Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat maakte je vandaag aan het lachen?

+14
Sirmentro Enduros
Whiplash
MuseLovertje
insanity-perdition
fjodor
Lady Stardust
VeroowRocks
Raiding Wolf
Harmpje
Vampire
MANOUK
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
18 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 14]

326Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo sep 29, 2010 9:56 am

Vampire



Haha wij hebben die film vorig jaar voor school moeten kijken, en dan de versie voor blinde mensen.

Dit was echt hilarisch:

- Michiel's gezicht werd geschoren door zijn pa (ik geloof dat het z'n pa was)
Het commentaar: Liefdevol scheerde hij zijn gezicht.
- Aan het eind van de film toen hij afgelopen was
Geleidelijk aan wordt het beeld zwart (Of het was wit, 1 van die 2)

xD

327Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? do sep 30, 2010 12:51 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 1285268681683
Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 1285870812369
Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 1285870812369

328Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di okt 05, 2010 11:34 am

insanity-perdition




prachtig xD

329Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di okt 05, 2010 11:36 am

Vampire



HAHAHAHA XD

330Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? do okt 14, 2010 2:00 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik kwam laatst op de radio een hele lijst tegen met woordgrappen, zoals 'een bank die geen rekening met je houd' en 'een winkel bediende die buiten met je afrekend' en 'een begrafenis medewerker die geen rekening met je houd' en ik heb er maar een paar onthouden maar ik ben sinds dien zelf een hele hoop dat soort dingen gaan bedenken, zoals 'een stratenmaker die de weg kwijt is' en in het engels 'A lantarn with a bright future' en opeens besefte ik het! Ik heb zelf weleens echt zo'n iets meegemaakt

ik kwam bij de tandarts, precies optijd, precies een week te vroeg
maar dat kwam goed uit, want de tandarts had nog wel een gaatje vrij

http://sirmentro.hyves.nl/

331Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? za nov 13, 2010 1:13 pm

MuseLovertje

MuseLovertje


Dit blijft gewoon grappig.

332Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo nov 24, 2010 2:24 pm

MANOUK

MANOUK

I’LL STEEEEEEEEAL YOU ELDER WAND
DO THEY THINK THAT TOMBS COULD HIDE YOU
EVEN NOW I’M AT YOUR WINDOWS
I AM IN THE WAND SHOP BESIDE YOU
BURIED SWEETLY IN YOUR WHITE BEARD

Mensen die Harry Potter 7 en Sweeney Todd kennen snappen hem wel.. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

333Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr dec 03, 2010 2:44 pm

Vampire



Al eerder hoor.. Maar het moest hier komen te staan. Wat Literal versies waar ik héél erg om moest lachen. xD


334Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? zo dec 12, 2010 9:26 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Pony-1

335Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di dec 14, 2010 12:25 pm

BlackRose

BlackRose

MuseLovertje schreef:Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 14 Pony-1

haha xd die kettingzaag

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum