Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verslagen door de tijd

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Verslagen door de tijd Empty Verslagen door de tijd vr aug 28, 2009 5:03 am

Exvivo

Exvivo

Liefde in je aderen, verkalkt, vast gelopen, verstopt en vastgeroest. Niet meer in staat om te stromen, te stromen zoals als vroeger moest , verdroogde huid, bloed door lopen ogen, einden in zicht, verslagen en verzopen. Verslagen en vergaan, verslagen liefden, in een oud hart, niet meer in staat om van zijn liefden te houden, te houden van zijn ouden hart. Ouden liefden in een verlaten hart. Verdroogd en verlaten door de liefden die er ooit was Tranen over ouden wangen ,tranen om liefden, tranen om het verlangen, het verlangen naar wat er ooit was. Het verlangen naar vroeger.

2Verslagen door de tijd Empty Re: Verslagen door de tijd vr aug 28, 2009 5:23 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Mooi :3

Stel je je even voor?^^

https://ladymoonlight.actieforum.com

3Verslagen door de tijd Empty Re: Verslagen door de tijd vr aug 28, 2009 1:01 pm

Exvivo

Exvivo

DarkRomantica schreef:Mooi :3

Stel je je even voor?^^

Ben altijd slecht in zulken dingen, haha
iedigen val.

Gregor,
18 jaar, me intressens zijn poezie, en spychologie, sociologie, filisofie.
Ben hier omdat een vriend het zij, dus dacht laat ik maar ook eens kijken,

Ben zelf meer Grunge trouwens dan goth ^^

4Verslagen door de tijd Empty Re: Verslagen door de tijd vr aug 28, 2009 2:42 pm

Tezzie

Tezzie

*wijst naar het voorsteltopic*
Dat is een verplichting :') haha.

Leuk gedicht,
Tip: Maak het wat overzichtelijker door achter een . of een , enter te doen.

5Verslagen door de tijd Empty Re: Verslagen door de tijd zo feb 07, 2010 11:50 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

zeer mooi gedicht.

Ik dacht wel gelijk al hetzelfde als Tezzie: het staat echt veel beter als je na de punt of comma enter gebruik. Oh je hoef trouwens, als je toch aan het eind van iedere regel enter druk, ook niet persee een komma of punt te gebruiken

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum