Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat dragen jullie in de winter?

+10
Vampire
MuseLovertje
Harmpje
MANOUK
insanity-perdition
Lady Stardust
Spirit-of-nostalgia
SheAndHerDarkness
Tezzie
DarkRomantica
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? di jan 12, 2010 6:12 am

fjodor

fjodor

ik loop nu gwn de hele dag rond in Tshirt Razz

ja, als ik lang naar buiten moet ff jas aan, maar als ik bijv. de clico buiten moet zetten gwn in me Tshirt Razz, kweetnie wrm maar ik heb der gwn nooit last van :O

met oud & nieuw ging ik zelfs met paar vrienden shirtloos door de sneeuw/ijs rollen (ok, de meid die meedeed hield der BH aan, maar toch, was wel verfrissend Razz

27Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? di jan 12, 2010 9:19 am

insanity-perdition



XD
omfg
ik wou dat ik het niet koud had D:

28Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? di jan 12, 2010 10:59 am

Lady Stardust

Lady Stardust

fjodor schreef:ik loop nu gwn de hele dag rond in Tshirt Razz

ja, als ik lang naar buiten moet ff jas aan, maar als ik bijv. de clico buiten moet zetten gwn in me Tshirt Razz, kweetnie wrm maar ik heb der gwn nooit last van :O

met oud & nieuw ging ik zelfs met paar vrienden shirtloos door de sneeuw/ijs rollen (ok, de meid die meedeed hield der BH aan, maar toch, was wel verfrissend Razz

Klinkt stom maar: ik ken heel veel metalheads die gewoon in T-shirts nu rondlopen xD. Het is best grappig...

29Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? di jan 12, 2010 11:36 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik ook, het hoort erbij denk ik ofzo

30Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? di jan 12, 2010 12:35 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik weet niet, miss zorgt metal er wel voor dat het niet zo koud is?

Nu ik erover nadenk, ik ken echt veel metalheads die in shirts lopen nu xD
Had nooit die link gelegd.

https://ladymoonlight.actieforum.com

31Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? di jan 12, 2010 1:08 pm

MANOUK

MANOUK

Lol ik heb het ook echt (bijna) nooit koud. xD

http://www.last.fm/user/Manouk666

32Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? wo jan 13, 2010 9:12 am

Gast


Gast

Ik heb het heel snel koud,en ook snel warm Sad

33Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? za jan 16, 2010 5:02 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb het snel koud en nooit warm xO

34Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? za jan 16, 2010 5:04 am

Vampire



MuseLovertje schreef:Ik heb het snel koud en nooit warm xO

Ik ook, schrikken mensen er bij jou ook vaak van dat je handen zo koud zijn? x']

35Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? za jan 16, 2010 5:05 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ja altijd, ik mag me vriend amper zn handen aanraken af en toe. xD
Doe het toch wel

36Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? za jan 16, 2010 10:24 am

Gast


Gast

Vandaag warm leren jack gekocht bij New Yorker,was in de uitverkoop.

37Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? vr jan 22, 2010 3:46 pm

insanity-perdition



gelukig is de winter alweer bijna voorbij.
heb alleen gehoort dat er kans is op sneeuw.

38Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? za jan 23, 2010 3:43 am

MANOUK

MANOUK

Nog meer sneeuw? Gaaf. Very Happy

http://www.last.fm/user/Manouk666

39Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? za jan 23, 2010 3:47 am

insanity-perdition



vind je dat gaaf?xD
is het maybe ook wel, als het niet koud is x"D

40Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? do maa 04, 2010 7:19 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Nog meer sneeuw?! =O
Ondertussen vind ik sneeuw dus echt niet meer zo leuk..

Maar over wat ik in de winter draag:
Hetzelfde als altijd maar dan met met panty/leggings over elkaar (omdat ik zo nodig rokjes wil blijven dragen en het is ook gewoon warmer dan een broek, alleen wilt niemand het geloven) en nog een vest. En natuurlijk op de fiets en jas, sjaal en handschoenen.

41Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? do maa 04, 2010 8:50 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Know the feeling, ik ben de kou zat, en wil weer leuke topjes dragen ipv wollen vesten ;]

Stel je je even voor in het daarvoor bestemde topic?Smile
Weten we tegen wie we praten!

https://ladymoonlight.actieforum.com

42Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? do maa 04, 2010 1:00 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Gelukkig is het weer een beetje zonnetje sunny
Daar wordt ik sowieso wat vrolijker van..

43Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? do maa 04, 2010 1:16 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Lol het gaat morgen weer sneeuwen hoor^^

Het weer is zo erg in de was iedere week een jaargetijde lijkt het wel, alleen de bomen hebben dat nog niet door^^

http://sirmentro.hyves.nl/

44Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? vr maa 05, 2010 12:37 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik vind het zo leuk als er weer kattestaartjes aan de bomen komen te hangen en die krokusjes doorkomen.
Dat geeft me wel een prettig lentegevoel. ^^

45Wat dragen jullie in de winter? - Pagina 2 Empty Re: Wat dragen jullie in de winter? vr maa 05, 2010 8:03 am

insanity-perdition



ahww xD
ik was echt sacherijnig vanochtend niet normaal xD
gelukig scheen de zon ook nog heel even, althans dat leek zo bij nederlands Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-

» Wat dragen jullie als de lente aanbreekt?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum