Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welk boek lees je nu?:]

+13
fjodor
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
insanity-perdition
MuseLovertje
Lady Stardust
SheAndHerDarkness
Tree
Spirit-of-nostalgia
MANOUK
Tezzie
Vampire
DarkRomantica
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] do aug 18, 2011 9:03 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dan snap ik het hehe.
Het is niks aan als je de helft niet begrijpt, kan je idd beter even wachten.
Dan is het meteen leuker om te lezen

102Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] do aug 18, 2011 9:27 am

insanity-perdition



Jep:D
ik vind het het wachten ook wel waard.
Het is een heel goed verhaal namelijk. De vorige 2 delen in ieder geval.

103Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] do aug 18, 2011 9:41 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Misschien ga ik ze eens opzoeken in de bieb.
Wat voor soort boeken zijn het eigenlijk?

104Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] do aug 18, 2011 10:00 am

insanity-perdition



Kan ik niet heel goed uitleggen.
Iig wordt het verteld in het verhaal van een jongen maar er is ook een meisje en hij word betrokken bij haar leven.
En zij bezit een vloek. Erg goed verhaal. Heel erg goed over na gedacht vooral. Het gaat eigenlijk over een geheel andere wereld naast die van ons. Echt heel gaaf.Razz

105Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] do aug 18, 2011 10:14 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat klinkt wel als een goed verhaal. Klinkt wel een beetje als een boek die ik laatst gelezen heb.

106Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] do aug 18, 2011 10:21 am

insanity-perdition



Ja zou kunnen maar als je het leest denk ik niet dat het nog ergens veel op lijkt. Er gebeurt zoveel in het boek dat je niet meer weet hoe je uit moet leggen waar het nou precies over gaat. als iemand het me vraagt weet ik nooit goed wat ik moet zeggen haha. Dus misschien is het een idee om de achterkant eens te lezen en dan zelf te bepalen of het je wat lijkt. In mijn eerste indruk leek het me een wat simpel verhaal maar eigenlijk is het alles behalve dat. Razz

107Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] zo sep 04, 2011 6:29 am

insanity-perdition



Ik heb in Rotterdam het 2e deel van Het Huis Van de Nacht gekocht, "Verraden". Waar in ik nu dus in lees.

108Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] ma sep 05, 2011 2:58 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik lees nu het boek Eon van Alison Goodman, een fantasy boek.

109Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] vr jan 27, 2012 2:11 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik las eigenlijk The Return of the King van Tolkien.
Maar daar kwamen twee boeken tussen voor school, Oeroeg. Die moest ik voor Nederlands lezen. En Life of Pi voor engels. Waren twee verplichte boeken, en hierna moet ik nog Bint lezen voor Nederlands en een boek naar keuze. Dan kan ik weer rustig verder waarmee ik bezig was.

110Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] za maa 17, 2012 7:33 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik ben net klaar met Insomnia van Stephen King... geniaal boek eigenlijk, maar het heeft een rustig en uitgebreid tempo waar je tegen moet kunnen ^,^ De taal is simpel genoeg maar als je moeite hebt met lezen, iets meer houd van het strakke tempo, dan is dit niet echt voor jou - maar ik met mijn dyslexie heb me er met veel vermaak ook doorheen gewerkt

http://sirmentro.hyves.nl/

111Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] zo maa 18, 2012 3:59 am

Tezzie

Tezzie

Voor men literatuurlijst Nederlands: Ik verbind u door - van Vonne van der Meer.

Leest echt als een trein Razz

112Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] zo maa 18, 2012 9:40 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik lees nu alle verhalen van Edgar Allan Poe in een boek. Razz

113Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] vr apr 13, 2012 3:13 am

Lucifer

Lucifer

Op dit moment lees ik The Hungergames, vorige maand probeerde ik Twilight te lezen, na de eerste vijf hoofdstukken gaf ik het op.

114Welk boek lees je nu?:] - Pagina 5 Empty Re: Welk boek lees je nu?:] zo apr 15, 2012 11:11 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik lees momenteel The Little Stranger van Sarah Waters, het is best een grappig boek. ^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Soortgelijke onderwerpen

-

» Je favoriete boek? :D
» Een hoofdstuk uit mijn boek

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum