Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Reacties van mensen

+12
fjodor
MuseLovertje
VeroowRocks
Harmpje
insanity-perdition
Tree
Lady Stardust
Spirit-of-nostalgia
MANOUK
Vampire
Tezzie
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 11]

51Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen ma sep 14, 2009 12:08 pm

MANOUK

MANOUK

Ik ben twee jaar terug ook wel een paar keer van m'n fiets getrapt enzo.
Of ondergespuugt. Iel o.O
Of ze roepen rare dingen naar me maar dat boeit me niet xD

http://www.last.fm/user/Manouk666

52Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen ma sep 14, 2009 1:37 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb op het moment dus erg weinig last van mensen die me lastig vallen, ik was best bitcherig de eerste schooldag, dus mijn hele klas doet normaal muhaha.

Nog een reactie van random omstander:
Wauw, die laarzen wil ik ook!

Rijglaarsjes zijn blijkbaar hip^^

https://ladymoonlight.actieforum.com

53Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen di sep 15, 2009 8:09 am

insanity-perdition



er werd ook een keer achter me gezegt 'iell ik haat gothics ik ga ze allemaal dood maken' of iets wat daar op leek >_<
en laatst, 'hey gothic, jij stinkt. ik had echt iets van, wtf hoe kun je dat ruiken als ik langs je heen fiets. >__<

54Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen di sep 15, 2009 10:15 am

Tezzie

Tezzie

Vanochtend:

Ik op fiets, zit achter een groep.
Ze fietsen te langzaam voor me, dus ik haal ze in.

"Hee jij, ja jij .. gothic!"

xD okee

55Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen di sep 15, 2009 10:38 am

Vampire



Eigenlijk vind ik het prettiger als ze een negatieve opmerking maken..
Want ik heb ook wel eens dat ze me de wonderschone gothic gaan noemen. Dat haat ik.

56Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen di sep 15, 2009 10:44 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ooh, dat had ik een keer met een vriend van me, ik ken hem al sinds de basisschool, heb ik hem op msn:

"Weet je, als je geen gothic was, was je best lekker."

Uhm, dankje?

https://ladymoonlight.actieforum.com

57Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen wo sep 16, 2009 10:41 am

Vampire



Kortom hij vind je lekker ook al kleed je je goth x']

58Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen wo sep 16, 2009 11:15 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

x'D

Ik heb al een heel lief vriendje, dus geen interesse ;p

Nog een fijne reactie van de schoolfotograaf:

"Wat heb jij een mooie jurk aan" ( het waren een rokje en een shirt, maargoed)

En dan antwoordt je dankje, en midden in je woord FLITS.
Dat wordt vast weer een charmante foto.

https://ladymoonlight.actieforum.com

59Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen wo sep 16, 2009 1:10 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik hoor het meestal niet meer dat iemand me uitscheld...
En als ik het wel hoor, dan lig ik meestal in een deuk. Zo'n idiote reacties zijn het

In de 3e vroeg een meisje dat bij mij in de klas zat: en hoe was de seks met satan?
Ik draag nooit pentagrammen of iets dat in die richting kan wijzen.

60Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen wo sep 16, 2009 1:48 pm

Tezzie

Tezzie

Arabic
Gebruiker
geplaatst op 16-09-2009 om 20:58:21


Wayo jij bent echt een duivel shitannnnn wollahila ket behna trankil a shitan je zult verbranden in de hel let op mijn woorden aanbid die duivel maar wahahaha

.. Right xD

61Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen wo sep 16, 2009 2:01 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

O_o ... Ik kan dat bijna niet lezen.

Hoezo taalachterstand xD? Mijn nederlands is niet perfect, maar dat is te erg.

62Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen wo sep 16, 2009 2:03 pm

Harmpje



t is vast vermengt met wat arabische woorden xD

63Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen do sep 17, 2009 9:57 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Wtf, dan zal ik dus dubbel liggen ;p

En OMG, seks met Satan? Hoe erg laag ligt het niveau van mensen tegenwoordig? o_o

https://ladymoonlight.actieforum.com

64Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen do sep 17, 2009 12:46 pm

insanity-perdition



wtf xD
tegenwoordig gaan mensen ook al geloven mixen met kleding stijlen xD
als niet elke buitenlander crimineel is, is ook niet elke goth een satanist -.-'

65Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen za sep 19, 2009 8:55 am

Vampire



Gister waren er van die brugpiepers die met z'n 6en het hele fietspad in bezet namen en er liepen zelfs een paar gewoon ><
Toen een vriend en ik belden wilden ze ons er niet langs laten. Nou toen zijn we er via de berm langs gereden en begonnen ze allemaal zo: "Gothic"
Ik terug: "Leer jij eerst maar eens hoe je een fiets moet gebruiken, misschien is fietsles wel iets voor je"
En toen zeiden ze alleen nog maar: "Hou je mond gothic"
Ik: "Leer jij eerst maar fietsen BRUGPIEPER"



Ik scheld niet graag mensen uit voor brugpieper maar in zo'n geval wel x']

66Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen za sep 19, 2009 9:09 am

Gast


Gast

Ik denk dat het pesten nu officieel is begonnen by my]Sad

67Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen za sep 19, 2009 9:11 am

Vampire



tell me.

Pesten sucks

68Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen za sep 19, 2009 1:07 pm

Gast


Gast

Vrydag maakte ik 1 of ander sadistisch grapje en toen dachten ze dus dat ik mezelf sneed met een kaasschaaf. Shocked
En toen werd ik iets té boos en schold sommige echt verrot.
Maar wss houden ze nu al helemaal niet op,en ben ik voor de rest van het jaar 'de aggressieve bitch' ofzoo...
De 2 ergste pesters zeiden wel sorry maar ik geloofde ze gewoon niet!
Jeezus,áls je me ergens mee kan kwetsen,is het wel vooroordelen hebben en die doodleuk aan de hele klas doorvertellen en ze daarna laten lachen en ervoor zorgen dat zo ongeveer alle jongens uit myn klas me gaan pesten [mss op een paar mensen na die zich er niet mee bemoeiden]. Een paar meiden vonden het gelukkig wél rot voor me & gingen niet denken 'wat een adhd-wyf ofzoo'

69Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen za sep 19, 2009 2:13 pm

Tezzie

Tezzie

Mjaa als je nu nog een keer boos word heb je het denk ik verpest D:

70Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen za sep 19, 2009 3:08 pm

Gast


Gast

Ik heb het sowieso al verpest:(

71Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen zo sep 20, 2009 1:02 am

Vampire



Tuurlijk niet!
Iedereen krijgt een 2e kans.
Schelden vinden ze alleen maar leuk.
Leer nep lachen, en lach ze dan gewoon uit, zo doe ik dat nu.
En als ze je gothic noemen en zeggen dat je je snijd, hang dat gewoon de betweter uit en zeg iets als:
"Dude, voordat je dingen gaat zeggen leer iets over subculturen, snijden hoort bij emo, niet bij gothic"
Als ze je dan emo gaan noemen lach je ze uit. "Pff. Als ik emo ben, hoe emo ben jij dan wel niet met die spijkerbroek?"
Gewoon van dat soort dingen, zonder te schelden. Zo heb ik veel aan het zwijgen gekregen x']

72Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen zo sep 20, 2009 7:29 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Pesten is echt rot, veel sterkte ermee Josefien!
Sommige mensen zijn zo doelloos en dom, ik kan je reactie echt begrijpen.

En Vampire, dat doe ik dus ook, of gewoon fkn arrogant doen en echt kijken van "Ik sta hier boven".
Dan zijn ze ook al snel stil.

https://ladymoonlight.actieforum.com

73Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen zo sep 20, 2009 10:26 am

Tezzie

Tezzie

Hmm ik kan er zelf echt niet tegen als iemand iets negatiefs over me zegt.

Maar ik ben hsp, en dus komt alle emotie tien keer zo hard aan :').

74Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen zo sep 20, 2009 10:37 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Hmm... Ik heb lichte PDD-nos, maar ik heb ook best veel kenmerken van hsp.

Het is idd lastig om dan iets terug te zeggen... ik probeer dan alles te negeren en soms schiet ik zelfs in de lach door de hele situatie.


Als de wereld in de sfeer van de EFF was... dan werd er eens meer getolereerd.

75Reacties van mensen - Pagina 3 Empty Re: Reacties van mensen zo sep 20, 2009 11:03 am

Harmpje



Morbid~Autumn schreef:Hmm... Ik heb lichte PDD-nos, maar ik heb ook best veel kenmerken van hsp.

Het is idd lastig om dan iets terug te zeggen... ik probeer dan alles te negeren en soms schiet ik zelfs in de lach door de hele situatie.


Als de wereld in de sfeer van de EFF was... dan werd er eens meer getolereerd.

Shocked vrouwen met pdd-nos komt niet veel voor, ik zelf heb ook pdd-nos, althans dat is de diagnose alhoewel iedereen vind van niet ~.~

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum