Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

BTW-verhoging op cultuur

+4
insanity-perdition
MuseLovertje
Vampire
MANOUK
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1BTW-verhoging op cultuur Empty BTW-verhoging op cultuur za nov 20, 2010 6:13 am

MANOUK

MANOUK

Zoals jullie zeer waarschijnlijk gehoord hebben, of niet, gaat de btw op onder andere concerten fors omhoog vanaf 1 januari.
Van 6% naar 19%.
Dat wil zeggen dat een festival als Lowlands zo'n 20 euro duurder wordt.
Daarnaast krijgen festivals en andere evenementen ook minder subsidie.
Dingen als voetbalwedstrijden worden niet duurder.

Vele festivals, waaronder Lowlands en de Zwarte Cross, beginnen eerder met de voorverkoop.
Wie voor 1 januari zijn kaartje koopt, is dus een stuk goedkoper uit.

Ik vind het gewoonweg belachelijk!
Waarom concerten wel en voetbalwedstrijden niet?
Waarom moet de overheid in het kader van besparing zijn geld bij de cultuurdingen gaan halen, waarom niet ergens anders?

Wat vinden jullie nou van dit alles?

http://www.last.fm/user/Manouk666

2BTW-verhoging op cultuur Empty Re: BTW-verhoging op cultuur za nov 20, 2010 6:36 am

Vampire



Ik vind het belachelijk dat de prijzen voor concerten/festivals omhoog gaan en dat van voetbal niet.
Tijd voor protest x']

3BTW-verhoging op cultuur Empty Re: BTW-verhoging op cultuur za nov 20, 2010 8:07 am

MuseLovertje

MuseLovertje

STUPID BASTARDS! Dat was mijn reactie. Gaan ze eerst zeuren om de Nederlandse cultuur te behouden enzo, en dan doen ze weer dit. Ze gaan echt bezuinigen op de dingen waarop je het niet moet doen. En dan gaan ze oko bezuinigen op subsidies enzo, dus waarschijnlijk is binnen een jaar, het gebouw waar de oefenruimtes zitten voor me band ook weg. Daar gaat alle plezier in me leven. Bedankt alle mensen die op de VVD en de PVV hebben gestemd.

4BTW-verhoging op cultuur Empty Re: BTW-verhoging op cultuur zo nov 21, 2010 7:59 am

insanity-perdition



Assholes =_=

5BTW-verhoging op cultuur Empty Re: BTW-verhoging op cultuur zo nov 21, 2010 1:26 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

MuseLovertje schreef:STUPID BASTARDS! Dat was mijn reactie. Gaan ze eerst zeuren om de Nederlandse cultuur te behouden enzo, en dan doen ze weer dit. Ze gaan echt bezuinigen op de dingen waarop je het niet moet doen. En dan gaan ze oko bezuinigen op subsidies enzo, dus waarschijnlijk is binnen een jaar, het gebouw waar de oefenruimtes zitten voor me band ook weg. Daar gaat alle plezier in me leven. Bedankt alle mensen die op de VVD en de PVV hebben gestemd.
ik heb al nog nooit van mijn leven in de politiek ergens op gestemd, maar nu krijgen partijen met 2 keer v in hun naam al helemaal nooit meer een stem van mij >.<

http://sirmentro.hyves.nl/

6BTW-verhoging op cultuur Empty Re: BTW-verhoging op cultuur zo nov 21, 2010 1:55 pm

Whiplash

Whiplash

De VVD wilde in eerste instantie niet eens zoveel bezuinigen op cultuur. Maar ja, ze moeten knielen voor de 'Blonde God', Geert Wilders was de persoon die met dit idee kwam. Maar dat is toch absurd. Een man die in zijn eentje de Nederlandse Cultuur hier tot überdominant, want de Nederlandse cultuur is toch nog echt de dominantie cultuur in Nederland, wil maken die met zo'n idee komt. Ik denk dat we over een paar jaar in een Oostblokdictatuur vervallen, waarin de overheid bepaald wat kunst is en wat niet, wat hen weer veel geld gaat opleveren. De cultuur sector weerhoud ons ervan dat we elkaar de hersens inslaan. Want in de verschillende facetten van de cultuursector worden we allemaal vertegenwoordigd.

http://www.last.fm/user/basszman

7BTW-verhoging op cultuur Empty Re: BTW-verhoging op cultuur di dec 28, 2010 3:56 pm

Noranah



Gelukkig wordt het nu een half jaar uitgestelt. Ik ga heel hard hopen dat er in die tijd iets gebeurt waardoor dit niet doorgaat. Echt belachelijk!

8BTW-verhoging op cultuur Empty Re: BTW-verhoging op cultuur di jan 04, 2011 10:56 am

Tezzie

Tezzie

Ik moet ook hopen dat mijn muziekvereniging kan blijven bestaan =[

We moeten ons gebouw nu al verhuren (aan een of andere yoga vereniging) om wat geld te krijgen >.<

9BTW-verhoging op cultuur Empty Re: BTW-verhoging op cultuur di jan 04, 2011 11:29 am

insanity-perdition



Hmm k weet niet hoe het met Atak gaat Razz
'T ziet er daar zo nieuw en gezellig uit dat het er denk ik (Nog) wel goed mee gaat.

10BTW-verhoging op cultuur Empty Re: BTW-verhoging op cultuur di jan 04, 2011 11:49 am

Whiplash

Whiplash

Tezzie schreef:Ik moet ook hopen dat mijn muziekvereniging kan blijven bestaan =[

We moeten ons gebouw nu al verhuren (aan een of andere yoga vereniging) om wat geld te krijgen >.<

Ik vrees met je mee. Maar als het Metropole Orkest al afgedaan wordt als 'een stelletje amateuristische toeteraars' heb ik er een hard hoofd in.

http://www.last.fm/user/basszman

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum