Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe geregistreerde bezoekers MELD U HIER BIJ DIT LOKET.

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Lucifer

Lucifer

Dames en heren,

dit forum verkeerd zich in een stabiele, doch levensbedreigende staat van zijn affraid . Iedereen die zich registreert (of mensen die dat al hebben gedaan maar vrijwel nooit of nooit meer hier komen), meld je (ajb Crying or Very sad ) hier (lees: laat in ieder geval iets achter).

Is natuurlijk niet verplicht, maar dit forum kan wat (nieuw) leven gebruiken.

MorbidRhythm

MorbidRhythm

Ik wil dit forum redden, het is cool confused

MuseLovertje

MuseLovertje

Hoihoi. Welkom hier :3

Tezzie

Tezzie

Hoi, leven?

Tezzie

Tezzie

Misschien moeten we een nieuw forum beginnen want 1. de naam is te romantigoth, 2. de beheerder draagt tegenwoordig wit, en 3. al het andere.

Reageer als je het er mee eens ben, ik kijk volgende maand wel of er reactie is.

MorbidRhythm

MorbidRhythm

Agree!
Lijkt me een tof plan, I'm in :3

Tezzie

Tezzie

Ah je had al wat sneller dan na een maand gereageerd haha Very Happy

Ik mis gewoon een forum waar ik over mijn interesses kan praten.
Al mijn 'forever gottik' vrienden die zijn nu tot de conclusie gekomen dat ze toch in een fase zaten (helaas).
En op mijn nieuwe opleiding zijn er wel wat 'alternatieve' (lees:hipster) mensen, maar die hebben qua muziek enzo toch weer een hele andere smaak!

[/gezeur] dus dit is op te lossen door een nieuw forum, lijkt me Smile

Ik zit momenteel met mijn hoofd vol tentamens, dus heb nog niet echt veel tijd.

Hoe kan ik contact met je houden?

BlackAngel

BlackAngel

Een nieuw forum klinkt opzich wel goed aangezien mensen met dezelfde intresses enzo toch altijd leuk zijn.
Sorry dat het zo'n late reactie is. School, huiswerk en nog meer school en huiswerk zorgen ervoor dat ik het nogal druk heb.

Tezzie

Tezzie

http://ohmygoth.ohmyforum.net/
Is dit een leuke link? Razz haha.

Ik moet nog even een indeling maken en een lay-out enzo >.<

Natuurlijk zijn er ook nog moderators nodig Smile

Tezzie

Tezzie

Ik stel overal in dat alleen leden afbeeldingen kunnen zien, zo komen foto's niet ongewenst op google enzo Wink

BlackAngel

BlackAngel

Ziet er goed uit, ik heb me net aangemeld (als Rebel) en als je nog Moderators zoekt bied ik me aan als vrijwilliger :p

BlackAngel

BlackAngel

Mag ik nog iets voorstellen voor je forum?
Zou het een idee zijn om in het forumdeel "creatief" de regel op te stellen dat elke gebruiker alleen één topic aan mag maken waar hij/zij eigen gedichten kan posten, één voor eigen tekeningen en één voor eigen verhalen. Dat houdt het namelijk wat overzichtelijker.
En als je een introductie in het "welkom" forum verplicht maakt weet je een beetje wie er op je forum zitten.

Misschien is een sticky met forumregels enzo maken ook handig, dat wil ik ook wel voor je doen als je wil ik heb teveel tijd over in de vakantie.
En heb je er bewust voor gezorgd dat alleen beheerders in het "goth algemeen" en "creatief" forum kunnen posten?

Sorry dat ik me er zoveel mee bemoei, maar ik heb gewoon niks beters te doen op dit moment en ik ben hyper bounce



Laatst aangepast door BlackAngel op vr feb 15, 2013 1:30 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : omdat het kan... en gratis is)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum