Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Drugs/Alcohol/Roken

+7
Tezzie
Vampire
MANOUK
Lady Stardust
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
insanity-perdition
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Drugs/Alcohol/Roken - Pagina 2 Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:37 am

insanity-perdition



idd :O
daar klaagt mijn moeder altijd over als ik en mn zus dat doen Razz
dan moeten ze soms zelfs eerder naar bed omdat we onze vingers/nek/rug/heup/tenen/schouderblad etc xD knakten Razz
echt niet normaal hou dat s'ochtends gaat xD
eerst mn nek, dan alle vingers, dan mn polsen dan stap ik uit bed knakt iets in mn been xD
haha niet normaal meer Razz

27Drugs/Alcohol/Roken - Pagina 2 Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:39 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Lol ja das waar. Ik zou niet weten waarom eigenlijk xD

Ik kan eigenlijk best veel met me vingers. Me vingers bij de top buigen en terwijl de rest strak blijft en ze dan laten springen, of me duimen heen en terug laten schieten en ik heb mijn vingers lange tijd gerekt en me rechter duim kan helemaal plat tegen de onderarm, zelfs iets verder erlangs en mijn linker vingers, met name de middelvinger, kunnen echt ver achterover, zo erg dat ze dan paralel lopen aan mijn onderarm. Ik train het niet meer en denk dat het al is afgezwakt onderhand maar ze zijn nog aardig freaking soepel^^

http://sirmentro.hyves.nl/

28Drugs/Alcohol/Roken - Pagina 2 Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:41 am

insanity-perdition



xD
mijn vriendin kan der duim uit de kom rukken
ziet er vet eng uit xD

29Drugs/Alcohol/Roken - Pagina 2 Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:42 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Mweh dat vind ik er altijd eng uitzien. xD
Mijn vriend kan ook vanalles knakken enzo, vet eng. Ö

30Drugs/Alcohol/Roken - Pagina 2 Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:44 am

insanity-perdition



mijn zus had ook een keer een vriendje die van alles knakte xD
ik knak nu bijna non-stop xD
vooral als ik zenuwachtig ben, dan kan ik mn handen niet los laten

31Drugs/Alcohol/Roken - Pagina 2 Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:48 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Als ik zenuwachtig ben ga ik dus die velletjes van me vingers af pulken. xD

32Drugs/Alcohol/Roken - Pagina 2 Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:49 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

ik als ik mij verveel of erger

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum