Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 29 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 26 van 33]

626Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jul 24, 2010 4:13 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Yep. Het is idd wel een mooi land alleen een de mensen zijn een beetje saai Razz

Hier doen ze dus echt heel moeilijk bij de bank. Zelfs mijn broer, die 18 is, moest nog toestemming van mijn ouders hebben voor een bankrekening. En zelfs hij kan bijna niks. Hij wou visa hebben omdat we vaak in het buitenland komen, kreeg hij niet omdat hij daarvoor een vast inkomen moest hebben. Dus hij heeft ook niks aan zijn rekening in het buitenland.
Irritante Zweden :')

http://twitter.com/Sandrab1102

627Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jul 24, 2010 5:20 am

fjodor

fjodor

heb toen ook es verhaal gehoord van een stel Nederlanders die daar zijn gaan wonen, die vrouw moest der oude Zweedse paspoort inleveren om der nieuwe Zweedse paspoort op te halen, utieindelijk hebben ze haar der paspoort mar gegeven :')

was wel grappig, kregen toen ook gratis bier omdat dat cafe geen vergunning had om alcohol te schenken, maar hij mag het wel gewoon weggeven, daar deed de politie, die derbijs tond, niet moeilijk over x'D

628Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jul 25, 2010 9:45 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Pff... het duurt 24 uur voordat ik eindelijk foto's kan maken van mn paspop (ja, we hebben m gemaakt).
De lijm moet eerst goed uitdrogen.

Een beetje chaos over het halen van kaarten van de EFF in de voorverkoop. Ik moet waarschijnlijk alle 2 de dagen en het is nog onduidelijk wie, wat en waar de kaarten gaat halen.

En waarom zijn die hoepelrokken zo f*cking duur Sad .

629Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jul 25, 2010 2:39 pm

insanity-perdition



barstende koppijn, en 2 beste vriende maken ruzzie met elkaar =_= lekker zeg

630Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 26, 2010 10:35 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Kom ik thuis... het is een beetje warm dus ik wil de achterdeur open doen... valt de deur eruit.

Schijnbaar wou iemand inbreken door de scharnieren eruit te halen maar de knip en het slot hielden het^^

Maarja en de Woonbron(eigenaar van deze huurhuizen) had al een mannetje beschikbaar misschien een uurtje nadat ik ze belde, dus dat was een meevaller ^.^

http://sirmentro.hyves.nl/

631Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 26, 2010 11:08 am

fjodor

fjodor

Sirmentro Enduros schreef:Kom ik thuis... het is een beetje warm dus ik wil de achterdeur open doen... valt de deur eruit.

Schijnbaar wou iemand inbreken door de scharnieren eruit te halen maar de knip en het slot hielden het^^

Maarja en de Woonbron(eigenaar van deze huurhuizen) had al een mannetje beschikbaar misschien een uurtje nadat ik ze belde, dus dat was een meevaller ^.^

kzou bijna zeggen "met de deur in huis vallen" maar dat wordt dan eerder "met de deur UIT huis vallen"

wel mooi dat het niet gelukt was :')

632Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 26, 2010 12:35 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

fjodor schreef:
Sirmentro Enduros schreef:Kom ik thuis... het is een beetje warm dus ik wil de achterdeur open doen... valt de deur eruit.

Schijnbaar wou iemand inbreken door de scharnieren eruit te halen maar de knip en het slot hielden het^^

Maarja en de Woonbron(eigenaar van deze huurhuizen) had al een mannetje beschikbaar misschien een uurtje nadat ik ze belde, dus dat was een meevaller ^.^

kzou bijna zeggen "met de deur in huis vallen" maar dat wordt dan eerder "met de deur UIT huis vallen"

wel mooi dat het niet gelukt was :')

Een keer was ik met wat vrienden in de achtertuin en een wilde even naar de wc en wat ie zei weet ik niet helder meer maar het kwam er op neer dat ie het woord sleutel met deur of andersom verwisselde en sinds dien hebben we de inside joke dat we de deur de sleutel noemen en de sleutel de deur... dus het grappige is: aan die sleutelbos zitten twee sleutels en terwijl die vriend van me de deur van het slot en de knip doet zeg ik 'geef de deur even' ofterwijl de sleutel en hij haalt de sleutel uit het slot en wanneer die de deur open doet komt ie uit zijn scharnieren en ik was te verbaasd om te lachen maar 'geef de deur eens' is wel erg letterlijk geweest

http://sirmentro.hyves.nl/

633Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 26, 2010 1:41 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Sirmentro Enduros schreef:Kom ik thuis... het is een beetje warm dus ik wil de achterdeur open doen... valt de deur eruit.

Schijnbaar wou iemand inbreken door de scharnieren eruit te halen maar de knip en het slot hielden het^^

Maarja en de Woonbron(eigenaar van deze huurhuizen) had al een mannetje beschikbaar misschien een uurtje nadat ik ze belde, dus dat was een meevaller ^.^

Geluksvogel... alleen jammer van de deur xD.

634Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 26, 2010 2:10 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Lol, aan een kant heb je enorm veel mazzel en aan de andere kant ook wel pech. Razz zonde van je deur, hopelijk is die al gemaakt. Razz

635Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 26, 2010 2:58 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ja de woonbron wist verrassend snel een mannetje langs te sturen, die zette hem weer in elkaar ^^

Nu alleen nog aangifte doen... anders is de bon voor ons zelf

http://sirmentro.hyves.nl/

636Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jul 27, 2010 1:26 pm

fjodor

fjodor

had vandaag dus gesprekje voor werk, alles ging goed en hij zou me ZSM terugbellen nadat ie met de directeur van de camping had gesproken

is t dus niet geworden, blijkbaar had die directeur al een vrijwilliger gevonden voor dat werk

dus ATM blijf ik werkloos Sad

637Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 01, 2010 7:55 am

Vampire



Blaah, bijna alles gaat fout.

- Familie ruzies waar ik niet goed tegen kan, ik kom dingen te weten die ik niet eens wil weten
- Mijn mp4 is gister kapot gegaan, en vrijdag al op vakantie
- Mijn mobiel loopt telkens vast
- Mn haarborstel is kapot
- Het kaartje van de camera is kapot
- Mijn schoudertas ook bijna
- Ik moet alles dus gaan kopen en ik heb dat geld helemaal niet
- Ik slaap niet meer vanwege een rotmug die me telkens lastig valt

638Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 02, 2010 10:57 am

Lady Stardust

Lady Stardust

@ Melissa
Zeur bij je ouders dat je een klamboe nodig hebt. Bij de xenos zijn ze spotgoedkoop.
Tja, voor alle andere problemen heb ik geen oplossing voor. No

639Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 03, 2010 5:39 am

Vampire



Iig bedankt Smile

Ik heb er 1, nooit opgehangen omdat het niet kan vanwege de scheven muren over mn bed heen, oké dat klinkt raar xD

640Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 03, 2010 7:31 am

insanity-perdition



wauw als ik zo'n plafond had zou ik elke dag m'n hoofd stoten Razz

641Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 03, 2010 7:53 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Dubbeldekker bedden zijn veel erger. Ik heb vroeger altijd onderop gelegen en... je wilt echt niet wakker schrikken xD

http://sirmentro.hyves.nl/

642Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 03, 2010 3:40 pm

fjodor

fjodor

muggen heb k ook wel soms last van, laatst ook 4 motten in m'n kamer, van die best grote, die laten dan een beste lelijke bruine vlek achter op m'n witte muur als ik ze dood maak, met m'n T-shirt want kheb niks anders, schoen gooien werkt niet, maat 45 kisten zijn lastig mikken x'D

komt omdat niemand in dit huis ooit die hordeuren dicht doet behalve ik, en die beesten kunnen zo m'n kamer invliegen omdat dat raam boven m'n deur weg is (die is der uit gevallen toen ik met de deur smeet toen ik boos was op m'n moeder en waarvan ik nu nog steeds litteken heb in m'n pink

maar goed OT:

- mijn vakantie tot nu toe is fucking KUT!!, ik verveel me dood, we hadden paar plannen gemaakt etc., gaat allemaal niet door
- geldproblemen
- geen werk, terwijl ik voor m'n "studie" vanaf augustus geen stuffi of OV vergoeding voor krijg (tis orientatie en officieel geen studie)
- ruzie met m'n ouders, mag nu eindelijk weer achter de comp
- ben weer begonnen met gamen, was veel online aant gamen, maar draadloos internet hier in huis is kapot, weet ook niet hoe, dus kan nie tonline met m'n PS3
- ik had aan de meid die ik leuk vond mijn gevoelens voor haar verteld (omdat iedereen steeds zegt dak dat moest doen) en ik werd soort van uitgelachen... dus daar ging m'n ego

en dat was het wel zo'n beetje, ik voel me ATM dus niet helemaal happy

maar heb nog 100 euro in spaarpot voor castlefest ;D

ZATERDAG (YAY)

643Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 03, 2010 5:38 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik heb in het verleden een paar keer ondervonden, en zeer recent ook weer, dat je nooit zo recht doorzee moet zijn als je niet zeker weet, en dan ook echt zeker, dat het wederzijds is... daar komt niks goeds van en zeker geen vriendin.

Ik ontmoet een leuke meid... hele dag was gezellig... ik wil 2 dagen later weer afspreken (wilde niet pushen) heeft ze al plannen, is ze opeens een halve week spoorloos spreek ik er weer heeft ze een vriend... dat zoog echt erg, maar ik kon het wel respecteren, alleen liep ik nog rond met gevoelens en ik heb het er uiteindelijk gewoon gezegt, dat ik er eigenlijk echt leuk vind en durfte te hopen dat er misschien iets zou kunnen komen...
Uiteindelijk zakte ik almaar verder in de stront tot ik er uiteindelijk online zag en niks meer kon zeggen, niet eens hoi.

Nu eindelijk praat ik weer met er, gewoon als vrienden en ik denk dat onze vriendschap zich wel herstelt...
Maar na die immens slechte start krijg ik van de ex van haar vriend te horen hoe haar relatie met hem is verlopen en ik vrees een herhaling voor deze meid en die gast... normaal zou ik weten wat ik moest zeggen, simpelweg dat er tekenen zijn waar ze op moet letten... maar nu haalt het niet eens iets uit zou ik het vertellen...

Nouja das dus mijn hoopje stront zo ongeveer... en op de lange term voel ik mij sowiesow al hele tijd best down, zij had juist mijn bron van vreugde moeten zijn Neutral

http://sirmentro.hyves.nl/

644Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 04, 2010 3:04 am

Vampire



Aaah dat zuigt echt voor jullie beiden Sad

*Geeft knuffel*

645Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za aug 14, 2010 11:52 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik. Pas. Verdomme. Geen. Dr. Martens.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

http://twitter.com/Sandrab1102

646Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za aug 14, 2010 6:49 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Vampire schreef:Aaah dat zuigt echt voor jullie beiden Sad

*Geeft knuffel*
Erg bedankt Smile *knuffel terug*... het gaat ondertussen beter, ik heb die meid links laten liggen en er zijn alweer leukere dingen op mijn pad gekomen

http://sirmentro.hyves.nl/

647Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 15, 2010 5:07 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb hoofdpijn en ik stink naar rook. -_-
Was gisteravond dus naar de Satisfaction geweest, een rockcafé en daar mag iedereen dus gewoon nog roken. Ik wacht nu tot me ma klaar is met douchen dat ik kan.

648Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 18, 2010 10:12 am

insanity-perdition



m'n vriend is op vakantie Sad
en ik heb nog maar 1 en een halve week vakantie, bah.

649Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 18, 2010 1:59 pm

fjodor

fjodor

ik mag morgen om half 8 opstaan omdak weer naar school moet :')

t kutte is dat het officieel geen studie is, dus ik mag elke week 40 euro dokken om op school te komen (20 euro per dag, ong. 2 dagen in de week)

en ik krijg dus ofc. ook geen stuffi x'D

maarja, tis ook ff orienteren dus t moet maar, weet ik daarna hopelijk eindelijk wat voor studie ik wil gaan doen :')

650Klaag/zeurtopic. - Pagina 26 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 18, 2010 3:24 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

het is wel heel erg belangrijk dat je daar achter kom, als ik het wat jaartjes eerder wist dan had alles anders geweest

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 26 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 29 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum