Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De leden hierzo

+9
fjodor
Vampire
MuseLovertje
Sirmentro Enduros
DarkRomantica
Lady Stardust
insanity-perdition
Whiplash
MANOUK
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 5:34 am

Vampire



Dat is dan ook gewoon dom, ik geef posters weg als ik ze zelf niet wil, je betaald er tenslotte zelf voor ..

En een ziekte als scheldwoord gebruiken laat wel zien van wat een laag niveau ze zijn.

52De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 7:40 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Vampire schreef:

Ik denk dat het niet aan iemands stijl ligt maar aan het karakter of iemand irritant is x']
Ik ben ook bevriend met zo'n hardcore gast terwijl ik liever bij dat soort figuren uit de buurt blijf xD

Zolang zij me niet beoordelen op mijn uiterlijk doe ik dat ook niet, en als zij zich netjes gedragen doe ik dat ook. En anders negeer ik ze of zeg ik dat ze op moeten houden x']


Dat is waar, maar het is wel erg opvallend dat er een grote groep in de subcultuur irritant is. Terwijl het meestal maar een klein groepje.
Alhoewel ik moet zeggen dat ik meestal babybats nog veel irritanter vind, maar dat komt omdat de meeste zich 'gediscrimineerd' voelen als iemand ze gothic noemt. Terwijl ze juist zo ehm... poserig zijn zeg maar. Dan is het iedere keer een facepalm moment.

53De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 10:03 am

Gast


Gast

Het valt me op dat veel emo's en 'babybats' teveel zeiken over 'niet geaccepteerd worden'.Als ze er niet tegen kunnen moeten ze zich gewoon niet zo kleden.

54De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 10:29 am

Vampire



Nou wij zeuren op dit forum er ook wel over hoor.
Zoals jou schoolkrant verhaal bijvoorbeeld.

Het is ook wel normaal om erover te klagen zo nu en dan, maar niet dat je er een mega spektakel van gaat maken ><

Maar wat ik bij veel van die figuren niet begrijp, als ze zo graag geaccepteerd willen worden, waarom gaan ze dan in een anti-huppel hyve, dan doen ze precies hetzelfde.


Ik vind het vaak ook wel vervelend om gothic genoemd te worden, omdat zij gothic anders zien dan wij.
Zij zien het als iets vreselijks en vaak satanistisch, ik ben wel eens voor satanist uitgemaakt terwijl ik Christelijk ben T_T
Op het begin negeerde ik die gevallen die dat zeiden en daarna ben ik ze gaan bedanken voor het compliment, met een big smile. Ze zijn er meteen mee gestopt xD

55De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 10:42 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik heb ook het idee dat de gene die dat soort dingen zeggen niet eens weten wat nou gothic is en wat nou niet.
Geloof me, ik ben écht geen gothic ook al hou ik wel van de muziek. Ja ik heb een hoop zwarte shirts maar ook redelijk veel kleur (oké, niet van die hele felle kleuren maar paars en blauw enzo). En toch noemen ze mij gothic op school. Ze noemde me zelfs een keertje emo *beledigd*.
Oh en nog wat over emo's tijdens concerten. Ze zijn hysterisch. Vooral bij concerten als 30STM en HIM waar de helft alleen maar komt vanwege Jared of Ville.
"JAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!"
"VILLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!"

*Doof*

http://twitter.com/Sandrab1102

56De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 10:51 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik zie het ook constant dat alles wat alternatief is Gothic word genoemd, en soms Emo. Ze hebben echt geen flauw benul ^^

Nou ben ik toevallig ook gothic, maar ik zie het echt overal om mij heen dat ze maar wat gokken.

Echt zo 'zwarte kleding, zwart haar... Gothic' als dat het enige is waar je op let kan het echt van alles zijn xD

http://sirmentro.hyves.nl/

57De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 10:53 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Precies. Dat gevoel heb ik dus ook.

Je kan zwart toch ook heel toevallig een mooie kleur vinden? Razz

http://twitter.com/Sandrab1102

58De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 10:58 am

Vampire



Ik ben zo 1 van van alles en nog wat x']
Ik luister en draag gewoon wat ik leuk/mooi vind en dat past niet allemaal in 1 subcultuur xD
Darren Hayes is pop/electro ofzoiets, past helemaal niet in een subcultuur als gothic geloof ik xD
Netzoals Savage Garden.
Of spijkerrokjes x']

En daar tegenover staan dan weer artiesten als The Sisters of Mercy en The Cure, en korsetten enzo x']

Een vette mengelmoes :\

59De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 11:04 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Dat is juist leuk Razz

Ik luister ook van alles en nog wat. Mijn favo bands zijn 30STM en WT. Twee totaal verschillende bands. Over 2 maanden ga ik naar Epica die ook wel bij mijn favorieten horen. Ook iets totaal anders.

http://twitter.com/Sandrab1102

60De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 11:06 am

MANOUK

MANOUK

Same here. Razz
Ik luister gewoon alles wat ik leuk vind, ongeacht het genre.

Toen ze mijn zwarte Eastpak (waar toen nog niet eens patches opzaten) een 'begrafenis tas' noemden moest ik gewoon lachen.
De halve school heeft een zwarte Eastpak.. :'D
"Gothic met een witte jas" is ook wel iets aparts om voor uitgescholden te worden.. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

61De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 11:07 am

Vampire



Yeay =D

Mijn favoriete bands zijn: Him, The Sisters of Mercy, The Cure, Savage Garden, Disturbed, The 69 Eyes, Lacuna Coil, Avenged Sevenfold en The Misfits x']

62De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 11:09 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik vond het echt niet leuk toen ze mij emo noemde. Gothic oké, kan ik mee leven. Maar emo? :'D

http://twitter.com/Sandrab1102

63De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 11:13 am

Vampire



Ja dat is idd erg x']

Ik werd ook eens emo genoemd vanwege mijn eyeliner T_T

64De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 11:15 am

fjodor

fjodor

pfoe, ik ben ook zo vaak emo of gothic genoemd, vaak nog met een niet nader te noemen 6-letterig woord beginnend met een K

kan mij het schelen hoe die gasten mij zien, ik ga hun toch ook niet "uitschelden" voor hiphopper ofzo

en ja, mijn muziekstijle varieert ook best wel, nagenoeg alle soorten metal, irish folk, classic rock, doedelzak ^^ jaren '60 nederpop ^^

65De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 11:16 am

Vampire



Jaren 60, cool:P

Ik veel uit de 80s en 90s xD

66De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 11:18 am

fjodor

fjodor

ja, dat vergat ik nog

DISCO!!!! ^^

67De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 11:29 am

Vampire



Lekker beschamend is dit

Ik vind deze man geweldig! xD

68De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 2:20 pm

Gast


Gast

Vampire schreef:Nou wij zeuren op dit forum er ook wel over hoor.
Zoals jou schoolkrant verhaal bijvoorbeeld.

Het is ook wel normaal om erover te klagen zo nu en dan, maar niet dat je er een mega spektakel van gaat maken ><

Maar wat ik bij veel van die figuren niet begrijp, als ze zo graag geaccepteerd willen worden, waarom gaan ze dan in een anti-huppel hyve, dan doen ze precies hetzelfde.


Ik vind het vaak ook wel vervelend om gothic genoemd te worden, omdat zij gothic anders zien dan wij.
Zij zien het als iets vreselijks en vaak satanistisch, ik ben wel eens voor satanist uitgemaakt terwijl ik Christelijk ben T_T
Op het begin negeerde ik die gevallen die dat zeiden en daarna ben ik ze gaan bedanken voor het compliment, met een big smile. Ze zijn er meteen mee gestopt xD

Om terug te komen op dat zeikverhaal : Dat ze me niet mogen kan me niks boeien,maar dat schoolkrant gedoe vond ik te ver gaan,want ze hadden minstens iets aan mij kunnen vermelden daarover.Ik word nu overigens amper gothic meer genoemd,maar dat komt mss ook omdat 't vakantie is Razz en nee,ik zoek ABSOLUUT geen ruzie.

69De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 2:36 pm

Vampire



Nou, ik ben nogal tegen pesten, zeker vanwege iemands uiterlijk of kledingstijl.
Ik ben zo'n typisch geval dat zich niks van anderen aantrekt, tenzij het over vrienden gaat.
Dan durf ik zomaar een grote mond te hebben xD

Ik heb ook wel eens ingegrepen als er mensen gingen knokken.
Ik heb er echt een hekel aan.

Een vriendin van mij durft een alternatieve winkel niet in omdat ze de verkopers eng vind, terwijl het juist hele vriendelijke mensen zijn, daar heeft ze me dan ook wel kwaad mee gemaakt omdat ik echt tegen dat soort vooroordelen ben.
Tja.. Ik weet niet, maar het hoort bij mij om dat soort dingen te bestrijden ><

70De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo wo jun 29, 2011 7:30 am

Tezzie

Tezzie

fjodor schreef:moeten we eig. de naam gaan veranderen in:

forum-voor-mensen-die-lid-werden-van-een-goth-forum-maar-nader-ingezien-eigenlijk-meer-naar-niet-gothic-muziek-luisteren-maar-naar-andere-muziek-zoals-rock-en-metal-en-zich-eigenlijk-ook-anders-kleden-maar-wat-eigenlijk-niet-boeit-omdat-ze-allemaal-aardig-zijn-ongezien-wat-ze-luisteren-of-hoe-ze-zich-kleden

het enige probleem is dat dit niet echt lekekr van de tong rolt -plaats nadenk smiley hier-
Geloof me, als ik het kon veranderen zou ik het zó doen :'D muahahaha.

Dat 'voor echte goths' schrikt mensen een beetje af denk ik Razz

71De leden hierzo - Pagina 3 Empty Re: De leden hierzo wo jun 29, 2011 8:45 am

insanity-perdition



Idd zoveel goth's zijn hier niet :')

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum