Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 33]

676Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 29, 2010 11:47 am

insanity-perdition



Oh, bij mij nu ook weer zie ik Razz
Misschien had ik het beter eerst nog een keer moeten proberen.

Idd, ik moet morgen ook weer, maar de combinatie regen + school vind ik nog veel erger Sad en ik kan me zo erg irriteren aan het feit dat het zo'n shit zomer was, en dat de winter zo lang duurde.. bah

677Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 7:13 am

Gast


Gast

Ik kan sommige klasgenoten wel schieten,godverdomme!

678Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 8:00 am

Vampire



Nog iemand chaggie door school dus T_T

-Mijn vrienden hebben een compleet ander rooster dan dat van mij terwijl we bijna helemaal dezelfde vakken hebben.
-Niemand die ik ken gaat voor excursie naar Berlijn, ik voel de eenzaamheid al diep van binnen opkomen, ach ja, dan maar op mezelf gericht zijn en gaan dichten en schrijven.

679Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 12:50 pm

insanity-perdition



School dag 1 overleefd...


Nou de rest van het schooljaar nog.
En natuurlijk weer (op 2 of 3 mensen na) koos-vriendloos (:

680Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 12:56 pm

Gast


Gast

Ik ben wss hier de ergste koos-vriendloos op school hoor :')

681Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 1:00 pm

insanity-perdition



Echt?;O
ik had vorig jaar 4 nieuwe mensen ontmoet, 2 uit de 4e die nu dus van school zijn, 2 uit de 2e waarvan 1 verhuisd is naar sneek en de ander behoorde opeens tot de mensen waar we ruzie mee hebben :') en toen had ik er nog maar 1/2 Razz (Ik weet niet zeker of zo'n meisje nog bij ons gaat staan aangezien ze nogal wat discussies gehad heeft met een vriendin van me xD)

682Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 1:31 pm

Vampire



Hier nog een bijna helemaal vriendloos geval xD
de 2 vriendinnen waarbij ik in de klas zit.. hebben een compleet ander rooster en zie ik dus amper.
Voor de rest nog 3 meisjes die op zich wel aardig zijn maar die zie ik dus ook amper.
En ik ga met allemaal mensen die ik NIET ken naar Berlijn, als dat niet even leuk is..

Ik zie mezelf er al lopen in mn eentje :\

683Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 1:51 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik zie mn ex weer... dat vind ik nog erger dan vriendenloos zijn.
Ik heb m nog niet gezien, maar ik kan m nog steeds schieten. Hij heeft mij in de steek gelaten terwijl hij wist dat ik m nodig had. Daar deed ie me veel pijn mee...

(en dat zorgde ervoor dat ik het jaar nét niet haalde >.< )

684Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 1:53 pm

Vampire



Dat lijkt me vreselijk!
Ik hoop dan maar dat je hem heel weinig te zien krijgt Sad

685Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 1:56 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik ben er bang voor... we zitten vaak in hetzelfde pauzeplek, want alle andere pauzeplekken zijn veel te druk >.<

686Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 1:58 pm

Vampire



Dat ken ik, ik zit ook altijd op een rustige plek uit de kantine.
In ieder geval veel sterkte ! Neutral Wink

687Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 2:01 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Waarschijnlijk zie ik m volgende week...

Ik laat die l*l zien dat ie me niet waard is Wink.
Dankje voor je steun.

688Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 30, 2010 11:15 pm

Gast


Gast

Da's klote,ik heb ook een vervelende ex,maar dan op een andere manier,hij bleef zich maar met me bemoeien,ookal had ik 't uitgemaakt…Ruzie was de enige manier om van 'm af te komen.

689Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 31, 2010 7:01 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Gewoon kop omhoog en doorlopen xD.

Hmm... last van mn knie. Ga straks naar de huisarts.
En ik ben zeker t/m zaterdag zonder pc. Dus ik ben dan ff niet actief xD.

Weer introkamp+weekend met familie.

690Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 31, 2010 9:20 am

insanity-perdition



Wat ben ik blij dat ik maar 2 exen heb hier in enschede. :p

691Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 31, 2010 12:41 pm

Gast


Gast

Ik maar 1 ex in de hele wereld :')

692Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 31, 2010 5:02 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik vind het veel te lang duren voordat het vrijdag is (A)
Want ze gaat vrijdag "bij haar beste vriedin logeren"... het word echt geweldig Embarassed

http://sirmentro.hyves.nl/

693Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 01, 2010 2:58 am

MANOUK

MANOUK

Mijn haar is oranje. x'D
-Haarverffaal-

Edit: Nu de ergste schok voorbij is vind ik het eigenlijk best leuk. XD



Laatst aangepast door MANOUK op wo sep 01, 2010 10:49 am; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.last.fm/user/Manouk666

694Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 01, 2010 10:45 am

insanity-perdition



Angel Rat schreef:Ik maar 1 ex in de hele wereld :')
omg echt? dat had ik niet verwacht van jou, eerlijk gezegt :O

695Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 01, 2010 10:48 am

MANOUK

MANOUK

Ik heb de Hogwarts Express gemist. :'DDD

http://www.last.fm/user/Manouk666

696Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 01, 2010 10:50 am

insanity-perdition



ik voel me eigenlijk best fucked up today... Sigh

697Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 01, 2010 11:53 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Iets meer dan een week geleden heb ik met iemand afgesproken een week lang vegatarier te zijn...
De dag daarna kwam me beste vriend bij mij koken, zoals wel vaker...
Nou neem ik het hem niet kwalijk dat hij gehaktballen, kip en vis in een gerecht wist te proppen, en ik Vales nam... ik neem het hem zelfs niet kwalijk dat er kip en vis souce over de aardappeltjes zat... noch dat ik er pas op het laatst achter kwam dat er spekjes door de groente zaten... die ik dus had gegeten...
Maar gister vroeg die of ik kip kon kopen voor vandaag, ik zei dat er volgensm ij nog lag anders zou ik halen... dat lag er ook. Dus ik dacht we maken vandaag die pasta en groente in blik even op dan neemt hij er kip bij en ik Vales... hij vond dat ik iets had moeten kopen voor bij de kip dus nu wilt hij dat ik naar de chinees ga omdat die nog open is... of ik Bami kan halen voor 'ons'... er zit ham in bami l*l...
Dus ik heb toch nog niet eens honger

http://sirmentro.hyves.nl/

698Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 02, 2010 8:15 am

Gast


Gast

Bleeeh,ik zag een heel vet Exumer shirt op internet,maar ik weet niet of ik 'm nou toch moet bestellen of niet,omdat ik anders bijna blut ben,maar aan de andere kant zijn Exumer shirts zover ik weet in Nederland niet echt makkelijk te krijgen..

699Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 02, 2010 8:22 am

Vampire



Ik had gym in de regen T_T

700Klaag/zeurtopic. - Pagina 28 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 02, 2010 8:40 am

insanity-perdition



'K heb 't koud D:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum