Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Cybers: geweldig of vreselijk?

+9
VeroowRocks
MuseLovertje
Tezzie
insanity-perdition
fjodor
Sirmentro Enduros
Lady Stardust
Vampire
DarkRomantica
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 6:10 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

De 1 vind het geweldig, de andere neonmeuk.
Deel hier je mening over cybers!

https://ladymoonlight.actieforum.com

2Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 7:47 am

Vampire



Meestal vind ik het ordinair, maar in sommige gevallen kan cyber wel leuk zijn, niet met die veel te kleine kleding enzo x']

3Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 9:05 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik vind (ff generaliseren) de kleding en het gedrag over het algemeen vreselijk.
Natuurlijk zitten er tussen die zich niet ordinair kleden en waarbij het staat. En natuurlijk kunnen ze aardig zijn.

Maar wat ik gezien heb op cyberfeesten is niet echt geweldig. Het ergste vind ik nog dat ze hun kleding zo uniek vinden terwijl ze er allemaal ongeveer hetzelfde uitzien. Ze zijn op feesten vaak nogal arrogant, maar als ik ze op school tegenkom zijn ze teruggetrokken. Het zal wel een ontsnapping aan dagelijkse leven zijn en dat moeten ze zelf weten.

4Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 9:15 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Arrogant?
Goh, dat ervaar ik zelf dus niet.
Op feesten als Cyberia vind ik de sfeer juist heel relaxt, en natuurlijk is daar driekwart cyber, ik voel me niet echt bekeken omdat ik me liever in zwart kant hul.

Daarbij vind ik de meeste echt heel aardig en grappig, al is het niet helemaal mijn stijl, de meeste zijn gewoon leuk. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen die dramaqueens zijn, of gewoon de sfeer verpesten, ik vind het overgrote deel leuk.

https://ladymoonlight.actieforum.com

5Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 9:53 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Misschien ligt het wel aan hier.
Bij de feesten hier komt iedereen uit de buurt en kent bijna iedereen elkaar. Ze zien elkaar af en toe en volgensmij is de kleding en feesten een uitlaatklep. Alsof ze de zelfverzekerheid alleen hebben in die kleding.

6Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 11:03 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Misschien moet je als cyber ook wel een tikje arrogant zijn, want als je onzelfverzekerd bent dan durf je ook niet voor een zo erg opvallende kleding stijl over straat.

http://sirmentro.hyves.nl/

7Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 11:24 am

fjodor

fjodor

op zich vind ik t er wel gaaf uitzien, vooral bij vrouwen die er het figuur voor hebben vind ik t gewoon goed staan (beenwarmers, mondmaskers, cyberlocks etc.)

tis niet echt iets voor mij als kledingstijl, muziek vind ik soms nog wel te doen

en over karakter, dat verschilt gewoon, de ene is arrogant, de ander super aardig, volges mij verschilt het evenveel als de rest van de mensheid, sommige mensen zijn arrogant en ander dus niet

8Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 1:22 pm

insanity-perdition



alleen schattige cybers, die met fluffys, niet al te blote shirts/topjes, en dan met zo'n awesome rokje ^^ cute cute cute ;D



Laatst aangepast door Stigmata op do apr 29, 2010 5:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt

9Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 1:30 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik vind uitgebreid cyber alleen voor feesten en evenementen, vind ik met goth ook, ik ga toch ook niet in mijn hoepelrok naar school?

https://ladymoonlight.actieforum.com

10Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 1:47 pm

Tezzie

Tezzie

Op hyves kijk ik wel vaak naar profielen van cybers, vind het er wel leuk en apart uitzien.

Maar.. Ik krijg heel vaak het idee dat het een beetje verwende rijkeluiskinderen zijn, hoedefuck komen ze aan ál die dure merkkleding :l. Tien verschillende paren new rocks, honderdduizend cyberdog topjes D: arghh.

11Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 1:52 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Op zich kan cyber wel awesome zijn, maar ik vind het gewoon veelste bloot. Maar die felle kleurtjes enzo en vooral de cyberlox enzo die zijn gewoon leuk.
Qua gedrag kan ik niet op ze oordelen aangezien ik geen cyber ken

12Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? ma apr 26, 2010 10:53 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Tezzie schreef:Op hyves kijk ik wel vaak naar profielen van cybers, vind het er wel leuk en apart uitzien.

Maar.. Ik krijg heel vaak het idee dat het een beetje verwende rijkeluiskinderen zijn, hoedefuck komen ze aan ál die dure merkkleding :l. Tien verschillende paren new rocks, honderdduizend cyberdog topjes D: arghh.

Sparen denk ik haha, of van elkaar lenen ;p
Maarem, ik vind cyber opzich wel een heel gave stijl, ben toch aan het neigen het een keer uit te proberen, maar dan niet zo bloot Razz
Vooral op feesten enzo lijkt het me leuk om eens te doen.

https://ladymoonlight.actieforum.com

13Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? di apr 27, 2010 11:35 am

VeroowRocks

VeroowRocks

Die felle kleurtjes zijn wel cool ja en als het niet te bloot is, vind ik het soms best leuk. Maar het gedrag dat hoeft denk ik niet per se cyber te zijn, dat verschilt gewoon per persoon net als niet-cybers. Het lijkt me wel eens een keer grappig om naar zo'n feest te gaan, gewoon om het een keer mee te maken. Razz

14Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? di apr 27, 2010 11:56 am

Gast


Gast

Ik heb er nu niet zo veel meer mee.



Laatst aangepast door Destruction op wo mei 19, 2010 10:13 am; in totaal 1 keer bewerkt

15Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? wo mei 19, 2010 2:58 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb zlef overigens wel iets tegen cyberlocks, het ziet er bij sommige wel leuk uit, maar bij mezelf, nee.
Liever zou ik het met dreads proberen.

Maar zeker niet te bloot, ik voel me dan zo ongemakkelijk!

https://ladymoonlight.actieforum.com

16Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? wo mei 19, 2010 9:29 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Sirmentro Enduros schreef:Misschien moet je als cyber ook wel een tikje arrogant zijn, want als je onzelfverzekerd bent dan durf je ook niet voor een zo erg opvallende kleding stijl over straat.

Ik herinner me nu eens een gesprek tussen 2 'cybers' die bij mij op de middelbare zaten. Het ging over een cyberfeest in de stad verderop.

"Dus je gaat niet met de fiets door het centrum heen"?
"Nee joh, met die plateau's en die hotpants ga ik niet door het centrum, zelfs niet lopend. Ik zorg dat mn ouders me wel brengen".

Later zag ik haar bij ons in het dorp bij een lokaal evenement in vol ornaat...
Ik vind dit ergens best opvallend...

17Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? wo mei 19, 2010 10:26 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat is een beetje krom ja. XD

18Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? wo jul 07, 2010 10:35 am

false_identity

false_identity

ik vind het niet mooi xD

http://www.chan90.tk

19Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? wo jul 07, 2010 11:04 am

evanescencelover

evanescencelover

vind het awesome om te zien
je zou mij niet zo snel met die dingen zien loopen niet egt mijn smaak
maar egt awesome om te zien Very Happy

20Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? za sep 04, 2010 6:53 am

Radioactive



Ik vind die stijl dus echt geweldig =D
Alleen jammer dat het soms zo bloot is :')

Qua mensen ken ik geen cybers. Dus kan ook niet oordelen hoe ze zijn.

http://www.deltafaction.com/

21Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? za feb 19, 2011 11:30 am

Misamassacre

Misamassacre

Hm.. Ja, die blote dingen enzo vind ik ook niks, en die te grote attitude ook niet.
Maar voorderest hebben ze eigenlijk best wel een leuke en aparte stijl. Het is op veel punten niets voor mij (heb wel dreadfalls, though) maar t is wel leuk om te zien Smile

http://marisaaaa.hyves.nl

22Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? wo jun 29, 2011 7:34 am

Tezzie

Tezzie

Ik keek net even bij de deelnemers van de 'attitude modellen wedstrijd',
en het viel me op dat het haast alleen maar cyber-mensjes met 'professionele foto's' waren die hoog staan...

23Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? wo jun 29, 2011 8:38 am

insanity-perdition



Hmm raar,, Mja misschien toeval?

24Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? wo jun 29, 2011 9:18 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat viel mij ook al op. Je ziet sowieso veel cybershoots op websites enzo.
Heb af en toe t idee dat die vaker op foto's staan dan andere goths., om het zo maar even te noemen.

25Cybers: geweldig of vreselijk? Empty Re: Cybers: geweldig of vreselijk? wo jun 29, 2011 12:43 pm

insanity-perdition



Ja ik denk het ook, En eigenlijk vind ik de stijl láng niet zo mooi als bijvoorbeeld Victorian goth ofzo.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum