Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 33]

51Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr okt 09, 2009 1:07 pm

Tezzie

Tezzie

Zit ik van 2 tot 5 in dat café, komt ze niet eens opdagen ¬¬

tuuurlijk
kom ik thuis krijg ik een mailtje

´oh sorry hoor´

52Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 10, 2009 11:13 am

Vampire



Ik heb zoveel gegeten dat ik buikpijn heb xD

53Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 10, 2009 12:54 pm

Gast


Gast

KUTTOETSWEEK! Mad
Dit weekend kan ik amper weekend noemen door al dat leren..

54Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 10, 2009 1:07 pm

insanity-perdition



kut kirsten
je mag nooit meer 1 van mn cds aan raken >:l

55Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 10, 2009 2:12 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Musicalauditie gemist omdat ik 2 uur te laat wakker werd!
Haat aan mijn wekker.

https://ladymoonlight.actieforum.com

56Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo okt 11, 2009 6:11 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Mijn schouder doet pijn ofzo.

57Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo okt 14, 2009 8:04 am

Vampire



Ik heb het echt gehad met dat ene mens.

Blijkbaar zijn er mensen waar ik nooit mee praat die ineens allemaal dingen tegen der zeggen dat ik over haar zeg ><

En de hele situatie is zó ingewikkeld om uit te leggen..

Maar ik heb dus voorgesteld om het te vergeten of te doen alsof..
Maar dat wil ze niet. Ze wil gewoon door blijven gaan.

Ik hoor hier dus niks om te geven maar ik kon het echt niet droog houden..

Ik heb mijn uiterste best gedaan om eerlijk en fatsoenlijk te zijn terwijl ik dus gewoon echt rare mailtjes terug kreeg.
Ik heb op mijn lip gebeten om ze er niet op aan te spreken omdat ik weet dat ze dat niet aankunnen.
Ik heb geprobeert het goed te maken en excuses aangeboden als ik haar perongeluk gekwetst had.. Want zij heeft mij behoorlijk gekwetst hiermee en dat heb ik haar ook gezegt, maar dat kan der natuurlijk niks schelen..

dé bitch.

58Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo okt 14, 2009 9:59 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Het klinkt echt als een gemeen iemand. Als ik jou was zou ik ver uit de buurt blijven, maskers opzetten en doen alsof houdt niemand lang vol...
Veel sterkte met de hele situatie!

Mijn klaagzang voor vandaag:

- Margaret is ziek Sad
- Johnny is ziek Sad
- Ik ben fkn verkouden en heb een loopneus
- Had NET een voldoende voor Frans, na 2 uur leren
- Morgen weer lekker veel Latijn hw, bah

https://ladymoonlight.actieforum.com

59Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo okt 14, 2009 10:47 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb 3 dagen lang voor Duits geleerd en ik kreeg alsnog een 4.5. Dus sta ik er net zoals altijd een onvoldoende.
Ten tweede; is mijn vakantie naar de mallemoeren, aangezien mijn ouders op het idee zijn gekomen om 3 dagen lang in een boerengehucht in Drenthe, waar niks en niemand verder is. Te gaan logeren bij mijn tante. En ik moet mee, alsof ik niks beters te doen heb ofzo.

60Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo okt 14, 2009 10:53 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

ik moet schijtkunde leren maar ik snap er geen bal van x]
maar ik mag dit blok geen onvoldoendes meer halen -___-

61Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo okt 14, 2009 11:59 am

Vampire



MuseLovertje schreef:Ik heb 3 dagen lang voor Duits geleerd en ik kreeg alsnog een 4.5. Dus sta ik er net zoals altijd een onvoldoende.
Ten tweede; is mijn vakantie naar de mallemoeren, aangezien mijn ouders op het idee zijn gekomen om 3 dagen lang in een boerengehucht in Drenthe, waar niks en niemand verder is. Te gaan logeren bij mijn tante. En ik moet mee, alsof ik niks beters te doen heb ofzo.

Waar in Drenthe?:O

62Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 15, 2009 8:48 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Elim ofzo. Een boer'n dorp. Er is niemand daar verder in de buurt van me leeftijd en dat faalt nog wel het meest.

63Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 15, 2009 1:11 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik had vandaag 2,5 vertraging met de trein Shocked

's Morgens 1 uur doordat er een storing was bij de spoorwegovergangen.

's Middags omdat ik niet naar Roermond kon... want er stroomstoring. De bus sucks, vooral vanuit Weert.

64Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 15, 2009 1:14 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Aaah, ik heb zo'n hekel aan die NS-bussen, je raakt er altijd zo door vertraagt!

Mijn klaagzang:

- Geen ballet vandaag, omdat ik te moe ben :[
- Slechte nacht gehad
- Te moe om te leren voor Duits, terwijl ik morgen proefwerk heb,

Jeej.

https://ladymoonlight.actieforum.com

65Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 15, 2009 1:20 pm

Tezzie

Tezzie

~WAAROM ZIJN ZOVEEL LEUKE KLEERTJES ZO DUUUUUUUR

66Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 15, 2009 1:22 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Omdat mensen het door hebben dat andere mensen heel graag iets meer willen dokken als t leuk is xD.


NS-bussen waren er niet... ja op het laatst, maar toen zat ik al in de gewone lijnbus.
Ik hoop dat morgen de treinen weer rijden... ik denk t van wel.

Ah ga slapen Wink als je zo moe bent.

67Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 15, 2009 1:24 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Dat is het probleem, dat lukt niet :3

En Tezzie, dat probleem ken ik ook, alles wat leuk is, is lang sparen :3

https://ladymoonlight.actieforum.com

68Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 15, 2009 1:30 pm

Tezzie

Tezzie

Ja.. Ik werk er nu voor.. xD

Werk werk werk

En nou kan ik eindelijk kleren gaan kopen die ik ECHT leuk vind.
In plaats van die eeuwige zwarte basic kleren. en ehm.
Dit hoort in het blijheidstopic xD. Excuus.

69Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr okt 16, 2009 6:37 am

Vampire



MuseLovertje schreef:Elim ofzo. Een boer'n dorp. Er is niemand daar verder in de buurt van me leeftijd en dat faalt nog wel het meest.

Bij Hoogeveen? Dat is bijna een uur rijden ><

Ik woon in Drenthe! XD

70Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr okt 16, 2009 1:37 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

-Ik heb al 8 dagen lang buikpijn.
-Ik ben vandaag half geraped door de dokter (lees: ik moest een inwendig onderzoek ondergaan)
-Ik heb dus een baarmoederontsteking, en Herr Doktor wil het eerst nog een weekje aankijken, dus ik ga nog een week extra pijn lijden. I am not amused.
-Hierdoor zit ik óf met pijn op excursie waardoor ik bijna nergens aan mee kan doen, óf ik kan niet eens mee met excursie.
-En ik heb de afgelopen 4 dagen nauwelijks geslapen en ik betwijfel of daar vannacht verandering in gaat komen.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

71Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr okt 16, 2009 3:53 pm

Gast


Gast

-In Flames is op een fucking maandag.

72Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 17, 2009 5:06 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik snap geen bal van het practicum voor maandag. Weet iemand hier hoe je een groeicurve van de groei van micro-organismen maakt xD?

73Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 17, 2009 7:11 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

@ Margaret: Dus toch een baarmoederontsteking, krijg je wel antibiotica?! Inwendig onderzoek lijkt me vreselijk Sad

@Charlotte: Uhm, dat zou ik niet weten, sorry :3

https://ladymoonlight.actieforum.com

74Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 17, 2009 8:38 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

DarkRomantica schreef:@ Margaret: Dus toch een baarmoederontsteking, krijg je wel antibiotica?! Inwendig onderzoek lijkt me vreselijk Sad

Nee. Hij wil het eerst nog een weekje aankijken, maar ik denk dat ik maandag terug ga en eis dat ie het wel voorschrijft. Nog een week pijn en ik ga dood. Als het niet lichamelijk is dan wel geestelijk.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

75Klaag/zeurtopic. - Pagina 3 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo okt 18, 2009 4:02 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Inderdaad, maandag teruggaan, die man heeft zelf geen baarmoeder en weet dus niet hoe het is!

Mijn enige klaagzang is dat ik weer zoveel leuke schoenen zie, maar dat ik er al teveel heb volgens ouders.

https://ladymoonlight.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum