Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De zomer van....(vul je naam in)

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De zomer van....(vul je naam in) Empty De zomer van....(vul je naam in) za jun 16, 2012 12:14 pm

Lucifer

Lucifer

De zomer van 2012 heeft weer toegeslagen affraid ...De rapporten zijn/komen weer binnen, examens gedaan, einde schooljaar of einde school, nieuwe liefde (lekkere kerel/meid, een nieuw huisdier, of hobby, verslaving, obsessie, talent, ontdekking/herontdekking, andere aanpak/levensles, je hebt het licht gezien Idea , etc, etc...) nieuwe plannen of juist geen/helemaal niet, noem het maar op, vertel het maar, wat je er ook maar over kwijt wil:

Wat ga je deze zomer doen of juist niet? cyclops

2De zomer van....(vul je naam in) Empty Re: De zomer van....(vul je naam in) za jun 16, 2012 12:59 pm

BlackAngel

BlackAngel

Thuis zitten, weer eens gaan tekenen, werken aan de tarot kaarten die ik aan het maken ben, genieten van mijn vrije, single bestaan (of dat in ieder geval proberen), ijs eten, films kijken, naar de bios, zwemmen... eh... dat is ongeveer alles wat ik tot nu toe kan bedenken Very Happy Very Happy

3De zomer van....(vul je naam in) Empty Re: De zomer van....(vul je naam in) di jun 19, 2012 2:06 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik ben nog steeds op zoek naar werk. xD Ik had gisteren een sollicitatiegesprek, maar door gedoe met meerdere teamleiders krijg ik pas eind juni te horen of ik goed genoeg ben.
En ALS ik dan aan het werk kom, is het waarschijnlijk pas in augustus. Dus dan zit ik nog een maand: lalala thuis.

Verder ga ik leuke dingen doen met vriendje, vrienden ect. Niet veel boeiends in de zin van reizen of naar grote festivals gaan, maar zo is het ook leuk. Very Happy

4De zomer van....(vul je naam in) Empty Re: De zomer van....(vul je naam in) wo jun 20, 2012 6:09 am

Lucifer

Lucifer

Klinkt goed hoor. Ja, en mijn vader en ik gaan ook niet naar grote evenementen of op vakanzzz Sleep ...
We hebben het geld er niet voor, er geen zin in, en we hebben al genoeg leuke dingen om te doen Very Happy .
In ieder geval hebben we al veel films op de verlanglijst staan om te gaan zien, we gaan misschien nog naar enkele musea, naar de stad, tripje naar Amsterdam of naar m'n tante in Brabant (dat is gewoon leuk omdat we ze niet al te vaak zien, beetje ver weg Very Happy ) misschien geeft een van m'n oud klasgenoten nog een (verjaardags)feest, of we gaan met z'n allen ergens drinken of ergens heen (dat in ieder geval zeker), beetje van dat soort dingen, lekker relaxt Razz .

5De zomer van....(vul je naam in) Empty Re: De zomer van....(vul je naam in) wo jun 20, 2012 10:26 am

Tezzie

Tezzie

AMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHIAMPHI
De zomer van....(vul je naam in) 20111025-161541-664546

6De zomer van....(vul je naam in) Empty Re: De zomer van....(vul je naam in) zo jul 22, 2012 12:48 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

BAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAASBAAS
Hoe was het? :3

7De zomer van....(vul je naam in) Empty Re: De zomer van....(vul je naam in) do jul 26, 2012 1:29 pm

Tezzie

Tezzie

Te fucking vet awesome. Echt. We gaan woensdag meteen kaartjes voor volgend jaar kopen I love you srsly.

Sisters of Mercy hadden een vette verrassing door This Corrosion in vrouwenstem te doen Razz

8De zomer van....(vul je naam in) Empty Re: De zomer van....(vul je naam in) do jul 26, 2012 1:30 pm

Tezzie

Tezzie

Ik ben vandaag flauwgevallen en moest iets overgeven wat op opgedroogd bloed leek trouwens :') te warm.

9De zomer van....(vul je naam in) Empty Re: De zomer van....(vul je naam in) vr jul 27, 2012 2:53 am

Lucifer

Lucifer

Had je iets verkeerds (of te weinig) gegeten ofzo? Shocked

Anyways, sterkte ermee, en met dit schizofrene weer Razz

10De zomer van....(vul je naam in) Empty Re: De zomer van....(vul je naam in) vr jul 27, 2012 11:30 am

Tezzie

Tezzie

Na een korte redenatie bleken het de chococornflakes te zijn xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum