Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 30 van 33]

726Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 14, 2010 7:14 am

Gast


Gast

The same here.

727Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 14, 2010 7:37 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Hebben jullie die nieuwe beta versie ofzo? Ik heb nergens last van namelijk.

728Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 14, 2010 8:41 am

MANOUK

MANOUK

Ik kan de nieuwe versie niet downloaden omdat mijn pc steeds aangeeft dat het een virus is.
En mijn msn valt ook steeds uit ja.. Alleen ik dacht dat het aan m'n internet lag (die valt ook vaak weg dus XD).

http://www.last.fm/user/Manouk666

729Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 14, 2010 8:45 am

Vampire



Ik heb in ieder geval om hulp gevraagd bij dat Windows Live ding en er is inderdaad iemand die me probeert te helpen, ik moest alleen even preciezer vertellen waar ik de contactpersonen toevoegde xD
Ik hoop dat ik snel geholpen word.

730Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 14, 2010 8:56 am

insanity-perdition



Misschien is het gewoon een foutje in het programma ofzo?
Want als er meer mensen last van hebben zou dat wel is kunnen denk ik.

731Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 14, 2010 11:17 am

Gast


Gast

Ik denkt niet dat 't aan windows ligt,want ik heb ook problemen met aMSN op Linux.

732Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 15, 2010 7:34 am

MANOUK

MANOUK

Neeeeeee
WT is bijna uitverkocht en ik heb mijn ouders nog niet overgehaald. D:

Jaaaaaaaa
Als Tarja in Tilburg is (11 okt) ben ik nog net in Nederland
Als ze in Londen komt (13 okt) ben ik daar ook.
Neeeeeeeeeeee
Ik kan naar geen van beiden. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

733Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 15, 2010 9:13 am

Gast


Gast

Ik mag bijna nooit naar concerten in brabant D:
Ik wil dus heel graag naar Dark Tranquillity,maar niemand kan mee.

Edit : laat maar,tis uitverkocht

734Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 15, 2010 10:54 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Nieuwe teken lokalen zijn kut, het zijn open lokalen en dus heel veel lawaai. En houten muren. -_-

735Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 15, 2010 11:21 am

Vampire



Ik voel me nog steeds niet goed.
Ik ben moe, misselijk en zit vol met negatieve gedachten.
En vrienden kunnen het soms flink verergeren.

736Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 15, 2010 10:53 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Eergister was mijn eerste werkdag, tis 4 dagen in de week dus gister had ik vrij, was wel fijn... maar eergister had ik een enorme loopneus, en ik vrees dat het door mijn stof allergie kwam, en zo ja dan word het vrees ik een terugkerend probleem wat het erg moeilijk voor me zal maken om daar te kunnen werken, want ik weet de schuldige werkzaamheid al aan te weizen... das pas klote, heb ik eindelijk werk zit zo iets stoms me in de weg.

http://sirmentro.hyves.nl/

737Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 16, 2010 8:04 am

Vampire



Ik heb echt een vreselijk poeprooster.
Voor al de vrijdag,
1e 3 uur les, dan 3 tussen uren terwijl er 2 pauzes tussen zitten, Dat dus 195 minuten telt in totaal, om vervolgens het 7e en 8e nog even naar Economie en Ak te gaan.

738Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 16, 2010 11:45 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik ben in dit weekend, 2 fucking dagen, 8 ons afgevallen. En daar had ik 4 weken over gedaan om dat er uberhaubt aan te krijgen.
Ten tweede ben ik woensdag tot 2 uur snachts alleen thuis dus moet ik alleen avondeten, wat ik dus erg kut vind. Ik haat het om savonds alleen thuis te zijn.

739Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 23, 2010 8:00 am

insanity-perdition



Kouddd Sad

740Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 24, 2010 2:02 pm

Radioactive



Staat eigenlijk ook al in het 'Dit moet ik effe kwijt' topic. Razz
Mutti is boos. :/

En James is niet online :/

http://www.deltafaction.com/

741Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 26, 2010 7:23 am

insanity-perdition



2 dagen geen internet gehad.
Ben nu bij m'n vader omdat hij z'n verjaardag viert en ik hoop dat als ik terug kom hij 't eindelijk weer doet. anders ben ik muziekloos Sad

742Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 26, 2010 10:27 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Sommige collega's... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

743Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 26, 2010 11:02 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Mocht je nog niet weten dat het aan was: het is nu uit

http://sirmentro.hyves.nl/

744Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 26, 2010 11:39 am

Vampire



Jeetje dat is snel gegaan, wat ging er mis? Sad

745Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 26, 2010 11:58 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Aww dat is balen. Sterkte ermee dan.

746Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma sep 27, 2010 10:26 am

insanity-perdition



ahw Sad
sterkte ermee :O

3 uur lang groene oriëntatie achter elkaar gehad. Gatver wat is dat een k*t vak.

747Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma sep 27, 2010 10:33 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik ben vannacht wakker gebleven op 3 Monster energy dranks, bang dat ik een nat kussen zou krijgen in bed... om half 9 me ziek gebeld bij me werk, 'Voel me beroerd en ik heb zo goed als niet kunnen slapen' das ook waar, okal ben ik niet ziek... maar goed ik ben rond 9 uur naar bed gegaan, heb me wekker op 1 uur gezet, ik weet nog dat ik ergens in de middag op me mobiel keek en zag dat allebei mijn wekker alarmpjes al waren geweest en ik weet nog dat ik dacht dat dat goed was, alleen toen ik om 6 uur smiddags wakker werd dacht ik 'en ik heb geen nieuwe wekker ingesteld?o0'
Dus tja... ik heb vannacht de Lion King voor het eerst in het engels gekeken, op youtube^^ en een film Pandorum, best freaky echt gave horror sci fi ik kan j de link wel geven waar ik hem heb gegeken Smile

Dus zoals je merkt, nouja misschien laat ik er gewoon geen emoties door maar vannacht was ik ook al niet emotioneel, ik had alle tranen die middag al gelaten... maar de korte tijd die ik rond 9 uur wakker in bed doorbracht moest ik wel echt sterk aan der denken, gelukkig viel ik snel in slaap

Nu zit ik tevens met de vraag: ga ik morgen wel naar me werk? Ik kan rond een uur of 12 proberen te gaan slapen weer, misschien iets later en dan zal ik ook minder slaap nodig hebben, als ik het doe moet ik er wel al weer vroeg uit maar als ik voor die tijd niet ga slapen dan ga ik ook niet naar mijn werk, ik heb al een keer als een zombie tussen waken en slapen mijn werk moeten doen en echt waar als je op het punt van in slaap vallen balanceer voelt alles raar, ga je rare dingen zien en gaan je gedachtengangen zeer onlogisch, half en half beginnen je dromen al vast naar voren te komen.

http://sirmentro.hyves.nl/

748Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma sep 27, 2010 1:08 pm

insanity-perdition



Goh, echt rot voor je.
Ik weet nog wel hoe het met mij ging toen het uitging met mijn vorige vriend.
gelukig kon ik wel slapen, mijn moeder wilt me alleen ziek melden wanneer ik koorts heb of erger.Razz

749Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 28, 2010 3:24 am

Vampire



Dat herinner ik me helaas ook nog, toen bleef ik ook ziek thuis.

Heel veel sterkte met het verwerken Sad

750Klaag/zeurtopic. - Pagina 30 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 28, 2010 7:11 am

Gast


Gast

Sterkte D:

Ik heb hier geen ervaring mee,aangezien ik maar 1 ex heb en ik 't toen had uitgemaakt,ookal merkte ik wel dat ie er nogal kapot van was

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 30 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum