Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rammstein - nieuw nummer

+8
VeroowRocks
Spirit-of-nostalgia
Tree
DarkRomantica
MANOUK
Tezzie
Lady Stardust
Harmpje
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer za sep 19, 2009 9:09 am

Vampire



Wat een poep clip. En de tekst is ook dikke stront.

27Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer vr okt 09, 2009 12:09 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik vind het nummer wel geinig, maar ik hoop dat de rest van het album beter is. Minder Engels, laten we het maar een keer bij Duits laten...

28Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer vr okt 09, 2009 12:20 pm

Tezzie

Tezzie

'Heel erg apart ja' xD.

Ondertussen kent de halve school dit nummer al ofzo.

29Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer za okt 17, 2009 4:33 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Bah. :']
Hopelijk nemen ze dit lied zelf ook niet serieus.

30Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer ma okt 26, 2009 4:20 pm

kyle

kyle

@Jeeezus,ze doen ook net alsof vrouwen gwn hoeren zyn.
Gatver..en dát heb ik ooit geluisterd [Rammstein]



vrouwen die zich zo gedragen zijn geen hoeren het zijn iconen je moet deze vrouwen juist respecteren
ze doen wat ze leuk vinden
en ze verdienen er geld mee
toppunt van feminisme
dus fuck jou

31Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer di okt 27, 2009 12:34 am

Gast


Gast

-



Laatst aangepast door UMAD op ma feb 21, 2011 1:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt

32Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer di okt 27, 2009 9:14 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dude, waarom loop je zo te schelden? Het slaat echt nergens op, respecteer mekaars mening toch een keer, en loop dan niet meteen te schelden als je het niet eens bent. Is dat dan zo moeilijk? >.<

33Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer di okt 27, 2009 1:31 pm

Tezzie

Tezzie

Sinds wanneer zit Kyle hier op het forum? :'D

Hij heeft gefapt op dat clipje kusjesss I love you

34Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer di okt 27, 2009 1:34 pm

Tezzie

Tezzie

MuseLovertje schreef:Dude, waarom loop je zo te schelden? Het slaat echt nergens op, respecteer mekaars mening toch een keer, en loop dan niet meteen te schelden als je het niet eens bent. Is dat dan zo moeilijk? >.<
Ik presenteer: Een dag uit het leven van Kyle~!

Kyle loopt naar een van zijn vrienden toe:

Kyle: HEEEE KANKERLIJER Very Happy
Vriend: HEEE KYLE!

Hij vind het blijkbaar normaal x]. Ach ja.

35Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer wo okt 28, 2009 6:11 am

kyle

kyle

wat zijn jullie voor goths agh

36Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer wo okt 28, 2009 9:39 am

Vampire



Wij zijn respectvol tegen elkaar en betrekken ziektes nergens bij..

37Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer wo okt 28, 2009 10:38 am

kyle

kyle

pfff conformisten

38Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer wo okt 28, 2009 11:19 am

Vampire



Oh ik ben het heel erg met Blutengel eens wat dat hoerig betreft.

39Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer wo okt 28, 2009 2:50 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

kyle schreef:pfff conformisten

Oh wauw... iemand die geloofd dat non-conformisten bestaan! Mensen passen zich hoe dan ook aan een bepaalde situatie aan.

Of jij gaat in een vuilniszak naar school xD.




Eh nu weer ff ontopic? Nog steeds niet van mening verandert: het nummer en clip blijft walgelijk...

40Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 7:00 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Voor carnaval zeker xD Goh wat ben jij zielig.

Zoek toch een leven via google en laat ons met rust...

41Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 9:59 am

Vampire



Wtf heeft kanker hier nou weer mee te maken? ><

42Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 10:17 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Vampire schreef:Wtf heeft kanker hier nou weer mee te maken? ><

Misschien heeft hij superkrachten en kan hij op honderden km afstand zien of iemand kanker heeft... of het is een idioot. Ik gok op het eerste What a Face.







(wie kan hem bannen?)

43Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 10:18 am

Vampire



Ik gok ook op het eerste x']

44Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 12:39 pm

Gast


Gast

-



Laatst aangepast door UMAD op ma feb 21, 2011 1:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt

45Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 12:53 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Kom, we gaan hem gewoon negeren. Dan is de lol er voor hem eraf.

46Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 12:58 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Waarschijnlijk komt hij hier ook niet meer hoor.

47Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 2:23 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Okee, zodra ik weet hoe ik mensen kan bannen, begin ik met kyle

https://ladymoonlight.actieforum.com

48Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 2:24 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Okee, geband en nutteloze berichten gewist.
Back ontopic nu weer ;]

https://ladymoonlight.actieforum.com

49Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do okt 29, 2009 2:53 pm

Tezzie

Tezzie

Hij is nu uit op wraak xD

50Rammstein - nieuw nummer - Pagina 2 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer vr okt 30, 2009 2:43 am

Harmpje



lol t is kyle, hij is niet snugger genoeg voor wraak xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum