Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Jongens met make-up

+8
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
MANOUK
Harmpje
Tezzie
DarkRomantica
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up ma jan 18, 2010 1:26 pm

insanity-perdition



whaha xD
waarom probeer je niet een keer?(:
volgens mij staat iedereen dat wel ö
i geuss ;o

27Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up ma jan 18, 2010 1:27 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik kan je vertellen, het staat echt niet iedereen. xD
Vrienden van me die hadden eens make up op gedaan en het stond gewoon niet. xD
Nagellak kan wel altijd vind ik

28Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up ma jan 18, 2010 1:29 pm

insanity-perdition



was het niet voor de grap?;o
denk dat als iemand er echt tijd aan besteed het best mooi kan staan.

29Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up di jan 19, 2010 7:05 am

Vampire



Hangt van de make-up af.
Bij mij staat ook lang niet alles x']

30Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up do jan 28, 2010 9:33 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Precies, ze zouden gewoon een uurtje voor de spiegel moeten experimenteren en kijken wat leuk is.
Al is nagellak nooit slecht hoor.

https://ladymoonlight.actieforum.com

31Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up do jan 28, 2010 9:43 am

VeroowRocks

VeroowRocks

Ik betwijfel of de (meeste) jongens de moeite doen om één uur voor de spiegel gaan staan xD

32Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up do jan 28, 2010 11:55 am

Vampire



Ik ken er één
Maar die kan absoluut niet werken met eyeliner en heeft er dan gewoon een hele rare vorm in op één of andere manier xD

33Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up di feb 02, 2010 11:10 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Haha, okee, een uur is een beetje overdreven.
Maar 5 minuutjes een lijntje onder je ogen trekken kan niet zo moeilijk zijn right?

https://ladymoonlight.actieforum.com

34Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up za feb 06, 2010 5:33 am

Whiplash

Whiplash

DarkRomantica schreef:Haha, okee, een uur is een beetje overdreven.
Maar 5 minuutjes een lijntje onder je ogen trekken kan niet zo moeilijk zijn right?
dan weet je nog niet hoe onhandig/chaotisch ik ben

http://www.last.fm/user/basszman

35Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up za feb 06, 2010 11:44 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Eyeliner? Ooit eens laten zetten, halverwegen kon ik er niet meer tegen gingen me ogen tranen en alles Razz

Misschien toch weer eens proberen, vraag me af of het zou staan...

http://sirmentro.hyves.nl/

36Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up zo feb 07, 2010 3:21 am

insanity-perdition



de laatste tijd heb ik heel snel traan ogen.
ik kwam op school aan, allemaal zwarte flekken en lijntjes aan de zijkant van m'n oog.
dat heb je bij oogpotlood dan weer niet zo snel maar daar krijg ik dikke lijnen van.
tenzij er een scherpe punt aan zit. verder zou ik niets anders weten waar ik m'n makeup mee kan doen xD

37Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up di feb 23, 2010 12:43 pm

Vampire



Kan het aan het weer liggen?
Mijn ogen tranen ook veel vaker dan normaal

38Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up wo feb 24, 2010 2:36 am

MANOUK

MANOUK

Traanoogjes komt ook door een koude wind, bij mij tenminste.
Soms op de fiets stromen de tranen bijna over m'n wangen. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

39Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up za feb 27, 2010 9:47 am

insanity-perdition



ja zou ook best kunnen
maar volgens mij ligt het ook aan de eyeliner die ik gebruik.

40Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up zo feb 28, 2010 12:18 am

Vampire



Hmm, ik gebruik hele goedkope van Essence, loopt eigenlijk nooit echt uit..
Vloeibare eyeliner met een kwast achtig geval x']

41Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up zo feb 28, 2010 3:41 am

insanity-perdition



jaa geloof ik heb ik die ook, weet ik niet zeker.
alleen elke keer als ik het op doe dan gaan mn ogen opeens heel zeer doen.
missschien komt het in m'n ogen ofzo, dat het daarom bijt.

42Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up zo feb 28, 2010 6:23 am

Vampire



Ik denk dat het dan idd in je ogen komt, ik heb meestal nergens last van

43Jongens met make-up - Pagina 2 Empty Re: Jongens met make-up zo feb 28, 2010 7:27 am

insanity-perdition



oke, ga er vervolgens beter op letten, het zal wel niet zo goed voor je ogen zijn xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum