Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hoe liep je er vroeger bij?

+11
Tezzie
fjodor
Lady Stardust
MuseLovertje
insanity-perdition
SheAndHerDarkness
Vampire
Tree
MANOUK
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 1:14 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Tezzie schreef:Jaa... Dodelijk sexy :'D :'D.
OMG

Sinds hij weg is komt er alleen maar hiphop shit.

En ook de 'alternatieve' groep van Goes is sinds zijn vertrek helemaal hiphopshit gekleed.

*zucht* =.=

Hebben we in Roermond ook last van... een van de alternatieve winkels is omgetoverd tot een modezaak met nog wat hardcore spul

27Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 1:17 pm

Tezzie

Tezzie

En dan blijken die zogenaamde 'gottik 4 lifee' gastjes toch gewoon modelopers te zijn ..

Neutral

28Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 1:20 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Enigszins... we hebben gelukkig nog steeds de Zig-Zag.

Maar dat is voor vele tieners onbetaalbaar xD.

29Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za nov 28, 2009 3:38 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Tsja, alle leuke winkels verdwijnen langzaam aan.
Zelfs op veel webshops heb ik tegenwoordig moeite met iets leuk vinden.
Kreeg van de week de Attitude gids, vroeger zag ik er echt tig leuke dingen in, nu vond ik slechts wat kousen, hoedjes en 2 korsetten "wel leuk".

https://ladymoonlight.actieforum.com

30Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za nov 28, 2009 6:15 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Hetzelfde hier^^

De collectie valt de laatste 2 jaar behoorlijk tegen. Ik had laatst de catalogus mee naar school genomen (ik heb anders er geen tijd voor) en ik vond er bijna niets in. Zelfs toen ik op internet de producten ging bekijken viel het nog meer tegen. Nu heb ik maar 1 shirt en 2 handtassen gevonden. Eerst was het bijna de hele catalogus xD.

Nu is het allemaal emo spul. lelijk en te veel neonkleurtjes Shocked .

31Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? zo nov 29, 2009 4:35 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ja indd, allemaal te druk! Zoveel kleur, ik streef een beetje naar eenvoud.
Ze hebben dan opzich wel leuke jurkjes, alleen de pasvorm is zo raar, dat ik ook zoiets heb van: doe maar niet.
De kousen zijn leuk, een paar hoedjes zijn leuk, en 1 korset vond ik leuk.
En al de schoenen zijn leuk, maar duurder dan op andere sites.
De rest..mwah of totaal niet.
Ze zijn echt bezig met meer emo te worden, of huppel, ik vind echt veel van die kleren iets voor 12-jarige "ik-wil-emo-zijn" bruggers.

https://ladymoonlight.actieforum.com

32Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? zo nov 29, 2009 5:40 am

Vampire



Ik vind de Poizen Industries collectie wel heel cool xD

33Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? zo nov 29, 2009 6:32 am

Gast


Gast

-



Laatst aangepast door I Do Not Exist. op wo jan 12, 2011 11:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt

34Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? zo nov 29, 2009 8:09 am

Vampire



Ik vind kleurtjes wel leuk.
Maar niet op een emo manier xD

35Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? zo nov 29, 2009 8:29 am

Gast


Gast

Ik soms.
Maar emo's zijn gwn kut



Laatst aangepast door Destruction op wo jul 21, 2010 1:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt

36Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 30, 2009 7:26 am

insanity-perdition



idd.
maar het viel me meteen al op dat bij die foto's in het beginnen verschikkelijk veel emos altijd zaten x'D
ik denk dat het gewoon komt omdat je eigenlijk ook steeds minder 'goths' ziet, bijna alleen maar emos.
een paar jaar terug werd ik altijd goth genoemt, nu gewoon bijna altijd emo >.<'
en daar maken ze me ook nog is kwaad van want ik vind die stijl echt lelijk xD

37Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 30, 2009 8:30 am

Gast


Gast

-



Laatst aangepast door Destruction op wo jul 21, 2010 1:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt

38Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 30, 2009 9:24 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Tezzie schreef:En dan blijken die zogenaamde 'gottik 4 lifee' gastjes toch gewoon modelopers te zijn ..

Neutral

Daarvan heb ik er zóveel op school.
Van die rare meisjes die dan zichzelf heel gothic vinden,
rare uitgelopen eyeliner dragen en fan zijn van Slipknot. o.O

39Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 30, 2009 10:01 am

Vampire



Ik ken ook een vaag geval.
In de winter zegt hij dat hij gothic is en in de zomer is hij emo xD

40Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di dec 01, 2009 6:34 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Waarom zou je jezelf labelen?
Ik hou van de goth-cultuur, de kleding, de muziek, de lifestyle eromheen, maar om nou te zeggen dat ik er altijd "gothic" uitzie, nou nee.
Ik heb geen zin om mezelf te beperken ;]

https://ladymoonlight.actieforum.com

41Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di dec 01, 2009 7:18 am

Gast


Gast

Ik ook niet,waarom die labels? vraag ik me steeds af.
Maarja,ik doe elke dag gwn aan waar ik zin in heb.

42Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di dec 01, 2009 8:50 am

insanity-perdition



die lui moeten gewoon op 'goth' of 'emo' gaan googlen (:
zien ze de verschillen xD

43Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di dec 01, 2009 9:26 am

Gast


Gast

Op google staan wel veel wemo/woth foto's hoor..

44Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di dec 01, 2009 9:29 am

insanity-perdition



ja maar ik bedoel websites met informatie x'D

45Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di dec 01, 2009 9:32 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Tja, of ze moeten zich gewoon met hun eigen leven bemoeien :')

Nu weer back ontopic!

https://ladymoonlight.actieforum.com

46Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di dec 01, 2009 9:32 am

Gast


Gast

-



Laatst aangepast door I Do Not Exist. op wo jan 12, 2011 11:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt

47Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di dec 29, 2009 11:29 am

VeroowRocks

VeroowRocks

Mij kan het niet zo veel schelen, als mensen iets roepen... van gothic of emo of whatever..
Het zijn toch meestal huppels die er geen verstand van hebben.

48Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? wo dec 30, 2009 9:03 am

Vampire



Ik loop in een spijkerbroek XD

Ik was vroeger een anti-make-up geval XD

49Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma feb 08, 2010 8:11 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik heb er nooit echt bijgehoord. Altijd het sukkeltje van de klas. Ik probeerde mij zo normaal mogelijk te kleden en gedragen om geaccepteerd te worden, maar toen eenmaal echt tot mij doordrong dat dat nooit zou gebeuren als ik deed alsof ging er een schakelaar om. De normale spijkerbroek en het T-shirt met wat simpele tekst of een afbeelding, tja ze beslaan nog een immens deel van mijn kleding kast, maar ze liggen er maar wat waardeloos bij, hooguit zou ik ze nog dragen als werk of wat ook er om eist.

http://sirmentro.hyves.nl/

50Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma feb 08, 2010 8:48 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Mijn oude kleren zijn ook allemaal zwart.
Ik heb echt al 4 jaar dezelfde kledingmaat, en al sinds mijn 12e dezelfde schoenmaat.
Dus mijn kast is overvol xD
Maar driekwart draag ik nauwelijks meer.

https://ladymoonlight.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Hoe liep jij er vroeger bij?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum