Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 31 van 33]

751Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 28, 2010 9:30 am

Vampire



Doordat het Rodernacht was, en ik ook maar eens heen ging, ben ik nu helemaal moe xD

752Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 29, 2010 10:58 am

insanity-perdition



Vandaag en gister bij schreeuw mensen gestaan omdat m'n (op 1 na) enigste 'school vriendinnetje' ziek was Razz
En daar kan ik wel zo goed tegen *kuch* xD

753Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 02, 2010 5:32 am

MANOUK

MANOUK

Waarom gaat vandaag ALLES fout?

http://www.last.fm/user/Manouk666

754Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 02, 2010 7:14 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik heb 7 toetsen/overhoringen volgende week, en ik moet nog beginnen met leren :\

755Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 02, 2010 8:51 am

Vampire



Ik moet nakomen, voor het eerst.

Omdat de hele klas de hele week niet is komen opdagen bij corvee.
Maar de conciërge had ons een sms moeten sturen en heeft dat niet gedaan, en daarbij wordt zij betaald voor haar werk, maar wij doen haar werk T_T
Maar dat stomme mens heeft toen 6 klasgenoten uit de klas gehaald donderdag. En dan komt ze vrijdag boos binnen lopen tijdens Engels dat de rest moet nakomen. Stom rot wijf.

Maar de adjunct probeert ons eronderuit te krijgen.

756Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo okt 03, 2010 5:47 am

insanity-perdition



Ik heb vandaag niks te klagen (A)

757Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo okt 03, 2010 7:52 am

MANOUK

MANOUK

Waaom reageren de twee mensen van wie ik wil dat ze zsm reageren juist net niet?

http://www.last.fm/user/Manouk666

758Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di okt 05, 2010 12:22 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik voel mij vandaag echt verslagen...

http://sirmentro.hyves.nl/

759Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo okt 06, 2010 9:00 am

insanity-perdition



Ik ben moe en hongerig en ik mis m'n vriend ontzettend Sad haat aan rot afstanden.

760Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za okt 30, 2010 9:09 am

Vampire



Ik klaag tegenwoordig teveel op facebook.
Dus ik zal hier mijn klacht van het moment neerzetten:

Afgelopen maanden krijg ik telkens meer kerels achter me aan. En ik heb geen flauw idee waarom. En ik wil ze ook niet kwetsen, als het om 1 ging kon ik het nog overzien maar het gaan er om veel meer en .. Ik vind het NIET leuk.

761Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 01, 2010 1:00 am

Vampire



Dubbelpost O.o

Dan denk je dat je een jongen gevonden hebt die anders in elkaar zit, met veel dezelfde ideeën als mij enzo..
Ga je uiteindelijk mee doen met zijn.. uhm versiering?
Blijkt het dat beiden elkaar leuk vinden.
Date hij een ander meisje en doe ik alsof het me niks kan schelen terwijl het me wel degelijk raakt ><

Maar goed, ik verstop mijn gevoelens wel weer weg, achter slot en grendel en hopelijk komen ze er nooit meer uit, want het gaat toch altijd fout.

762Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 01, 2010 12:41 pm

false_identity

false_identity

zie aankoment weekend mijn vriend Daniël niet ='( hij moet met Devious in Essen spelen samen met Hail of Bullets. en de zondag erna heb ik familiedag en dat is gewoon KUT! want ik ben graag bij hem en als ik hem dan een weekend niet zie, lijkt het wel een eeuwigheid te duren voordat ik hem weer zie en dat is KUT! geheh. sorry (A)

http://www.chan90.tk

763Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 01, 2010 12:46 pm

Vampire



Nadat ik 3 weke lang amper gegeten heb, at ik vandaag alleen avondeten .
Ik proef nog steeds de melk van vanochtend, kleur rood, ben duizelig en misselijk.

764Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di nov 02, 2010 9:24 am

insanity-perdition



Sigghh, 'k ben alles zo'n beetje erger aan 't maken dan het al is.

765Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di nov 02, 2010 11:33 am

MANOUK

MANOUK

School stinkt.
Ik heb gisteren strafwerk gekregen bij Nederlands omdat ik mijn huiswerk niet had.
Kan ik er wat aan doen dat er in de schoolregels staat dat je de maandag na een vakantie huiswerkvrij bent..
Maar daar wil dat mens uiteraad niet naar luisteren.

http://www.last.fm/user/Manouk666

766Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 08, 2010 3:30 am

insanity-perdition



Vannochtend flauw gevallen in de badkamer :S
Schrok me kapot toen k weer bij kwam.
M'n kaak doet zeer en mn slaap en er zit een kras op m'n knie maar verder is er gelukig niks aan de hand :')
Ben alleen wel bang dat 't me nog is overkomt :O

767Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 08, 2010 7:28 am

MANOUK

MANOUK

Flauwvallen is idd heel eng. Ö

Vandaag was weer zo'n dag.
Ik heb niks te klagen, maar ik heb ook niks bijzonders meegemaakt.
Wacht, ik heb wel wat te klagen.
MIJN WEKKER GAAT TE VROEG.
Een dag als alle anderen dus.

http://www.last.fm/user/Manouk666

768Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 08, 2010 9:16 am

Vampire



Ik ben vorige week ziek geweest en ben ook flauw gevallen ><

769Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 08, 2010 1:55 pm

Tezzie

Tezzie

Mijn extreme ongesteldheidskramp is weer 100% terug. :c

Werdt afgevoerd naar oma, waar ik dan flauwviel van de pijn :') Een meter voor het bed.
Wat een flauwvallers hier?

770Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di nov 09, 2010 5:57 am

insanity-perdition



Haha, idd :O

ik heb nogsteeds last van m'n kaak.Sad

771Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr nov 12, 2010 10:21 am

Vampire



Stom rot weer.
Ik ben gister de berm ingewaaid. Toen moest ik een heel gedeelte gaan lopen.
En op een geven moment slingerde ik een héél klein beetje, komt er zo'n kerel in een warme, droge auto langsrijden en begint die vet hard te toeteren. Asociaal geval. Hoe haalt die vent het in zijn hoofd?! Hij moest niet strijden om überhaupt vooruit te komen, hij werd niet kletsnat en heeft een kwartier gelopen ö.



772Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo nov 17, 2010 5:27 am

insanity-perdition



CoB is nu al uit verkocht las ik T__T *suicide*

773Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo nov 17, 2010 8:10 am

MANOUK

MANOUK

Volgens mij nog niet hoor?
Ik heb even gekeken en er zijn nog gewoon kaarten.

In Engeland komt Amon Amarth ook nog mee!
Ik baal weer eens dat ik daar niet woon. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

774Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo nov 17, 2010 11:02 am

insanity-perdition



Dammn D:

en idd!! ben vandaag langs de plato gegaan en ze krijgen elke dag 20 kaarten en vandag waren er nog 18! Very Happy
Vrijdag zodra ik geld teleen krijg van m'n moeder eenkaartje halen...I'm so happy =D

775Klaag/zeurtopic. - Pagina 31 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo feb 20, 2011 5:20 am

insanity-perdition



Jezus wat haat ik zondagen...
ìedereen verveeld zich altijd en dan wíl je iets afspreken en dan is er niemand online en niemand antwoord op je smsjes :s
Strax dan maar even naar m'n vader, Tomb Raider doen ofzo. Als er toch niks anders opzit.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 31 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum