Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Foto's van wat je nog wilt hebben haha

+15
NightOfTheHunter
Sirmentro Enduros
ParanoidAngel
fjodor
Spirit-of-nostalgia
MuseLovertje
VeroowRocks
Tree
Lady Stardust
MANOUK
SheAndHerDarkness
Vampire
insanity-perdition
Tezzie
DarkRomantica
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 12]

251Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha zo mei 08, 2011 10:35 am

insanity-perdition



Internet staat er vol mee, maar nergens tekoop.
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 8521-825310-p

En verder zijn het gewoon super schoenen. Heb ze zelf geblokt maar hou zelf meer van rood met zwart dan wit met zwart. en als er dan ook nog slayer dingen opstaan (L)

252Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha do mei 19, 2011 1:52 pm

Whiplash

Whiplash

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 More-ludwig-durms-lr1365ec-zep-set

Jullie altijd met jullie kleding...

http://www.last.fm/user/basszman

253Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 24, 2011 10:09 am

insanity-perdition



Wat moet je dan als vrouw?:')

254Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 24, 2011 12:41 pm

Whiplash

Whiplash

Het geld wat je uitspaart door geen kleding te kopen aan het 'Help Bas Koppe aan een podiumwaardig drumstel fonds' overmaken (y)

http://www.last.fm/user/basszman

255Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha wo mei 25, 2011 10:23 am

insanity-perdition



hahahah xD
nee man :')
kga dit jaar hopelijk nog een mengpaneel kopen, dan zal ik die hier ook wel effe plaatsen Razz
maar eerst mn nieuwe hoodie :')

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Opeth-ph4736hsw

256Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma jun 06, 2011 8:40 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

insanity-perdition schreef:Internet staat er vol mee, maar nergens tekoop.
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 8521-825310-p

En verder zijn het gewoon super schoenen. Heb ze zelf geblokt maar hou zelf meer van rood met zwart dan wit met zwart. en als er dan ook nog slayer dingen opstaan (L)
wauw das echt een gaaf paar schoenen!

http://sirmentro.hyves.nl/

257Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma jun 06, 2011 9:01 am

insanity-perdition



Sirmentro Enduros schreef:
insanity-perdition schreef:Internet staat er vol mee, maar nergens tekoop.
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 8521-825310-p

En verder zijn het gewoon super schoenen. Heb ze zelf geblokt maar hou zelf meer van rood met zwart dan wit met zwart. en als er dan ook nog slayer dingen opstaan (L)
wauw das echt een gaaf paar schoenen!

Ik weet het!
Bestaan er uberhaupt wel gavere gympen dan deze? <3

258Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr jun 10, 2011 8:42 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

insanity-perdition schreef:
Sirmentro Enduros schreef:
insanity-perdition schreef:Internet staat er vol mee, maar nergens tekoop.
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 8521-825310-p

En verder zijn het gewoon super schoenen. Heb ze zelf geblokt maar hou zelf meer van rood met zwart dan wit met zwart. en als er dan ook nog slayer dingen opstaan (L)
wauw das echt een gaaf paar schoenen!

Ik weet het!
Bestaan er uberhaupt wel gavere gympen dan deze? <3
hm.... ligt eraan hoe ze er int blauw uit zouden zien >.<
Puur omdat dat me lievelings kleur is... maar rood staat wel echt geniaal bij deze schoenen

http://sirmentro.hyves.nl/

259Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr jun 10, 2011 12:13 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Die schoenen zijn wel erg vet. Very Happy
SLAYUUUUUUUUR

260Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr jun 10, 2011 2:06 pm

insanity-perdition



jaa donker blauw zou ook echt tof zijn Very Happy

SLAYYEER xD dat ging k vandaag nog 'grunten' Razz

261Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr jun 10, 2011 2:35 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik had het vandaag ook nog geroepen. xD

262Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za jun 11, 2011 4:41 am

insanity-perdition



Hellyeazz

Slayer is gewoon het ultieme woord dat je moet schreeuwen ^^

263Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za jun 11, 2011 4:55 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Het is gewoon ook zo leuk.
Ook als ze vragen met de band welk nummer we gaan coveren. SLAYUUR!

264Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za jun 11, 2011 5:05 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

MuseLovertje schreef:Het is gewoon ook zo leuk.
Ook als ze vragen met de band welk nummer we gaan coveren. SLAYUUR!
Das gewoon vet ^^ Ik zie jou echt al helemaal los gaan (6)

http://sirmentro.hyves.nl/

265Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za jun 11, 2011 5:34 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ze willen het alleen niet. Sad
Haha, zo los ga ik niet, mja soms wel lol

266Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha zo jun 12, 2011 3:46 am

insanity-perdition



Pff no slayer?Sad
Das wel echt slecht hoor
wie wilt er nou geen slayer D:

267Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di jun 14, 2011 9:09 am

insanity-perdition



Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Image19046

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Image18070

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 3178_0

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 073001059-L

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 SetSize488650-ACH-169-10

268Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di jun 14, 2011 9:24 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 3178_0

Ghehe dat heb ik op een Stuka broek van me staan ^^

http://sirmentro.hyves.nl/

269Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di jun 14, 2011 11:11 am

insanity-perdition



Nice Very Happy
ik wil hem voor op een zwart jacket. en dan wil ik er nog wat kettinkjes en wat andere patches opmaken Smile
niet zo veel als op een battle jacket maar wel zo'n soort idee :')

270Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di jun 14, 2011 12:16 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Daar zitten wel vette dingen tussen. Very Happy

271Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha wo jun 15, 2011 5:11 am

insanity-perdition



Zeker Very Happy
jammer dat de riem bijna 100 euro kost. Sad
Waarschijnlijk zal ik er dus nooit een dragen xD

272Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha wo jun 15, 2011 10:17 am

BlackAngel

BlackAngel

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 ?clusterfilter=75962&docid=115&webgroupfilter=86
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 ?clusterfilter=74708&docid=115&webgroupfilter=86
En deze, waarvan ik eigenlijk al weet dat ik het beter direct kan vergeten Sad :
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Mistress-underbust-purple-taffeta-b

273Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha do jun 16, 2011 8:31 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

BlackAngel schreef:Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 ?clusterfilter=75962&docid=115&webgroupfilter=86
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 ?clusterfilter=74708&docid=115&webgroupfilter=86
En deze, waarvan ik eigenlijk al weet dat ik het beter direct kan vergeten Sad :
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Mistress-underbust-purple-taffeta-b
uhm... er staat niks achter :
(A)

http://sirmentro.hyves.nl/

274Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha do jun 16, 2011 10:16 am

insanity-perdition



Ik kan die foto's niet eens zien D;

275Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr jun 17, 2011 12:15 pm

BlackAngel

BlackAngel

Sirmentro Enduros schreef:
BlackAngel schreef:Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 ?clusterfilter=75962&docid=115&webgroupfilter=86
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 ?clusterfilter=74708&docid=115&webgroupfilter=86
En deze, waarvan ik eigenlijk al weet dat ik het beter direct kan vergeten Sad :
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 11 Mistress-underbust-purple-taffeta-b
uhm... er staat niks achter :
(A)

Jawel, achter de eerste : staan twee plaatjes en achter de tweede : nog een, maar ik geloof dat de plaatjes het niet doen (op mijn computer doen ze het namelijk wel, maar op school deden ze het ook niet).

Maar dan zijn dit de links van de plaatjes:
http://www.attitudeholland.nl/winkel/product/?clusterfilter=75962&docid=115&webgroupfilter=565%2C729%2C430
http://www.attitudeholland.nl/winkel/product/?clusterfilter=74708&docid=115&webgroupfilter=565%2C729%2C430
En wat ik dus al wel kan vergeten ( Sad ):
http://www.attitudeholland.nl/haar/kleding/corsetten/underbusts/mistress-underbust-purple-taffeta-b/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Hebben we hyves?
» hoe hebben jullie je makeup?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum