Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vraag en antwoord

+8
fjodor
insanity-perdition
MuseLovertje
Lady Stardust
Tezzie
SheAndHerDarkness
Vampire
DarkRomantica
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord ma maa 28, 2011 10:15 am

Vampire



Haha ;P
Maar ik kan er wel van leven ;P
Gelukkig bestaat er zoiets als een verjaardag (:

102Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord ma maa 28, 2011 10:18 am

insanity-perdition



ja dat is geweldig he :O
'k voel me dan de eerste aankomende 3maanden rijk. Very Happy
Vraag ik lekker van iedereen geld en dan zit ik op 'n gegeven moment op de 300 euro. Very Happy -waarschijnlijk wel met kleedgeld enzo mee gerekend.-

103Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord zo apr 03, 2011 12:40 pm

Snowny



Stom vraagje, google liet me in de steek:'(
Mn oom gaat trouwen, dus ik dacht: ik ga Burlesque.. maar nu heb ik een probleempje:
Hoe was/schoonmaak je een corset??? XD
(Was je zo'n ding uberhaupt wel?)

104Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord ma apr 04, 2011 12:48 am

Dino

Dino

Schoonmaken
Het is handig om af en toe je korset zelf een beetje schoon te maken. Als je het gedragen hebt laat het dan luchten terwijl het opengevouwen is. Heb je het lang gedragen, heb je veel gedanst of om een andere reden veel getranspireerd neem dan de voering van het korset voorzichtig af met een licht vochtig doekje. Laat je korset daarna altijd drogen, bij voorkeur op een geventileerde plek (of voor een ventilator).
Je mag je korset NOOIT zelf wassen of onnodig nat maken. De meeste goede korsetten gebruiken metalen baleinen (soms ook gewonden baleinen, die niet waterdicht kunnen worden gemaakt) en als je het korset wast kan het dus gaan roesten. Eventuele gespen en de busk sluiting moet je ook met gepast beleid behandelen.
Hoe je het beste voor je korset kunt zorgen verschilt afhankelijk van het materiaal waar het van gemaakt is. Voor de verzorging van leer en verzorging van latex kun je kijken in de teksten die we daarover hebben geschreven.
Een korset van textiel kan alleen schoongemaakt worden door het te laten stomen. Als het nodig is (en als je het korset niet dagelijks draagt dan is dat maar zelden) breng het dan naar een betrouwbare stomerij. Er zijn maar weinig stomerijen die ervaring hebben met korsetten, dus vraag het altijd even na, en leg zonodig uit dat de baleinen in je korset van metaal zijn (als dit het geval is).


(Bron: http://www.xtraordinary.nl/tips-en-informatie/68-zorg-voor-je-corset-)
Wink
Kortom, voorzichtig dus
(dankje dat je het vraagt eigenlijk, ik was eigenlijk van plan me corsetten te gaan stommen binnenkort met me ma's stoomapparaat, maar denk niet dat dat goed zou zijn afgelopen xD)

105Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord ma apr 04, 2011 9:13 am

insanity-perdition



Weet iemand een betrouwbare site waar je Pentagram hangers kunt vinden? Ik kan maar een paar sites vinden en daar hebben ze weinig keuze. Ik weet tenslotte ook niet of ze wel betrouw baar zijn..

106Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord do jun 23, 2011 7:15 am

insanity-perdition



Haha idd.
Na de verjaardag meestal @Amsterdam Very Happy
lekker veel geld om kleren van te kopen, al weet ik nogsteeds alleen het waterloopplein en verder geen winkels ofzo. Das wel lame.

107Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord do jun 23, 2011 7:19 am

Dino

Dino

insanity-perdition schreef:Weet iemand een betrouwbare site waar je Pentagram hangers kunt vinden? Ik kan maar een paar sites vinden en daar hebben ze weinig keuze. Ik weet tenslotte ook niet of ze wel betrouw baar zijn..

soms kan marktplaats de oplossing zijn als je geluk hebt en anders fantasy winkeltjes (in emmen zit een hele mooie bijvoorbeeld) of http://www.fairyland.nl/ heeft volgens mij ook wel heel wat

108Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord do jun 23, 2011 7:33 am

insanity-perdition



Okay, bedankt Very Happy

109Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord do jun 30, 2011 2:50 am

BlackAngel

BlackAngel

Kent iemand hier toevallig nog leuke kledingwinkels in Groningen (de stad) waar ze goth (of iets wat daar voor door kan) verkopen en wat zijn de adressen? Bedankt Very Happy

110Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord do jun 30, 2011 5:03 am

Dino

Dino

BlackAngel schreef:Kent iemand hier toevallig nog leuke kledingwinkels in Groningen (de stad) waar ze goth (of iets wat daar voor door kan) verkopen en wat zijn de adressen? Bedankt Very Happy

je hebt London (die zit vlakbij de grote markt dacht ik uit me hoofd...Oosterstraat 8, 9711 NT
en je hebt simsalabim en die zit vlakbij de vismarkt FOLKINGESTRAAT 12


als iemand nog andere ideetjes hebt xD ik ga wars zaterdag naar groningen ;d
(tenizj iemand nog een andere te gekke stad weet vlakbij drenthe)

111Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord vr jul 01, 2011 8:35 am

BlackAngel

BlackAngel

Dankje Very Happy

112Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord vr jul 01, 2011 8:47 am

Tezzie

Tezzie

Als je van jezelf wat lichter haar hebt, en je verft het zwart,

welke kleur wordt het dan als het begint te vervagen? :'D Grijs of bruin?

113Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord vr jul 01, 2011 9:19 am

insanity-perdition



Hmm geen flauw idee, bij mij werd het zwart met vaag wat bruine plekken, maar ik heb het natuurlijk van mezelf bruin:P

114Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord za jul 02, 2011 10:46 am

BlackAngel

BlackAngel

Dat ligt volgens mij aan de verf die je gebruikt, want zelf heb ik beide weleens gezien. ^^

Is het een beetje too much om zo'n jurkje als hier onder naar school te dragen of niet?
http://www.auvryndar.com/Jurken/145-black-velvet
En maakt het verschil dat ik naar school altijd een broek+(T-)shirt draag (of eigenlijk: hoeveel verschil maakt het)?

115Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord za jul 02, 2011 11:10 am

insanity-perdition



veel verschil, maar het is wel echt een leuk jurkje.
ik zou het gewoon dragen als ik jou was. Je zult wel aangekeken worden, maar ik den dat het dat wel waard is:D

116Vraag en antwoord - Pagina 5 Empty Re: Vraag en antwoord zo jul 03, 2011 4:06 pm

Tezzie

Tezzie

Het is wel een opvallender jurkje, dus je krijgt natuurlijk wel blikken.
Daar wen je wel aan hoop ik Wink

Je moet er wel leuke schoenen bij zoeken, als je hier afgetrapte gympen ofzoiets bij gaat dragen, ziet het er zo raar uit :'D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum