Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Fluffy beenwarmers

+5
MANOUK
insanity-perdition
Tezzie
Lady Stardust
DarkRomantica
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:51 pm

Vampire



Is misschien wel zo..

Maar dan moeten ze wel rekening houden met anderen.
Ik zat laatst ook in een leuke situatie, een vriend van me heeft een vriendin die nogal Christelijk is.
En haar ouders hebben al twijfels bij hem.
Maar hij wordt nogal beïnvloed door zijn vrienden en blowt er echt als een gek op los.
Tegen zijn vriendin had hij gezegt dat hij ermee gekapt was (ook tegen mij)
En toen in het metalcafé ding was hij al stoned en dronken voordat de deur ook maar open was.
En het leek alsof hij me wilde zoenen O.o

Dat meisje heeft het dus gehoord en was echt helemaal over de rooie..

52Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:55 pm

insanity-perdition



ik maak wel een topic over alcohol/drugs etc xD

53Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:56 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Dankuu Tamaar^^

EN nu weer over op de fluffy beenwarmers.
Wat voor rokjes dragen jullie erboven? Lakrokjes of echt ienieminiskirts?

https://ladymoonlight.actieforum.com

54Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 1:22 pm

Gast


Gast

Vanalles,niet té kort,maar net boven m'n knieeën ofzo.
Mijn lakrokje staat er stom bij.

55Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers ma nov 09, 2009 8:12 am

insanity-perdition



ik denk dat wijde rokjes er het mooist op staan :3
maar heb zelf nog niet zoveel aan gehad bij mn beenwarmers.
heb ze niet zo vaak aan.

56Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers ma nov 09, 2009 8:54 am

Vampire



Ik draag geen lakrokjes.
Gewoon wijdere rokjes x']

57Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers di jan 05, 2010 8:56 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik zal opzich best nog een keer een lakrokje willen proberen, maar niet met fluffy beenwarmers eronder ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

58Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers di jan 05, 2010 9:34 am

Gast


Gast

Ik heb een lakrokje..
Maar met fluffy's is een beetje té

59Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers vr jan 08, 2010 3:55 pm

insanity-perdition



lakrok is niks voor mij denk ik xD
en ik weet nogsteeds niet wat ik aan moet bij fluffybeenwarmers.
mischien een keer wat dingen uitproberen xD

60Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo jan 10, 2010 11:07 am

Vampire



hotpants?
En dan wel zo dat ze je kont bedekken xD

61Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo jan 10, 2010 11:12 am

insanity-perdition



ja dat kan ook nog x'D
maar daar kun je geloof ik geen panty onder aan doen, en als dat wel kan doe ik dat niet want ik ken een wijf die dat heeft en ik haat haar x'D
en zonder panty vind ik het lelijk want mijn benen zijn scheel x_x
Triplesix heeft ook altijd van die fluffybeenwarmers ^^
alleen haar staat het denk ik beter xd

62Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo jan 10, 2010 11:22 am

Vampire



Laat je niet afleiden door een mens dat je niet mag x']

63Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo jan 10, 2010 11:38 am

insanity-perdition



haha gaat moeilijk, als ze me ziet lopen gaat ze emo naar mn hoofd schreeuwen, samen met der emo clubje >.<

64Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo jan 10, 2010 11:41 am

Vampire



Omg.
Iemand uit mijn klas dacht even dat ik emo was xD
Omdat we een toets op kregen en toen zei ik voor de grap: Ik voel me emo worden.
Hij: Huh ben je emo?
Nu moet ik telkens aanhoren dat ik zei dat ik emo werd XD
Maar die gast is wel grappig en meent het gelukkig niet serieus x']

Maar waarom schelden ze jou voor emo uit als ze er zelf zo uitzien? xD

65Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers ma feb 22, 2010 5:01 am

insanity-perdition



tja dat vraag ik me nou ook af xD
het slechste is nog dat ze niks zeggen als ze met minder zijn als ik.

66Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers za maa 06, 2010 8:31 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Ik hou echt heeeeel erg van fluffy's, ze zitten gewoon echt heel lekker en zijn lekker zacht.
Alleen 'snapt' niet iedereen het (maar dat is met goggles nog erger)
Ik heb ze in het zwart en lichtroze, maar ik draag die lichtroze nooit.
Ze zijn heel makkelijk zelf te maken, dus dat heb ik bij beiden ook maar gedaan =)

67Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers za maa 06, 2010 8:49 am

insanity-perdition



jaa klopt dat heb ik gehoort xD
alleen is de stof duur en niet goed te vinden. Razz
ik zouheel graag gestreepten willen of in kleur overgang ^^
vooral dat laatste want dat vind ik er altijd heel mooi uit zien Razz

68Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers za maa 06, 2010 8:54 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

De stof is niet heel duur, vooral als je kijkt naar hoeveel fluffy's in de winkel kosten.
Ik haal fluffy stof meestal op de stofjesmarkt in Haarlem en in Haarlem zit nog wel een winkel waar ze het verkopen (maar dan duurder) in Leiden verkopen ze het ook wel op de markt (en daar zitten hele mooie kleuren en soorten tussen)
Streepjes enzo zijn idd heel leuk, maar wel moeilijker te maken..
Maar ik ga het nog wel eens proberen =)

69Fluffy beenwarmers - Pagina 3 Empty Re: Fluffy beenwarmers za maa 06, 2010 9:00 am

insanity-perdition



oke vet (:
succes ^^
ik zelf ben niet zo goed met naaien en alles dus zelf maken begin ik niet aan xD
mijn oma wou ze wel een keer voor me maken maar na een tijdje verkocht attitudeholland ze en toen heb ik ze daar maar gekocht xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum