Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

hoe hebben jullie je makeup?

+12
ParanoidAngel
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
Harmpje
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
MANOUK
Vampire
Tezzie
Lady Stardust
insanity-perdition
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr jul 22, 2011 6:19 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat klinkt op zich wel mooi. :O
Meh een uur reizen is ook wel veel, zou ik er ook geen zin in hebben.
Maar ik doe echt amper een minuut over me make up de laatste tijd.

77hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo jul 24, 2011 10:17 am

insanity-perdition



Mij kost het zo al 20minuten, en het ziet er niet eens echt mooi uit xD

78hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jul 25, 2011 5:10 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Wow dat is best wel lang, maar wat doe jij dan allemaal?

79hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jul 25, 2011 6:50 am

insanity-perdition



Smokey eyes achtig. dus 4 verschillende oogschaduws en een basis laagje zodat het lang blijgy zitten eyeliner en mascara.

80hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jul 25, 2011 7:24 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Oh ja kijk dan is het wel logisch dat je er dan langer over doet. Zo lang zou ik er dan ook over doen denk ik.
Was vanmorgen ook lang bezig, 5 minuten ofzo over een lijntje boven me oog. Maar let op, dit was zonder bril of lenzen dus moest half in de spiegel staan enzo. xD

81hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jul 25, 2011 8:28 am

insanity-perdition



Haha xD
Ja dan is het wel lastiger :O
Dan kun je het wel beter als mij want ik doe daar ook zo'n 5minuten over denk ik xD

82hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jul 25, 2011 9:00 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Mja t is maar een simpel lijntje, dat doe ik meestal wel snel. xD

83hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jul 25, 2011 10:37 am

insanity-perdition



alsk mn oog weer open doe dan zit er al meteen een vlek, of dan is hij dikker aan de ene kant xD
mja k ben soms best onhandig hoor :3

84hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jul 25, 2011 12:53 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat heb ik ook heel vaak, maar dat haal ik netjes met een wattestaafje weer weg.
Die meestal weer een stukje teveel weghaalt en dan klopt het lijntje niet meer.
Dus moet je die weer netjes bij tekenen. xD

85hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jul 26, 2011 12:50 am

insanity-perdition



Ja, zo gaat het dus bij mij ongeveer ookxD

86hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jul 26, 2011 5:11 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Als het eindresultaat maar goed is haha. xD
En niet veelste laat komt op school

87hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jul 26, 2011 12:55 pm

insanity-perdition



Haha, jaa iddxD

88hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma aug 08, 2011 5:26 am

BlackAngel

BlackAngel

Gister iets nieuws bedacht, dit is het resultaat:

hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Img0052hm

En het duurt maar 5 minuten om het goed te krijgen Very Happy

89hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma aug 08, 2011 12:46 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Oeh wauw, dat ziet er mooi uit. Netjes gedaan ook

90hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? wo aug 10, 2011 1:21 am

Dino

Dino

omg :O post een howto Neutral hihi

Ik heb wel een oplossing
dat zijn 2 smokey-eyes kitjes van...essence dacht ik
Zit een donkere eyeliner iets in en een lichtere eyeshadow, Ze hebben hem in een enorm geile paars, grijzig, donker grijzig en...bruin...
Verkopen ze bij de kruidvat...niet eens zo duur volgens mij

91hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? wo aug 10, 2011 5:00 am

BlackAngel

BlackAngel

Eerst een dun laagje witte oogschaduw van Rimmel Londen (dat glimt alleen) dan paarse en zwarte oogschaduw van gosh (volgens mij waren het kleur 5 en 6) en dan blenden, zodat het goed in elkaar overvloeit, dat is alles.
En ik gebruikte een 'concealer brush' omdat dat sneller en netter werkt Embarassed

92hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? wo aug 10, 2011 5:08 am

Dino

Dino

klinkt wel te doen Very Happy

93hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? wo aug 10, 2011 5:24 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Het klinkt wel makkelijk te doen ja.
Heb zelf ook wel wat oogschaduwen enzo waarmee ik kan prutsen.
Ben daar alleen niet zo handig in.

94hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 4 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? wo aug 17, 2011 3:38 am

insanity-perdition



Wauw heel mooi!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum