Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rammstein - nieuw nummer

+8
VeroowRocks
Spirit-of-nostalgia
Tree
DarkRomantica
MANOUK
Tezzie
Lady Stardust
Harmpje
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer vr okt 30, 2009 4:01 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Sorry voor hem, maar al dat nutteloze gescheld vind ik overbodig en kwetsend voor niets.
Dus als hij weer normaal kan doen ( wat ik me afvraag), stop ik met bannen.

https://ladymoonlight.actieforum.com

52Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do nov 05, 2009 10:45 am

Tezzie

Tezzie

De wraak van de feministen (zoals Kyle ons noemt) van Lady Moonlight:

We hebben hem een snoepje gegeven dat de eerste tien seconden naar appel smaakt, en dan naar rotte vis Razz .

53Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer do nov 05, 2009 11:06 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Whaha koel. Goede actie. =D

54Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer za nov 07, 2009 10:40 am

Vampire



XD

55Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer za nov 07, 2009 12:33 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Dat was grappig :')
Sukkel dat het is ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

56Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer za nov 14, 2009 8:06 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Duitsland verbiedt verkoop Rammstein cd aan minderjarigen
In Duitsland mag vanaf morgen het laatste album van de Duitse rockband Rammstein niet meer aan minderjarigen worden verkocht. Reden is een te openlijk sadomasochistisch lied, zo is dinsdag bij de persattaché van de band vernomen.


Van de cd 'Liebe ist für alle da' zijn al sinds de release midden oktober meer dan 300.000 exemplaren verkocht. Maar het album mag niet meer in de winkelrekken liggen.

Wie de cd toch wil kopen, zal dit expliciet aan de verkoper moeten vragen en die moet kijken of de kandidaat-koper ouder is dan 18 jaar, zegt Andrea Hendorfer. Een en ander is het gevolg van een beslissing van bevoegde Duitse autoriteiten.


De verkoop aan minderjarigen is verboden vanwege een sadomasochistische foto op de hoes en het lied 'Ich tue dir weh' (Ik doe je kwaad) waarvan de zeer expliciete tekst gewelddadige seks vergoeilijkt.
Rammstein zegt in de pers verbijsterd te zijn door de beslissing die volgens hen getuigt van een 'kleinburgerlijke visie op kunst'.

(bron: www.nieuwsblad.be)

57Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer za nov 14, 2009 9:15 am

Gast


Gast

post removed



Laatst aangepast door Destruction op zo aug 29, 2010 10:40 am; in totaal 1 keer bewerkt

58Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer za nov 14, 2009 1:31 pm

MANOUK

MANOUK

Ik kan er echt niet tegen dat iedereen het zo serieus neemt. ><

http://www.last.fm/user/Manouk666

59Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer zo nov 15, 2009 3:03 am

Vampire



Al is het als grapje bedoelt het is idd vrouwonvriendelijk.

60Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer zo nov 15, 2009 9:20 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ze vinden de nummers 'kunst'... dan is het wel hele slechte.

Ik vind wel dat ze t niet mogen verbieden... nou ja weer reclame voor hun. Ik heb trouwens ook gelezen dat ze de nummers van dit album niet live mogen brengen. Zal wel alleen voor Duitsland gelden.

61Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer zo nov 15, 2009 9:22 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik hoop dat ze het niet in Nederland doorvoeren, want dan mis ik wat.
Ik vind Rammstein wel goed, maar ik neem die teksten totaal niet serieus, het is maar toneelspel.

62Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer zo nov 15, 2009 9:24 am

Vampire



Ik vind het best wel terecht om zoiets te verbieden..
Maar waarom doen ze dat dan niet met de PussycatSNOLLS?

63Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer zo nov 15, 2009 9:25 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik denk dat het wel een invasie van Duitsers wordt als het hier niet doorgevoerd wordt... de die-hards willen t ook heel graag zien.

64Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer zo nov 15, 2009 9:39 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ach, daar heeft Duitsland wel zelf voor gezorgd dan. xD

65Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer zo nov 15, 2009 9:56 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik kan me ergens indenken dat het verboden was.
Zie je al een kindje van 12 naar TMF kijken, en dan komt ineens die clip voorbij?
Het arme kind is levenslang getraumatiseerd, en de ouders klagen TMF aan xD
Nee nee, ik kan me het ergens wel indenken.

https://ladymoonlight.actieforum.com

66Rammstein - nieuw nummer - Pagina 3 Empty Re: Rammstein - nieuw nummer ma nov 16, 2009 7:18 am

MANOUK

MANOUK

Die clip mag niet op TMF komen, wat ik dan wel weer snap.
Maar of mensen iets kopen of niet vind ik hun eigen verantwoordelijkheid.

http://www.last.fm/user/Manouk666

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum