Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

GEZOCHT: Gothic’s voor Film!

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1GEZOCHT: Gothic’s voor Film! Empty GEZOCHT: Gothic’s voor Film! do mei 05, 2011 4:47 am

Circe films



Op dit moment zijn wij bezig met de film ‘Nina Satana’. De film zal dit najaar uitgezonden worden op televisie.



Laatst aangepast door Circe films op za mei 14, 2011 5:10 am; in totaal 1 keer bewerkt

2GEZOCHT: Gothic’s voor Film! Empty Re: GEZOCHT: Gothic’s voor Film! vr mei 06, 2011 6:34 am

Whiplash

Whiplash

In underground platenzaken komen ook alleeeeeeeen maar goths.
Beetje kortzichtig, niet?

http://www.last.fm/user/basszman

3GEZOCHT: Gothic’s voor Film! Empty Re: GEZOCHT: Gothic’s voor Film! vr mei 06, 2011 9:05 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat is toch logisch? En dan ook alleen maar echte gothics.

4GEZOCHT: Gothic’s voor Film! Empty Re: GEZOCHT: Gothic’s voor Film! vr mei 06, 2011 2:10 pm

Whiplash

Whiplash

Ja, ik maakte me ook altijd helemaal op, met 10 cm eyeliner rond mijn ogen en zwarte nagels als ik naar de metalafdeling van boudisque in Utrecht ging, wat toen nog een aparte winkel was. En had dan ook altijd alleen maar zwart aan en een broek met pijpen met een diameter van 50 cm en allemaal kettingen aan die broek. En dat allemaal voor een underground platenwinkel...

http://www.last.fm/user/basszman

5GEZOCHT: Gothic’s voor Film! Empty Re: GEZOCHT: Gothic’s voor Film! vr mei 06, 2011 2:17 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat doe ik ook altijd, en een beetje sipjes kijken.

6GEZOCHT: Gothic’s voor Film! Empty Re: GEZOCHT: Gothic’s voor Film! zo mei 08, 2011 5:38 am

insanity-perdition



HAHHAHAA
waarom zouden echte goth's daar aanmee willen werken?
Volgens mij lopen er sowieso meer metalheads en hardrockers enzo in die winkels dan goth's.

7GEZOCHT: Gothic’s voor Film! Empty Re: GEZOCHT: Gothic’s voor Film! za mei 14, 2011 2:54 am

Dino

Dino

tja, voor 20 eurie ga ik wel ff verkleedpartijtje houden hoor xD opzich
Behalve dat ik meer geld kwijt ben om erheen te reizen dan dat ik dan verdien...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum