Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 27 van 33]

651Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 18, 2010 11:07 pm

insanity-perdition



Eergister Paranormal Activity gekeken, beide delen.
Dat zegt t eigenlijk al, ik heb vanacht anderhalf uur geslapen,zoals gewoonlijk werdt ik om 4 uur wakker en normaal val ik dan gelijk weer inslaap maar ik heb nu gewoon wakker gelegen want telkens als ik mn ogen sloot kwamen al die nare gedachtes weer mn hoofd binnen Razz
Eergister ook nog is pas om half6 gaan slapen omdat een vriendin van me bij me logeerde, dat wordt veel koffie drinken vandaag xD

652Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do aug 19, 2010 5:57 am

Whiplash

Whiplash

ik zie net dat ik een ontzetten kut rooster heb D:

http://www.last.fm/user/basszman

653Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr aug 20, 2010 6:40 am

Vampire



Sirmentro Enduros schreef:
Vampire schreef:Aaah dat zuigt echt voor jullie beiden Sad

*Geeft knuffel*
Erg bedankt Smile *knuffel terug*... het gaat ondertussen beter, ik heb die meid links laten liggen en er zijn alweer leukere dingen op mijn pad gekomen

Aah gelukkig ^^

*Zeurt over vervelende 13/14 jarigen op vakantie*

654Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr aug 20, 2010 12:07 pm

MANOUK

MANOUK

Er zit een vouw in de kaft van mijn Vampire Diaries boek. D:
Ja dit is dramatisch, ik wil geen vouwen in de kaft van m'n boeken. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

655Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr aug 20, 2010 12:22 pm

fjodor

fjodor

nu al een week/10 dagen zonder mobiel en geen geld om een nieuwe te kopen

656Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr aug 20, 2010 1:03 pm

fjodor

fjodor

ben nu dus bezig met oriëntatietraject zodat ik hopelijk weet welke studie ik voglend jaar ga doen, is 3 dagen in de week, dus ik kan maar 2/3 dagen per week werken (hangt af van de zaterdag) nu heeft een uitzendbureau mij gebeld dat ze mensen zoeken voor een full time, 40 uurs baan, waarover ik tot morgen zou hebben om er over na te denken, ik had al gelijk iets van nee, maar m'n moeder vindt nu dak met die studie moet stoppen, omdat ik er toch geen zin in heb en er wss toch niks mee ga doen etc. zodat ik op z'n minst geld kan verdienen.

ik weet niet wat ik kutter vindt, na 8 maanden eindelijk een baan vinden maar deze af moeten wijzen wegens studie, of m'n moeder die geen vertrouwen in mij heeft en vindt dat ik moet gaan werken

657Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr aug 20, 2010 1:03 pm

insanity-perdition



ik durf niet meer te slapen -_-
gister durfde ik eindelijk weer met het licht uit, hoor ik opeens een geluid van de motor van een auto/vliegtuig? eerst dacht ik dat het op ons huis af kwam maar later hoorde ik het alsof het uit mn eigen kamer kwam Shocked En daarna ben ik bij mn vader op de kamer gaan slapen en ik werdt alweer rond 4 uur wakker. vanavond een nieuwe poging.

658Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 23, 2010 2:09 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Na 9 maanden heb ik het maar uitgemaakt tussen me vriend en ik. We blijven wel vrienden

659Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 24, 2010 1:05 am

Vampire



Aah why?

660Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 24, 2010 5:51 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Nou, er was teveel gezeur zeg maar, we konden bijna nooit afpsrken, omdat hij of niet mocht of hij was bij vrienden. Het was meestal niet meer dan mailen en bellen, maar elkaar zien niet echt meer. We kregen ook wel meer onenigheden enzo. Dan is het gewoon beter om ermee te stoppen en gewoon vrienden te blijven zoals we eerst waren. Dit is gewoon niks zo. Alleen het punt was dus, dat ik nog wel van hem hield enzo, en dat maakte het zo moeilijk.

661Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 24, 2010 7:04 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Klinkt als een zwaar besluit... Maar zo te horen heb je wel het juiste gedaan

http://sirmentro.hyves.nl/

662Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 24, 2010 7:55 am

Vampire



Inderdaad.

663Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 24, 2010 11:29 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat was het ook, heb ook wel de hele dag lopen janken. Mja ik kom er wel overheen, moet t effe wat tijd geven enzo.

664Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 24, 2010 12:38 pm

Vampire



Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met het verwerken *knuff*

-Klacht, internet valt telkens uit

665Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 24, 2010 1:18 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Dank je. Very Happy

666Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 25, 2010 12:29 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik weet hoe het is... veel sterkte Wink.

667Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do aug 26, 2010 11:23 am

insanity-perdition



Nog maar n paar dagen vakantie en ik heb bijna niks gedaan. :O

668Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr aug 27, 2010 7:51 am

Gast


Gast

Mentos tegen je kop gesmeten krijgen is niet relaxed.

669Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za aug 28, 2010 1:37 pm

Vampire



Ik ben kapot.

670Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za aug 28, 2010 2:05 pm

insanity-perdition



Net aangeschoten naar huis fietsen xD
mn ouders uit de buurt proberen te houden en zo normaal mogelijk doen en proberen helder te blijven praten, strax maar even douchen denk ik Razz

671Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 29, 2010 9:45 am

Lady Stardust

Lady Stardust

School is een ongeorganiseerde zooi >.<

Gezeik over standaardmails en vergeten mij roosters toe te sturen...

672Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 29, 2010 9:55 am

Gast


Gast

Blackbunny doet 't niet

673Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 29, 2010 10:04 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ja, mijn computer geeft aan dat de site niet (meer) bestaat.

674Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 29, 2010 11:38 am

insanity-perdition



Ik ken die eigenaar en heb hem op msn en laatst stond er in zn naam dat hij er mee bezig was en dat hij dus van de problemen af wist Razz



Vampirefreaks deed het bij mij ook niet trouwens, heeft iemand het zelfde probleem?

675Klaag/zeurtopic. - Pagina 27 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 29, 2010 11:42 am

Vampire



VF doet het bij mij wel gewoon..

Morgen weer naar school T_T

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 27 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum