Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat is Goth nou eigenlijk?

+8
Harmpje
VeroowRocks
Tezzie
Tree
Spirit-of-nostalgia
Vampire
MANOUK
DarkRomantica
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za sep 12, 2009 7:35 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Ik heb altijd al heel donkerbruin gehad, met rooie gloed in de zon x'D


En dat heb ik dus ook altijd al gehad. Ik vind het prettiger om gewoon mezelf te zijn, in plaats van de grote massa te volgen, maar niet lekker in m'n vel te zitten.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

27Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za sep 12, 2009 7:50 am

Harmpje



idd gewoon lekker je zelf blijven Wink doe ik ook, en zie ik ben helemaal niet populair Cool

28Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za sep 12, 2009 7:54 am

Vampire



Populaire mensen zijn meestal heel arrogant.
Mijn zusje is overigens heel populair.. Maar ma waarschuwt haar tegenwoordig ook erg vaak vanwege haar arrogante gedrag, en dan voornamelijk arrogant tegenover mij bijvoorbeeld.

Wat ben ik blij dat ik nooit echt in de massa ben opgegaan.
Toen ik klein was misschien een beetje, maar ook toen was mijn gedrag anders dan de anderen.

29Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za sep 12, 2009 9:30 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Toen ik klein was was ik ook altijd al anders, hihi.
Iedereen dacht altijd van mij dat ik heel dom was en zo, omdat ik me niet 'standaard' gedroeg XD
En goh, wie is er nou toch vwo gaan doen Cool

http://creepiestcrawler.blogspot.com

30Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za sep 12, 2009 10:21 am

Vampire



Ik was het stille terug getrokken meisje dat liever in de fantasy wereld rond liep x']

31Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za sep 12, 2009 11:39 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Vampire schreef:Ik was het stille terug getrokken meisje dat liever in de fantasy wereld rond liep x']

Dat klinkt als mij als klein meisje.
Ik was een beetje raar, kon me uren vermaken met alleen maar een emmertje en zand.
En ik praatte nooit tegen andere mensen.
Alleen als zij begonnen ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

32Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za sep 12, 2009 12:01 pm

MANOUK

MANOUK

Hier nog zo een.
Ik zei echt nooit wat.
Zelfs als je wat vroeg moest je al héél blij zijn met een kort antwoord xD

Op de basisschool schreef de meester je naam op het bord (en daar kwamen dan kruisjes achter) als je kletste.
De gemiddelde persoon stond daar ongeveer iedere dag op.
Ik stond er een keer op en toen zei die gast voor de grap dat ie de krant ging bellen omdat ik wat zei. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

33Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? zo sep 13, 2009 1:17 am

Rowena

Rowena

ik stond op de basisschool een kwartier lang in de pauze naar de paarden in de wei tegenover school te kijken en niemand mocht me dan storen XD

34Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? zo sep 13, 2009 1:41 am

Vampire



DarkRomantica schreef:
Vampire schreef:Ik was het stille terug getrokken meisje dat liever in de fantasy wereld rond liep x']

Dat klinkt als mij als klein meisje.
Ik was een beetje raar, kon me uren vermaken met alleen maar een emmertje en zand.
En ik praatte nooit tegen andere mensen.
Alleen als zij begonnen ;p

Niet als dat meisje wat trauma's heeft opgelopen en eigenlijk bang is voor mensen xD

35Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? zo sep 13, 2009 6:02 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik ben bang voor mensen.
En zij voor mij.
Ik ben ook niet graag met veel mensen om me heen, concerten daargelaten.
Maar nog geen zeer ernstige trauma's, zover ik weet.

En Rowena, stel je je even voor?^^

https://ladymoonlight.actieforum.com

36Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? zo sep 13, 2009 6:41 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Oh ik heb afgelopen week intro kamp gehad...

Geen privacy... ik ben maar op een gegeven moment maar een stuk gaan wandelen. Ookal deed alles zeer door de spierpijn. Ik kan niet tegen mensenmassa's en mocht op de middelbare alle projecten alleen doen.

37Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? vr jan 08, 2010 4:17 pm

insanity-perdition



wow ik had dit jaar ontmoetings kamp xD
ik kreeg toen bijna met zo'n jongen maar had hem afgewezen >.<
domme fout x'D

38Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za jan 09, 2010 7:57 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Stigmata schreef:wow ik had dit jaar ontmoetings kamp xD
ik kreeg toen bijna met zo'n jongen maar had hem afgewezen >.<
domme fout x'D

Haha dat heb ik ook gehad. Als een van de weinige meiden was ik op het kamp en 's avond als iedereen wat gedronken heeft gaan jongens flirten. 2 afgewezen en 1'tje was best leuk. Nu zijn we steeds in de 'ik-irriteer-jou-om-jouw-aandacht-te-trekken-fase'.

39Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za jan 09, 2010 2:32 pm

insanity-perdition



whaha xD

40Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? zo jan 10, 2010 6:12 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Het meest grappige is: iedereen weet onderhand dat we elkaar leuk vinden xD.

41Wat is Goth nou eigenlijk? - Pagina 2 Empty Re: Wat is Goth nou eigenlijk? za feb 06, 2010 5:07 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

( Lol soms laat ik mijn vingers zijn gang ietsje te erg gaan^^ ditmaal maar geen one-liners Razz )

Ik heb van nature heel donker bruin, a feite gewoon zwart, maar heb toch altijd het idee dat zwart geverft haar een graad zwarter is. tis wel al jaren geleden dat ik ooit eens een donker bruine pluk heb gehad xD

Ik ben ook altijd erg op mijzelf geweest. Nu iets socialer, maar tsja ik heb een lichte vorm van "aanverwant autisme" zegmaar, dus tsja tis van nature dat ik nogal op mijzelf ben.

Ik kon ook altijd mijzelf blij houden met het simpelste.

Voor mij tevens, is Gothic niet zozeer een kwestier van muziek, okal weet ik dat het dat juist is (A) Mij trekt de kleding juist aan. Ik doe het niet omdat ik aandacht wil, maar omdat het mij op een dag juist totaal niksm eer uit maakte wat mensen van mij vonden, en ik ding me kleden hoe ik cool vond.
Ik ben altijd al van de rock, metal enzo geweest, maar als ik mij gothic noem en jij vraag wat ik luister zou ik een precies voorbeeld voor je zijn, want ik ga aardig voor metal tegenwoordig.

Weet je trouwens dat bands als Combichrist en front 242 enzo op een cd staan die "Gothic Spirits EBM Edition" heet? Dus tsja die cd collectie waar die cds deel van uitmaken beweert dat dat hele Cyber muziek een vorm van Gothic muziek is. Zelf vind ik een goed aantal nummers dat erop staat nog net te luisteren, grenzend aan herrie, maar het is een smaak die je moet waderen, of gewoon met rust moet laten. Zo is het toch met alles? Of het nou wel of niet Gothic is? Ik zeg zelf: Gothic is niet te defineren, iedere Gothic zou het anders omschrijven. Er zijn zeker wel veel nepperts, maar hoeveel dat hangt grotendeel van jou eigen perceptie op "Gothic" af, denk ik. Er is inderdaad een groot verschil tussen een Gothic die volledig in zwart gewaad of zwarte jurk ofzo gaat en een juist erg fel kleurrijke Gothic die er als een cyborg bijloopt, de vraag is wat je zelf vind wat er bijhoord en wat nou toch gewoon effe niet.

Mijn vriendenkring bestaat zo ongeveer uit een Metalhead gekleed als slodder gangster met een Blues ziel, een Rocker, Een Emo ziel met eigen stijl, ik en een "normaal" type, maar ik zou best wel wat meer mensjes wille leren kennen van in de omgeving. Rotterdam Wink

Tevens zou ik best wel open staan voor ieders Youtube links op wat hij/zij nou echt goede Gothic muziek vind.

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum