Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het Haar topic

+16
Whiplash
FREDDIE
fjodor
NightOfTheHunter
false_identity
Sirmentro Enduros
insanity-perdition
SheAndHerDarkness
MuseLovertje
Tree
MANOUK
Spirit-of-nostalgia
Vampire
Lady Stardust
Tezzie
DarkRomantica
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 8]

176Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic di sep 06, 2011 11:41 am

Tezzie

Tezzie

Hmm ze hadden het beter Vampire Bietjesroze kunnen noemen :') het valt nét iets roze uit.

Hoewel het alsnog awesome staat gelukkig XD

177Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic di sep 06, 2011 12:04 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat is best wel een mooie kleur volgens mij, foto?

178Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic do nov 17, 2011 8:59 am

Tezzie

Tezzie

Foto
Het Haar topic - Pagina 8 305059_2375613386912_1147907929_2858097_727479616_n

Niet-coole foto maar waarop de kleur wel mooi is XD
Het Haar topic - Pagina 8 299813_248414115201510_213101708732751_679057_1577363083_n

Het ene moment leek het roze, het andere moment weer rood. Bizarre kleur dus haha ^^ Maar ik ga zeker nog honderdduizend potjes halen Very Happy

Eerst had ik wel eens 'gewone' manic panic, maar die geeft zo enorm af Sad alleen op je huid bleef het al een week zitten (hallelujah foundation dacht ik toen) en men douche was na een maand nog roze.

Bij de 'amplified' merk ik dat hij 1. niet zo enorm aan je huid blijft plakken 2. je douche mooi schoon houdt xD. Je moet wel regelmatig een beetje bijverven om het mooi te houden maar dan heb je ook wat Smile

179Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic do nov 17, 2011 10:12 am

insanity-perdition



Wat een ontzettend mooie kleur zeg.

180Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic vr nov 18, 2011 10:06 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat is wel een erg leuke kleur, zelfde kleur als mijn nagels op dit moment. xD
Ik hou wel van dat roze/rood achtige. :3

181Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic do jan 26, 2012 12:04 am

Tezzie

Tezzie

Het Haar topic - Pagina 8 SkyDSCF9244

182Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic vr jan 27, 2012 2:07 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

He, het is donkergroen, best wel vet. Very Happy
Ik heb het net weer zwart geverfd, zoals altijd eigenlijk.

183Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic za mei 12, 2012 12:53 pm

Tezzie

Tezzie

Mijn haar is ondertussen weer rood...

Maar ik ga stoppen met verven :O *SHOCKING*

Ik heb heel dun haar en het gaat gewoon echt pluizen en splijten etc Sad Sad En het wordt ook te duur om elke twee weken een potje manic panic à 15 euro er in te smeren om het op kleur te houden...

184Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic di mei 15, 2012 9:01 am

Lucifer

Lucifer

Ik heb zelf ooit zo'n Pixy Cut gehad (HEEEL erg kort), maar werd er zat van. Heb op een gegeven moment toch maar besloten om mijn natuurlijke afro krullen weer te laten groeien ^v^. Voor en tijdens mijn "geweldige lesbo look" (not, hell no |:{) heb ik het steeds geverft (Heel diep donkerbuin en verschillende tinten rood). Maar ook mijn haar kreeg daar steeds een aanslag van (zeker voordat ik het had afgeknipt, toen zag het er heel zielig uit, vandaar dat ik er radicaal de schaar in had gezet *oeps*). Maar voorlopig laat ik mijn haar even met rust met kleuren en knippen....

VOOR IEDEREEN MET KRULLEN, het volgende:

Als je krullen hebt (natuurlijk of dat je ze erin hebt laten zetten bij de kapper) raad ik je het volgende aan:

Krullen zijn over het algemeen droog en hebben daarvoor de juiste verzorging nodig:

-Niet te vaak wassen, om de 1'a 2 dagen.

-Gebruik niet al te veel styling producten en het liefst ook eigenlijk niet de krultang. Ga ook niet je krullen borstelen in de ochtend! Kam je haar onder de douche, terwijl je je conditioner erin doet, met je vingers en/of een grove kam.

-Nadat je het hebt gewassen, droog je haar kort en voorzichtig af en doe er een beetje wax in. Je haar vervolgens drogen aan de lucht. De volgende ochtend spray je er een beetje een spray in speciaal voor krullen (ik raad je de krullenspray van L'oreal daarvoor aan), en kneed je het voorzichtig in je haar. Niet kammen, tenzij je het wast.

Hoop dat sommige er iets mee kunnen, in ieder geval werkt het voor mij haar wel. Very Happy
Maar ik wordt dan ook wel een witte neger genoemd als grapje Wink

185Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic di mei 15, 2012 10:24 am

Tezzie

Tezzie

Mijn tips voor beschadigd en pluizig haar:

-Een à twee week een haarmasker gebruiken (ik gebruik zelf rainforest moisturize van The Body Shop, daar zitten geen siliconen in en die verzwaren je haar niet)

-Zo weinig mogelijk föhnen en stijlen

-Slapen met een vlecht in: Dat voorkomt klitten

-Aan het einde van de douchebeurt een minuut koud water over je haar, zodat je haarschubben dichtvallen: Meer glans.

186Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic di mei 15, 2012 10:32 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Als je droog haar hebt, is het zelfs handig om ook niet te lang te douchen.
En inderdaad niet te vaak wassen. Mijn haar valt soms ook enorm veel uit Sad
Helaas zal t nog een half jaar tot een jaar duren. Dit komt door te lang ondergewicht blabla. Nu is het weer goed, maar gaat je lichaam met hormonen prutsen. En dan valt het extra veel uit. Het is echt heel irritant en duurt echt lang voor het echt over gaat. Ik was het zelf ook niet te vaak, want dan valt t soms nog meer uit, omdat ik eraan zit ofzo.

187Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic zo mei 20, 2012 11:59 am

Lucifer

Lucifer

Haarmasker heb ik nog nooit geprobeerd \:-^... Misschien als er wat meer lengte in zit. Kan er nu nog geen vlecht in draaien, (dank u moeder natuur voor deze prachtige afro ;-p) zelfs als ik het net heb gewassen zitten de krullen er nog in x-D.
Moet er denk ik nog een jaartje op wachten :-).
Ik heb een tijdje met koud water gespoeld na iedere wasbeurt, inderdaad voor meer glans, maar dan had ik er een 'a twee dagen last van migraine (hyper-sensitiviteit, bah).
Maar ik was m'n haar ook niet te lang, en omdat ik dus het bovengenoemde heb, douche ik altijd met lauw water.

Slapen met een vlecht KAN goed werken, maar voor mensen met heel dun en fijn haar, kan dat juist voor meer haaruitval zorgen, omdat het dan kan breken, zeker als er flink wat lengte eraan zit. Dus wees voorzichtig, want anders moet er bij de kapper heel wat van af en da's zonde.

En inderdaad, het is ook zeker goed voor mensen met dat haartype om eens in de zoveel tijd een haarmaskertje te nemen.

Nog een tip om te proberen:

Eet nootjes (mits je er geen allergie voor hebt). Vooral pinda's (pindakaas ook) zijn goed voor je haar en je huid, vanwege o.a vitamine E. Je haar gaat er meer van groeien en glanzen (ook vanwege de olie die er in zit) en voor je huid kan het ook veel goeds doen (mensen met droog/pluizig/dun/breekbaar haar hebben over het algemeen ook een droge huid): deze word er op den duur zachter door en je krijgt er geen schilfertjes of droogtepuisjes van.

Je eetpatroon hangt er dus ook van af. Goed blijven eten dus!

188Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic zo mei 20, 2012 2:31 pm

Tezzie

Tezzie

Er zijn ook van die rare vitamine pillen voor Razz Huid Haar & Nagels ofzo heet dat Razz

Als ik zonder vlecht slaap zit het de volgende dag helemaal in de klit :') en dat breekt dan helemaal als ik het uit probeer te kammen.

Anyways, update op stoppen-met-haarverf:
Mijn haar ziet er nu raar uit x_x vanonder zwart/bruin, daarboven rood, vanboven 2 centimeter uitgroei in donkerblond.
Ik heb een zogenaamde 'color corrector' gekocht die zou dat rode en zwarte er uit kunnen halen Razz die ga ik over een weekje proberen.

189Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic ma mei 21, 2012 7:39 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Vitaminepillen en gezond eten werkt vaak wel goed voor je haar. ^^
Toen mijn haar blondeerdood was, werkte soms een goed maskertje ook.
Het lijkt me best moeilijk om te stoppen met verven. :')

190Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic ma mei 21, 2012 10:07 am

Tezzie

Tezzie

Men kapster zei dat het heel kort zou worden als ik niet zou stoppen... dat is wel een soort motivatie? haha

191Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic di mei 22, 2012 9:30 am

Lucifer

Lucifer

Ja, nou ben ik niet zo heel erg van die "Special Pills" en soortgelijke producten (ik slik al de laatste ruim acht jaar allerlei pillen elke dag, ik vind het zo wel ff genoeg zo ^v^ Maar da's een persoonlijke opinie Razz ) Maar gewone voedings-supplementen doen het ook goed (multivitamines als Supradyn enzo).
Stoppen met verven is moeilijk als je het al jaren doet, maar het doet je haar op langer termijn veel goed *hup rijmpje erbij*. Ik ben nu ruim een jaar "clean", en had er best wat moeite mee om weer blond te zijn No . Maar het is goed om een rustmomentje te pakken. Ik denk echter wel dat ik het over een paar maandjes weer een kleurtje in gooi Razz .

~ alien ADVIES VOOR ALS JE TOCH WEER WILT GAAN KLEUREN (NA RUSTMOMENTJE) alien ~:

- Kies een echt goeie kleuring die niet je hele haar naar de klote werkt op langer/korte termijn. Okay, je hebt het dan wel over de mainstream-kleuringen zoals L'Oreal Prefference, bijvoorbeeld, maar (in ieder geval van deze kleuring) de samenstelling ervan is wat minder agressief. En ja, ze hebben wel wat "rustigere" kleuren, vaak of eigenlijk helemaal niet van die neonkleuren, maar er zitten wel soms hele mooie tussen. Very Happy

192Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic di mei 22, 2012 9:53 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb qua haarverven nooit echt problemen gehad. Alleen toen ik het gebleekt had. Razz
Zwart is niet echt een agressieve kleur volgens mij. Wel een crime om van je huid af te halen.

193Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic di mei 22, 2012 9:57 am

Tezzie

Tezzie

Ja ik deed het zelf altijd rood Razz en dat gaat er ook snel uit, dus moest ik het vaak verven = $$$duur

Maar men haar is nu volgens de kapper 'vol' of 'op' of 'verzadigd' ofzo en daarbij is het ook nog zeer dun waardoor het nog makkelijker beschadigt.
Daardoor werd het vanboven nog wel rood maar bleef het vanonder blond, echt een stom zicht Sad

Ik ga het zeker nog wel verven, maar niet meer met permanent verf.
Ik ben grote fan van manic panic Razz Daar staan nog vele potjes van. Die pakken wel stukken beter op beschadigd/geverfd/gebleekt haar, maargoed...

194Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic wo mei 23, 2012 12:45 pm

Lucifer

Lucifer

Ja, maar bleken is natuurlijk ook aanzienlijk meer agressiever dan kleuren. Mijn broer heeft in z'n punk-periode z'n haar proberen te bleken, maar de rook sloeg er zowat vanaf pale En toen het eenmaal klaar was (en de brandende hoofdhuid wat gekalmeerd was), leek z'n haar wel van stro en was de kleur knaloranje Shocked cyclops (maar hij heeft dan ook haar met een eigen leven Razz )

Ik heb dat zelf nooit gedaan/gedurft (vanwege die geweldige ervaring van m'n broer Rolling Eyes ), en ga het ook niet doen.

Over de verfplekjes van je huid afkrijgen:

-Smeer voordat je je haar gaat kleuren een laagje vaseline op de huid vlakbij de haargrens (voorhoofd, slapen, langs je oren en op de buitenste rand van je oorschelpen, en achterin je nek bij de haargrens). Hierdoor krijgt de kleuring geen kans om zich te hechten aan de huid (want het doet er ongeveer 3'a 4 dagen over voordat het weg is :-B)

-Hou een vochtig keukenrolletje erbij om zo de plekjes die nog niet droog zijn meteen weg te poetsen tijdens het kleuren.

Tips om "dood" haar te voorkomen:

-Ontwenningskuur van een halfjaartje natuurlijk.

-Als je het kleurt, om de 2,5 'a drie maanden met een nieuwe kleuring beginnen, om je haar wat uit te laten rusten. Heb je uitgroei: er zijn altijd nog die "bijwerkpennen" die nog het een en ander voor je kunnen doen. En er zijn ook bepaalde hairdo's waardoor je de uitgroei een beetje kunt verdoezelen (hangt af van de lengte en type haar).

195Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic di jun 12, 2012 3:31 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Van bleken gaat je haar ook echt dood ja.Daarom ga ik dat ook niet doen. xD

196Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic wo jun 13, 2012 10:58 am

Tezzie

Tezzie

Ik zag gisteren een meisje met echt naar de hel dood geblondeerd, maar super lang haar
Maar het paste juist weer wel goed bij haar hippie achtige stijl Razz

197Het Haar topic - Pagina 8 Empty Re: Het Haar topic do jun 14, 2012 11:24 am

Lucifer

Lucifer

Moet je maar es kijken op de facebookpagina (jaaa-haaa Rolling Eyes ) van Kinki Kappers, daar staan ook hele gave foto's van mensen met freaky/gave hair do's.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum