Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

GAMEN!

+8
VeroowRocks
MANOUK
Vampire
evanescencelover
DarkRomantica
Sirmentro Enduros
Lady Stardust
insanity-perdition
12 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1GAMEN!  Empty GAMEN! wo jul 07, 2010 2:34 pm

insanity-perdition



Jaja mensen Razz
Zijn er hier mensen die een beetje van gamen houden?
Zo ja;
~Welke games speel je?
~Hoelang game je al?
~Wat voor aparaten heb je allemaal? (like xbox,ps2,Wii,ps1,ps3 weet ik veel wat er allemaal is)
Zo nee;
Jammer xD

(Jaa verveling,en ik vond dit wel leuk om over te praten. Niet dat ik heel veel game ofzo, valt best mee Smile )

2GAMEN!  Empty Re: GAMEN! wo jul 07, 2010 5:00 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik heb een gamecube en een pc om op te gamen.

De gamecube wordt niet meer gebruikt en af en toe speel ik sims 3.

3GAMEN!  Empty Re: GAMEN! wo jul 07, 2010 6:03 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Playstation 3

Heb onlangs een paar nieuwe spellen gekocht, maar ben al aardig snel uitgekeken geraakt.
Ben nu weer bezig met Brutal Legend af en toe maar er is bijna niemand om tegen te multiplayeren dus dat AI gebeuren ik win nu al makkelijk van het hoogste niveau dus ik denk dat ik er bijna mee klaar ben...

Mirror's Edge is een heel leuk spel, de aller eerste First Person Free Run game. Een beetje zoals Prince of Persia en Assassins Creed maar dan in eerste persoon, alleen het is een beetje nouja.. er zit verhaal achter maar ieder level is eigenlijk gewoon ga van punt a naar punt b... maar toch zeer uitdagend!

Ik ben nog steeds een erge Tekken gamer, als er vrienden langs komen en mensen zijn er voor in dan heb ik altijd net geen competitie, hoewel er echt goede spelers in mijn vrienden groep zitten... maar ik ben ooit eens gewoon Tekken Junk geweest^^

Fallout 3 heb ik een kort tijdje terug uitgespeeld, erg leuk spel en de Add-ons zijn echt de moeite waard, maar de beloningen van die extra missies maken het spel overal wel wat makkelijk, zoals de beste armor en het beste wapen... Wacht er liever mee tot je de rest zo ongeveer heb gehad.

Ooit een Resistance Fall of man en deel 2 fan geweest maar nu ook niet meer.
Op PC speel ik nu geen games meer, maar ik ben C&C Tibitium Wars verslaafd geweest^^ En jaren geleden Halo PC freak en echt ooit lang geleden Unreal Tournament 1999 Game of the Year Edition fanaat geweest. In beide spellen was ik met rocket launcher onder meer echt geniaal (A)

Uhm nouja de lijst gaat door maar dat was wel zo ongeveer het meest noemenswaardige.

http://sirmentro.hyves.nl/

4GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 12:22 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb een PC waarop ik kan gamen, speel WoW en heb wel 1 los spel dat ik ook echt speel: Mark of the Chaos.

Verder speel ik Warhammer, maar dat is niet online, maar gewoon irl Smile

https://ladymoonlight.actieforum.com

5GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 1:33 am

evanescencelover

evanescencelover

ike speelllt schiet spelletjes ofc (H)
op de pc en en op dee wii en oorlogspelletjes ofc(is zelfde)
speel geen games met vlindertjes of zo ahahhahaha dat vind ik te evil
XD

6GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 2:11 am

Vampire



Nou ik speel eigenlijk altijd sims 1,2 of 3. Al sinds dat er is xD
Ik doe nog singstar en guitar hero.
En harry potter spellen zijn wel grappig, en lord of the rings.
Shrek overigens ook, kippen in de soep trappen! *zegt een vegetariër*
En dan mijn favoriet van vroeger waar ik stiekem nog steeds verlieft op ben, DOGS LIFE.

Want wat is er nou leuker dan in de huid van een hond te kruipen die zijn crush wil redden voordat ze verandert in kattenvoer? XD

7GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 3:55 am

insanity-perdition



haha :'D
Mijn vader haalt wel is games, maar de helft hebben we nog niet eens uitgeprobeert.
Singstar heb ik ook alleen disney en Abba. Van Disney ken ik bijna niks, er staat allemaal Hanna Montanna op en High School Musical etc Razz Van High School Musical ken ik er dan wel een paar van het eerste deel, maar verder ook niet, hah Razz
maar ik speel vooral veel Tombraider. Ik ben al sinds mijn 5e verslaaft aan dat spel ofzo. Razz
Ging ik altijd bij mn vader mee kijken enzo en later ging ik het zelf ook spelen. Ik was écht geobserdeerd, niet normaal meer,haha.

Ik zal we ongeveer 10 spellen hebben op ps2 (dat is het enigste ding dat ik tot nu toe heb Razz + pc maar daar speel ik eigk alleen sims op, wat ik al heel lang niet meer gedaan heb.)
jaja ik weet de namen niet eens uit m'n hoofd *fail*

8GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 4:07 am

MANOUK

MANOUK

Ik speel hoogstens de sims 1 of 2 en rollercoaster.
En dat ook echt alleen als ik me heel erg verveel. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

9GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 4:57 am

VeroowRocks

VeroowRocks

Ik game eigenlijk echt weinig, alleen als ik me echt extreem verveel.
Dan speel ik meestal Sims op de pc of guitar hero op de playstation.

10GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 5:05 am

Vampire



Op 2 singstar delen staan nummers van the Cure =D

11GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 8:39 am

fjodor

fjodor

DarkRomantica schreef:Ik heb een PC waarop ik kan gamen, speel WoW en heb wel 1 los spel dat ik ook echt speel: Mark of the Chaos.

Verder speel ik Warhammer, maar dat is niet online, maar gewoon irl Smile

Mark of Chaos heb ik hier ook nog ergens te liggen, heb het nog niet gespeeld, maar komt nog wel es :')

ik zit nog te sparen voor een goede computer om mee te gamen, pobleem is dak geen werk heb, een abo moet betalen en van de 100 euro die ik opzij gelegd heb wordt er ook wat uitgegeven op castlefest :') maar als ik goede comp heb ga ik ook met WoW beginnen, omdat ik er veel vrienden steeds over hoor praten etc. dus dan doe k t maar gewoon

speel nu wel veel Battlefield 2, samen met maat van mij steeds online, het jammere is dat dat spel eig. gemaakt is om goed samen te spelen, in de zin van: elk team heeft een bevelhebber en meerdere kleinere teams van max. 6 spelers, zoals het in het echt ook gebeurt (ong. Razz) alleen iedereen gaat gewoon los rondlopene tc. zonder al teveel samenspel, wat wel weer handig is omdat ik met die maat van mij juist wel veel samenspeel, dus dan gaan wij ff alle vlaggen veroveren etc. :') (mits we bij hetzelfde team horen, anders gaan we gwn ff dik elkaar opzoeken steeds x'D

verder heb ik ook een PS3 met:
- Assasins creed 1 (zodra ik es geld over heb koop ik 2, en das wss nadat 3 uitkomt x'D)
- Burnout Paradise
- Brütal Legend
- Viking, Battle for Asgaard (spel met viking, best wel vet, moet het nog es wat vaker gaan spelen :') )
- Guitar Hero Metallica
- Shaun White Snowboarding (leuk spel, maar na een tijdje begint het te vervelen, dus kmoet het nog es uitspelen x'D )

maarja, ik ben ook niet echt een Die-Hard gamer, ik speel games voor de lol, dus meestal op een laag niveau om het spel onder de knie te krijgen en daarna langzaam omschakelen naar een iets hoger niveau, en als ik dat te moeilijk vindt, dan blijf ik met een lager niveau doorspelen

12GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 8:52 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Oja helemaal vergeten xD

Guitar Hero, ik speel dat al sins Guitar Hero 2 Rocks the 80s
Heb ook deel 3 en deel 5, en een vriend heeft Matellica maar dat speel ik nooit...

Het enige waar ik mij altijd aan dood erger is de timing, die met elk deel weer op een andere belachelijke manier varieert, dus dat is altijd weer even wennen...

Eigenlijk speel ik het momenteel al een tijdje niet meer maar soms pas ik hem weer op en ik blijf er altijd wel goed in, gewoon weer even inkomen, ik speel altijd Expert maar er zijn wel nummers die ik echt nog lang niet ken.

http://sirmentro.hyves.nl/

13GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 9:51 am

insanity-perdition



Pff ik heb zóóó'n hekel aan spelletjes met tijd :'D
wordt er helemaal zenuwachtig van xD

14GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 9:53 am

FREDDIE

FREDDIE

ik zit wel eens achter de wii
en nu heb ik vakantie dus binnen een week zal ik wel weer een spelverslaving hebben
maar nú even niets Smile

15GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 10:16 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik speel World of Warcraft.

En mn broer heeft een xbox 360 met echt heel veel games, maar eerlijk gezegd speel ik die nooit :')

16GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 10:35 am

fjodor

fjodor

Stigmata schreef:Pff ik heb zóóó'n hekel aan spelletjes met tijd :'D
wordt er helemaal zenuwachtig van xD

same here, krijg het dan echt op m'n zenuwen etc. :')

ik kan ook niet tegen die shooters met 1 tegen 1 ofzo, kheb het liefst veel tegen veel, anders krijg ik echt een zenuwinzinking x'D

17GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 11:42 am

MuseLovertje

MuseLovertje

World of Warcraft
Sims 2
Supermario 64

Allemaal op de pc, en heb een gameboy SP ofzo. Meer niet

18GAMEN!  Empty Re: GAMEN! do jul 08, 2010 2:49 pm

insanity-perdition



fjodor schreef:
Stigmata schreef:Pff ik heb zóóó'n hekel aan spelletjes met tijd :'D
wordt er helemaal zenuwachtig van xD

same here, krijg het dan echt op m'n zenuwen etc. :')

ik kan ook niet tegen die shooters met 1 tegen 1 ofzo, kheb het liefst veel tegen veel, anders krijg ik echt een zenuwinzinking x'D

Gelukig speel ik geen games online dus heb ik daar geen last van, maar mij kennende zou ik dat niet eens durven :')

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum