Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gênante kledingblunders.

+9
insanity-perdition
SheAndHerDarkness
fjodor
MANOUK
Lady Stardust
Tezzie
Vampire
DarkRomantica
Spirit-of-nostalgia
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76Gênante kledingblunders. - Pagina 4 Empty Re: Gênante kledingblunders. do maa 11, 2010 2:03 pm

fjodor

fjodor

Sirmentro Enduros schreef:Dat snap ik nooit echt hea? Hoe komt er nou weer wc papier aan je schoen?Razz

Lol ik blijf altijd overal aan haken als ik kettingen of lussen of wat ook aan me broeken draag(veel horen er nou eenmaal op) en al vaak genoeg kom ik er dan achter dat ik vast zit door verder te lopen en dat de ketting met een klap losbreekt aan een uiteinde, echt al tevaak gehad -_-

dat ken ik, al 3 kettingen op die manier verloren Sad

OT

ik draag nu al de hele week (vrijwillig) lang ondergoed, niemand ziet het maar toch

maar het moet wel, -15 graden en windkracht 5 + sneeuwbui derbij is niet echt hartje spanje Razz

77Gênante kledingblunders. - Pagina 4 Empty Re: Gênante kledingblunders. vr maa 12, 2010 7:04 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

haha ok dan xD

http://sirmentro.hyves.nl/

78Gênante kledingblunders. - Pagina 4 Empty Re: Gênante kledingblunders. za maa 13, 2010 2:00 am

insanity-perdition



wat knap dat je het daar uithoud ^^
kan het bijna niet geloven Ö

79Gênante kledingblunders. - Pagina 4 Empty Re: Gênante kledingblunders. zo maa 14, 2010 8:41 am

fjodor

fjodor

ach, je went er vanzelf aan Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum