zal dan gewoon even met je schoolhoofd ofzoiets gaan praten. en als hij het ook goedkeurt zorgen jullie ervoor dat jullie ouders op gaan bellen wat er aan de hand is, na een tijdje luisteren ze wel

439Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 01, 2010 12:33 pm

Vampire



Ik kreeg net ook iets slims te horen, vragen of de schoolinspecteur het wel goed vind dat ze zo vaak spijbelt, en dat ik hem graag even zou willen spreken.. xD

440Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 01, 2010 12:54 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Mijn vriend is vanaf vanavond tot dinsdag in Polen. Het ergste is dat we mekaar niet kunnen bellen of smsen in die tijd vanwege het geld. Ik ga hem zo erg missen.

441Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 01, 2010 12:56 pm

Vampire



Aaah Sad

Sterkte met de tijd dat je hem zult moeten missen Sad

442Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 02, 2010 3:20 am

insanity-perdition



de chiba inu ging niet door.
en toen zouden we een husky krijgen maar die gaat ook niet door want daar moet je er 2 van hebben en als ze zich vervelen/alleen thuis zijn/te weinig bewegen gaan ze van de meubels eten Sad
we krijgen nu een ander soort hondje met grappige oortjes Very Happy dat is dan nog wel weer leuk. maar wel jammer van de husky/chiba inu Razz

443Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za apr 03, 2010 3:15 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik mis mijn lief zo vreselijk veel. Nu blijkt ook weer dat ie een dag langer daar is, en dat het daar een grote ruziezooi is. Ik wil zo graag dat ie weer terug komt, ik maak me zorgen om hem, en ik wil dat ie het gewoon goed heeft. Damn, wat een rotgevoel en wat klinkt het aanstellerig. >.<

444Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di apr 06, 2010 12:37 pm

Vampire



Is niet aanstellerig hoor, iemand missen is een akelig gevoel.

En twala. Uit. Dit keer was het mijn beurt, ik ben geen jojo.

445Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 08, 2010 12:40 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Aww dat is jammer.

446Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 08, 2010 1:27 pm

fjodor

fjodor

werd gister gebeld of ik ergens kon gaan werken (lang verhaal) dus ik daarvoor naar uitzendbureau om me in te schrijven zodat ik daar tenminste kon werken

vandaag een dagje gewerkt, belde dat bedrijf het uitzendbureau op die mij weer opbelden, terwijl ik nog aanwezig was en die gasten 10M verderop stonden, dat ik niet terug hoef te komen

kreeg te horen dat ik me haar niet in een staart had (wat dus wel zo was)
dat ik geen geschikte kleding aanhad (had werkbroek aan (oude overzeas waar ik vorige week achter kwam dat er wat gaten in zaten, tadaah: werkbroek) en dat ik geen egschikte schoenen aan had, dat uitzendbureau had mij verteld dat mijn legerkisten genoeg zouden zijn, en sowieso wist ik pas vanaf gister dat ik daar kon werken, niet iedereen heeft speciale werkkleding in z'n kast te liggen)

verder maakte ik teveel foutjes (want iedereen hoort nou eenmaal gelijk perfect te werken, zonder ervaring, op je eerste werkdag)

en blijkbaar was ik ook niet gemotiveerd genoeg (het was voor mij 5 kwartier fietsen om dara te komen + weer terug, heb me de hele dag kapot gewerkt en kwam ook halfdood thuis, maar dat is niet motivatie genoeg blijkbaar)

ik had gister heel veel motivatie om te gaan werken, maar nu helemaal niks meer

owh jha, en m'n moeder vind dat t mijn schuld is dat ik niet terug mag komen omdat ik blijkbaar te laat was (geen flauw idee waar ze dat vandaan haalt), me niet genoeg inzette voor m'n werk en gwn m'n best niet deed

en dan vragen mensen zich soms af waarom ik me af en toe een beetje kut voel

ja beetje teveel gezeur, maar dit moest er ff uit, srry

447Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 08, 2010 1:29 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ah, dat is echt balen zeg. Dus heb je nu helemaal geen werk of wat?

448Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 08, 2010 1:33 pm

fjodor

fjodor

nope

krijg dus hopelijk wel vandaag betaald

maar vanaf morgen is het dus weer het oude liedje: niks doen, werk zoeken en me helemaal kapot vervelen omdat er niemand is die iets te doen heeft

449Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 4:44 am

Vampire



Dan doe je je uiterste best en krijg je alleen maar kritiek, dat is echt stom.
Knuff

450Klaag/zeurtopic. - Pagina 18 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 1:33 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Damn... er werd vandaag voon mijn eigen ogen een conducteur bedreigd Shocked .

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 18 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum