Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gênante kledingblunders.

+9
insanity-perdition
SheAndHerDarkness
fjodor
MANOUK
Lady Stardust
Tezzie
Vampire
DarkRomantica
Spirit-of-nostalgia
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. wo nov 11, 2009 11:36 pm

Gast


Gast

Wss was ik vroeger nog de ERGSTE kledingfaal,ik droeg roze,was dik [flink afgevallen,geen anorexia hoor,nog steeds beetj mollig],droeg vloekende kleding en combineerde alles raar.

52Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. do nov 12, 2009 4:41 am

Tezzie

Tezzie

Oude kleren van zus,
Oude kleren van buurmeisje,
Oude kleren van andere buurmeisje ...

Enzo xD.

Ik droeg vroeger gewoon wat men moeder me aantrok.

53Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. do nov 12, 2009 7:06 am

Vampire



Ik ben erger.
Ik liep in voetbalshirts rond!Shocked Shocked
Herenshirts
Veel te grote broeken
en met petten op.
Ik was een halve jongen geloof ik? XD

En daarvoor kleedde ik me zo zoals mn moeder me kleedde x']

54Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. ma nov 16, 2009 9:17 am

insanity-perdition



xD
ik droeg vroeger wel is handschoenen en dan had ik een trui aan en had ik die handschoentjes over de mauwen heen XD
stond dus voor geen meter :"D
en mn makeup liep altijd uit xD

55Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. ma nov 16, 2009 9:25 am

Gast


Gast

Ik had soms 5 spikebanden achter elkaar en dan soms ook nog eens over m'n trui Shocked

56Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. ma nov 16, 2009 9:26 am

Vampire



Ik heb nog nooit spikes gedragen x']

57Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. ma nov 16, 2009 9:29 am

insanity-perdition



omg echt? ;o xD
niet dat dat raar is :3

58Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. ma nov 16, 2009 9:29 am

Vampire



Ik vind ze te scherp.. Ik hou het op studs x']

59Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. ma nov 16, 2009 10:28 am

MANOUK

MANOUK

Ik liep een keer met spikesarmband in een drukke hal...
*au au au* x'D

Ik liep er vroeger ook verschrikkelijk bij hoor..
Als ik ergens een foto vind post ik die wel in dat topic.

http://www.last.fm/user/Manouk666

60Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 10:05 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Woensdag had ik dus een behoorlijke blunder..
's Avonds was ik naar de muziekavond bij mij op school gegaan. M'n jas hing aan een rek waar ook allemaal hangers aan hingen, ik trok dus gewoon m'n jas aan.
Liep achter 'die ene leuke jongen' aan naar buiten (ik helemaal blij xP)
Stond ik bij de fietsenstalling, kwam ik een vriendin tegen. Zij ze tegen mij dat er een kledinghanger aan m'n jas zat. Eerst geloofde ik het niet, maar toen ik om m'n rug voelde bleken er 2 (2 nog wel!) van die hangers aan het 'corsetje' van mijn jas te hangen. Ik schaamde me dus echt dood!
En 'die ene leuke jongen' heeft het vast ook gezien.. =S

Vind ik toch wel een soort kledingblunder.

61Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 10:12 am

Vampire



Dan vind hij het vast wel grappig x']

62Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 10:20 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Hahaha xP
Maar die jongen heeft me toch al een keer afgewezen, dus dan maakt het uiteindelijk niet veel meer uit.

63Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 10:37 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Aaahw, dat heb ik ook eens gehad, met wc papier aan mijn schoen, gelukkig had ik het na 5 meter door, maar toch hadden al veel mensen het gezien xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

64Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 10:48 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Dat snap ik nooit echt hea? Hoe komt er nou weer wc papier aan je schoen?Razz

Lol ik blijf altijd overal aan haken als ik kettingen of lussen of wat ook aan me broeken draag(veel horen er nou eenmaal op) en al vaak genoeg kom ik er dan achter dat ik vast zit door verder te lopen en dat de ketting met een klap losbreekt aan een uiteinde, echt al tevaak gehad -_-

http://sirmentro.hyves.nl/

65Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 10:59 am

insanity-perdition



whaa dat ken ik xD
ik moest altijd weer afstappen omdat mijn ketting om mijn trapper van de fiets zat xD
en ook een keer zei een oma op de fiets tegen me dat mijn riem van de tas bijna op de grond hing, haha Razz

ik ben trouwens ook een keer met school gaan zwemmen met mijn o-zo-zwarte ogen xD
er zat niks meer op mijn ogen, alles zat er onder xD
heel genant:P
nou is dit geen kleding blunder maar een makeup blunder maar het lijkt er op Razz

66Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 11:19 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Echt waar: Keukenkastjes op heuphoogte -> Sterf Twisted Evil
Fietsenrekken -> Sterf Twisted Evil
... Verder komt het eigenlijk meestal door... Trappen lopen, of soms dan ben ik aant rennen en dan schiet me arm precies er doorgeen als een draad door het oog van de naald^^

http://sirmentro.hyves.nl/

67Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 11:19 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb heel vaak dat als ik mijn broek aanheb met kettingen eraan. Dat iemand zo lollig is om er dan aan te trekken dat ik naar achter getrokken wordt. xD Of ik blijf eraan hangen, aan de deurklink.

Ik heb ook weleens gehad, dat mijn rokje is blijven hangen aan de rits van mijn tas, en dat ik dat pas merkte toen ik die op tafel zette. Toen had me vriendin geholpen met dat ding los te krijgen. xD

68Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 11:20 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik wou een keer uit de tram stappen, en toen bleef ik vastzitten met mn jas x]

69Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 05, 2010 11:27 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ja ik heb ook een hekel aan deurknoppen nou je het zeg^^ En dan hou je vaak mensen nog op ook die erlangs willen xD

http://sirmentro.hyves.nl/

70Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. za maa 06, 2010 4:27 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Als ik een ketting aan mijn broek heb, gaat ie altijd vastzitten aan de stoelen op school. daar zit dan net zo'n gleufje waar die doorheen schuift..

71Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. zo maa 07, 2010 3:14 am

insanity-perdition



ik zit ook vaak vast aan mn fiets :O
ik heb van die kettingen die op de achterkant van mn broek zitten xD
en die beginnen al helemaal boven aan xD
en daar blijf ik altijd mee aan het zadel van mn fiets haken xD

72Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. zo maa 07, 2010 4:51 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Dat had ik toen ik broeken droeg (draag ik nu namelijk niet meer) ook altijd, zoo irritant =S
Maar nu zit ik soms met m'n fluffy's aan de trappers van m'n fiets vast..
Maar ik heb er al wat op gevonden om ze fietsend los te krijgen (gewoon terug trappen xP)

73Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. zo maa 07, 2010 5:06 am

insanity-perdition



dat heb ik ook altijd met die dingen xD
nu zet ik (als ik ze aan heb) mn moet wat verder naar achteren dus trap ik zeg maar meer met mn tenen Razz
zie je toch niet met die fluffys xD

74Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. zo maa 07, 2010 5:46 am

Gast


Gast

Ik heb nog paarse fluffy's,maar daar heb ik eig nog nooit mee gefietst x'D
Ik draag ze iig niet naar school,aangezien die debielen daar alles gek vinden.

75Gênante kledingblunders. - Pagina 3 Empty Re: Gênante kledingblunders. zo maa 07, 2010 8:31 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik krijg op vage manieren serieus soms mijn veters tussen de trappers xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum