Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 33]

501Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za apr 24, 2010 1:28 pm

Tezzie

Tezzie

Heb dinsdag iets te kleins teruggestuurd naar Large, en heb nog steeds niks teruggehoord? Hoe lang duurt dat?
Ik ben bang dat het kwijt is =[

502Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za apr 24, 2010 1:50 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Het duurt een paar dagen, maar misschien is een mailtje sturen handig.

503Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 30, 2010 5:26 am

Vampire



Yuck, alweer een hyves bericht van een oudere man.. Gatverdamme.

504Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 30, 2010 5:36 am

Gast


Gast

Godver,ik mag geen Municipal Waste shirt bestellen.
Ach ja,anders doe ik 't gwn en zeg ik dat 't patches zijn als ik 't pakje heb...ik kan morgen in Amsterdam toch wel patches kopen,vind je sneller dan MW shirts.

505Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 01, 2010 8:19 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

De Desiyer in Amsterdam is gesloten -_-

506Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 01, 2010 8:22 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Klopt, nu moet je naar die andere gaan, maar ben vergeten hoe die straat daar heet. Het is best wel ver lopen van het station af. -_-

507Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 01, 2010 10:20 am

insanity-perdition



hebben we eindelijk vakantie, is het 13 graden xD
kan ook nooit van het weer genieten hè? Razz

508Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 01, 2010 12:29 pm

fjodor

fjodor

m'n ouders zijn paar dagen weg

en ja, ik ben een van die weinigen die t kut vindt om alleen thuis te zijn, ben al vaak genoeg alleen, met ouders is ook niet perfect, maar tis beter dan alleen thuis zijn

509Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 01, 2010 12:46 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Daar heb ik ook altijd last van dan is het zo alleen.

510Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo mei 02, 2010 4:59 am

insanity-perdition



mijn hond wilt elke keer mijn roze tijgersloffen op eten Sad
hij beet laatst bijna in mn enkel xD
wordt nog gevaarlijk :'D

511Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo mei 02, 2010 6:05 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

MuseLovertje schreef:Klopt, nu moet je naar die andere gaan, maar ben vergeten hoe die straat daar heet. Het is best wel ver lopen van het station af. -_-

Ja de Local Fanatic bij Nieuwmarkt.
Ze weten het nog niet zeker maar heel misschien gaat die ook sluiten,
want ze maken bijna geen winst meer.

512Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo mei 02, 2010 7:29 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Opzich te begrijpen, ze hebben weinig vernieuwends, alles wat ze daar hebben is of verouderd of hebben ze online goedkoper.
Ik ga er nog weleens heen als ik in Amsterdam ben, maar sla echt in bij de Diabolo, bij de Local Fanatic koop ik vaak maar een dingetje.

https://ladymoonlight.actieforum.com

513Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo mei 02, 2010 7:40 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Misschien heb ik niet echt te klagen, maar de Black Widdow(Rotterdam) heeft eigenlijk ook niet een al te breed assortiment, vaak dan zie ik mensen lopen met echt vette uitfits en dan denk ik van 'god waar kopen ze dat?' want geloof me, de Black Widdow heeft echt niet gek veel, en hun assortiment veranderd ook maar heel traag. Je bent er tijden niet geweest ziet het merendeel er nog het zelfde uit. Wanneer je eenmaal door de eerste paar leuke dingen heen ben die je wilde hebben is er weinig over.

Of heeft iedereen dat probleem wel zo'n beetje bij diens local spot?

http://sirmentro.hyves.nl/

514Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo mei 02, 2010 8:03 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Onze local spot heeft al anderhalf jaar lang dezelfde dingen hangen.
Maar goed, ik shop ook het meeste via internet.

https://ladymoonlight.actieforum.com

515Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo mei 02, 2010 9:29 am

Gast


Gast

Ff een vraagje voor de firefox-gebruikers (als die hier zijn) : Hoe zet je de spellingscontrole uit?
En hoe kan je ervoor zorgen dat ingetypte zoekopdrachten niet herrinerd worden?
Ja,ik heb net firefox & die 2 dingen irriteren me Razz

516Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo mei 02, 2010 2:02 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

probleem 1: naar extra (bovenaan)-opties.dan naar geavanceerd- bij navigeren spellingcontrole 'ontvinken'
probleem 2: ik weet niet of daar een optie voor is, maar je kan wel je geschiedenis gewoon verwijderen: naar geschiedenis- alle geschiedenis tonen, ordenen en alle mapjes verwijderen (vandaag, deze week etc.)

Ik hoop dat je probleem nu opgelost is, Smile Firefox is echt veel handiger dan internet explorer als je m al beetje gewend bent.

517Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 03, 2010 1:22 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

SheAndHerDarkness schreef:De Desiyer in Amsterdam is gesloten -_-

Ah goed dat ik dat weet nu... want ik wil donderdag naar A'dam gaan om te winkelen met mn moeder...
Heb nog een verjaardagscadeau tegoed van mijn ouders. Word waarschijnlijk weer een corset.

Welke winkels zijn er dan nog over? Want dan kan ik daar rekening mee houden...

Bij mij in de buurt is al een 'altenatieve' zaak al dicht. Het was niet veel meer hoor. Het was op een gegeven moment alleen mode zooi, hardcore spul en een paar stuka's.
Zig-zag is er ook nog, maar er gaan geruchten dat ie gaat sluiten. De eigenaar zei wel laatst dat er leuke lolitarokken kwamen, maar de laatste jaar hebben ze verder niets bijzonders bij hun assortiment gevoegd.

Gelukkig heb ik Maastricht nog :p. Vooral omdat ik voor een project er eens in de zoveel tijd naartoe moet xD.

518Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 03, 2010 1:33 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

DarkRomantica schreef:Opzich te begrijpen, ze hebben weinig vernieuwends, alles wat ze daar hebben is of verouderd of hebben ze online goedkoper.
Ik ga er nog weleens heen als ik in Amsterdam ben, maar sla echt in bij de Diabolo, bij de Local Fanatic koop ik vaak maar een dingetje.
Nou, maar ik vind Diabolo echt te duur. >.< Ik kan dat gewoon niet betalen. Verder kan ik dan nergens meer heen.

519Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 03, 2010 2:05 pm

fjodor

fjodor

ik bestel mijn meuk gewoon via internet, bandshirts zijn makkelijk zat van Ebay af te halen, en anders heb je nog wel paar goede sites (large, goddess, metalbörse, etc.) en verdere kleding vooral bij large bestellen, maar ook wel bij bizzare en soms als k in A'dam ben en ik ben in de burut vant waterlooplein kan ik ook wel broek meenemen Razz

en m'n kisten komen gewoon van de harderwijker legerdump Cool, waar ik trouwens ook ander spul vandaan heb (messen, magnesiumsticks, zaklampen, etc.)

on topic:
ben kapot, wel mooi dak werk heb gevonden maar tis best kut om er steeds weer zo vroeg uit te moeten en dan zo lang en hard te moeten werken, ach jha, t verdient ^^

520Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 03, 2010 2:27 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Fjodor: Inderdaad, internet is de optie voor de rest. En ik spaar voor als ik naar de Diabolo ga hoor, zo rijk ben ik ook niet.
Enne, trouwens, gefeliciteerd met je baan!

https://ladymoonlight.actieforum.com

521Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 03, 2010 3:20 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Lady Stardust schreef:
SheAndHerDarkness schreef:De Desiyer in Amsterdam is gesloten -_-


Welke winkels zijn er dan nog over? Want dan kan ik daar rekening mee houden....

De Diabolo, die nu volgens mij op heel veel dingen korting heeft,
de Local Fanatic (die kleine) en Waterlooplein.

522Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo mei 05, 2010 5:01 am

MANOUK

MANOUK

Helemaal kapot, al twee nachten niet geslapen, straks nog bevrijdingsfestival.
Maar ik mag niet klagen, ik doe het mezelf aan. XD

http://www.last.fm/user/Manouk666

523Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo mei 05, 2010 5:51 am

Lady Stardust

Lady Stardust

SheAndHerDarkness schreef:
Lady Stardust schreef:
SheAndHerDarkness schreef:De Desiyer in Amsterdam is gesloten -_-


Welke winkels zijn er dan nog over? Want dan kan ik daar rekening mee houden....

De Diabolo, die nu volgens mij op heel veel dingen korting heeft,
de Local Fanatic (die kleine) en Waterlooplein.

Dankje!
Bestaat de Moondrop nog?
(volgensmij moeten we de lijst met gothicwinkels aan passen https://ladymoonlight.actieforum.com/shops-f4/lijst-van-goth-kledingwinkels-in-nederland-t138.htm )

524Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo mei 05, 2010 2:29 pm

fjodor

fjodor

was best zware dag vandaag, eerst krijg ik stukje dubbelgevouwen huid tussen paar stukken staal wat best veel pijn deed en nu een rode striem heeft achtergelaten.

daarna stuk van zo'n ongelooflijk zware kast tegen m'n hoofd aan gekregen (ging fout bij het uit elkaar halen) wat 2 beste sneeën opleverden en tamelijk wat bloed :') en vooral veel pijn. en deze gingen net weer bloeden toen ik net shampoo in m'n haar aant doen was, wat dus best veel pijn deed

de rest van de dag was niks anders dan niks doen en wachten tot ze iets voor me bedachten, wat best kut is want niks doen kan ik thuis ook, op m'n werk wil ik me gwn nuttig maken

vandaag zijn m'n ouders weer thuisgekomen, wat ook best irri is, weet ook niet wat ik erger vind, alleen thuis zijn of thusi zijn met m'n ouders

en m'n post wordt maar niet bezorgd Sad

525Klaag/zeurtopic. - Pagina 21 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo mei 05, 2010 5:30 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

fjodor schreef:weet ook niet wat ik erger vind, alleen thuis zijn of thusi zijn met m'n ouders

haha ik weet precies hoe dat is... weet je wat het is: je ouders zijn nou eenmaal geasocieerd met geklaag en klusjes moeten doen, soms dan weet ik dat me ma thuis komt en dan zorg ik dat ik niet thuis ben, anders is het toch maar gezeik over kleine dingetjes... je weet gewoon dat zodra ze de kans krijgt ze je dit en dat en dat laat doen, en dan ook altijd precies wanneer je gewoon even je eigen ding aan het doen ben.

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum