Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dit moet ik ff kwijt.

+13
Radioactive
Sirmentro Enduros
Whiplash
insanity-perdition
MuseLovertje
VeroowRocks
Tezzie
Vampire
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
DarkRomantica
fjodor
MANOUK
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 16]

26Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 5:37 am

VeroowRocks

VeroowRocks

Mwah, volgens me ma ben ik ook hsp-er, geloof ik niet zo in. Onzekerheid enzo heb ik wel (maar dat is geen stoornis), alhoewel het soms een beetje te extreem is, vind ik-->het gaat wel steeds beter.

27Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 7:02 am

Vampire



Ik heb niet echt ergens last van.
Heb een tijd lang last van een minderwaardigheidscomplex gehad maar ik ben er vanaf, al heb ik nog niet super veel zelfvertrouwen.. Het is nu meer dat ik gewoon niet meer geloof wat ze zeggen x']

Ik heb een paar goede vrienden waar ik mee optrek op school, en voor de rest van de klas zijn wij het nerd groepje en ze vinden ons anders. Dat heeft 1 gewoon echt tegen een leraar gezegt :S

En mn vrienden kleden zich gewoon zoals de massa dus ik begrijp dat mens niet echt xD

28Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 11:49 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb ook geen stoornissen, behalve dat ik NLD heb.
Huh, wat? Ja, dat betekent dat mijn linkerhersenhelft ( taal, muziek, creativiteit) erg hoogontwikkeld is en mijn rechterhersenhelft ( wiskunde, ruimtelijk inzicht, praktisch) erg onderontwikkeld.
Daarbij heb ik nog discalculie, wat wiskunde voor mij echt een hel maakt.

Voordelen aan NLD zijn dat ik een gemiddelde woordenschat van een 35-jarige heb, en ik compleet op kan gaan in iets ( muziek bijv.)
Nadelen zijn natuurlijk alles praktisch, dat ik soms traag van begrip ben, en dat getallen voor mij vaak een living hell zijn.

https://ladymoonlight.actieforum.com

29Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 11:54 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik wil even kwijt dat me band Lucifer's Flame de 27ste op gaat treden, en ik heb er vet veel zin in. Very Happy

30Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 12:02 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Oehh, klinkt vet, veel plezier!^^

https://ladymoonlight.actieforum.com

31Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 12:04 pm

fjodor

fjodor

suc6 Wink

32Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 12:54 pm

Vampire



Ik ben ook veel creatiever, beter in talen enzo .. en heb heel veel moeite met wiskunde, natuurkunde en dat soort vakken xD

33Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 12:57 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik vind juist de beta vakken makkelijker...



(lol vandaag met bio practicum hebben we ons eigen DNA geĂŻsoleerd en in een hangertje gedaan xD. Best grappig, maar een beetje tijdverspilling)

34Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 1:01 pm

fjodor

fjodor

hadden wij toen ook eens gedaan, toen vroeg ik ook maar aan de leraar wrm we dat DNA gingen isoleren, want ik draag zelf al genog van me eigen DNA bij me, gaf hij als antwoord: "dan geef je het maar aan je vriendin." kheb t gelijk weggespoeld x'D

35Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 1:13 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Nou ja bij ons kunnen we beter gelijk heb DNA gaan bepalen... dat is meer relevant.
De meeste hebben t hangertje gelijk weggegooid.

36Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do nov 12, 2009 11:42 pm

Gast


Gast

Yeaaaaah,volgens last.fm heb ik 666 x Ensiferum geluisterd

37Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr nov 13, 2009 6:55 am

Vampire



Het is weekend 8-)

38Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr nov 13, 2009 11:17 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Morgen een verjaardagsfeestje in het Gooi, oftewel, lekker 3 uur met de trein, en dan al mijn vriendinnen daar weer zien^^

https://ladymoonlight.actieforum.com

39Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za nov 14, 2009 12:34 pm

fjodor

fjodor

ik ben nu best wel dood

feestje gehad, en er was nergens meer plek om te slapen (of ik moest bij een meid in de slaapzak kruipen(nog steeds spijt van(A)))

heb dus maar de hele nacht buiten gezeten vuurtje stoken, ik stink nu, na het douchen, nog steeds naar rook ^^ en mede/whiskey gedronken

zo meteen maar ff lekker lang slapen Razz

het feestje zelf faalde best wel, want ze wouden me gaan koppelen,aan diegene bij wie ik dus bijna bij in de slaapzak was gekropen Razz (blijkbaar de 1e reden voor t organiseren dervan) en ze hebben gefaald, en nu weet ik niet of ik dat erg meot vinden of niet *w00t*

40Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. zo nov 15, 2009 9:42 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Koppelfeestjes?
Dat is pas een enge reden om een feestje te geven ;p
Als het gelukt was, was het dan een orgie-feestje geworden haha..

https://ladymoonlight.actieforum.com

41Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. zo nov 15, 2009 2:57 pm

fjodor

fjodor

ja t was ook best eng Razz
opzich best jmmr dat t niet gelukt is Wink

maarja. op naar t volgende feest x'D

vandaag trouwens feest gehad, ben nu net terug uit groningen (anderhalf uur rijden) want me zus was jarig Razz

42Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma nov 16, 2009 9:22 am

Vampire



HAHA XD
Toen ik laatst in de stad liep stonden mijn zusje en ik buiten bij de Scapino te wachten op mn oma en moeder, en toen hoorden we plotseling vet harde muziek.
Kijken we in het raam: WTF? Een oude opa was aan het dansen xD
Ik mn zusje aankeken die precies hetzelfde dacht, komt dat opaatje voorbij ons dansen XD
Ik zo: Waar is de film ploeg? XD
En toen kwamen m'n moeder en oma uit de winkel een toen wees die opa naar mijn moeder! XD

43Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma nov 16, 2009 9:30 am

insanity-perdition



whaha XD
fucking awesome :"D

44Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma nov 16, 2009 9:58 am

Gast


Gast

Lol.

45Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za nov 21, 2009 1:04 pm

Gast


Gast

BLURP.
Ik verveeeel me.
& het is hier dood.

46Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za nov 21, 2009 3:41 pm

fjodor

fjodor

op zich wel he? Razz

ik verveel me nu echt kapot, ik ga zo maar es slapen denk ik

maar eerst ff me schoen zetten (A)

47Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za nov 21, 2009 5:01 pm

Tezzie

Tezzie

Ik krijg niks in men schoen ... D:

48Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. zo nov 22, 2009 4:05 am

Gast


Gast

666 Dark Tranquillity plays @ last.fm

49Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. zo nov 22, 2009 6:46 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik heb de manic panic haarverf uitgeprobeerd... je hebt aan 1 potje maar dan genoeg. Het pakt niet 100% op bruin haar, maar je hebt wel een donkerrode ondertoon een hele gave felrode glans.

het geeft wel een hoop zooi...

50Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 2 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. zo nov 22, 2009 7:32 am

MANOUK

MANOUK

Mijn zusje heeft er een paar maanden terug d'r hele haar mee roze geverfd.
De slang van de douchedinges is nog steeds gewoon fel roze, en in d'r haar zag je het na een week al niet meer. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» School... of dat er voor door moet gaan xD

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum