Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Zelfspot en goths

+9
VeroowRocks
SheAndHerDarkness
fjodor
Lady Stardust
Vampire
insanity-perdition
Spirit-of-nostalgia
Tezzie
DarkRomantica
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths zo dec 13, 2009 8:56 am

insanity-perdition



whaha ik vind die schoenen zoo leeeelijk XD
ik denk dat de helft het draagt omdat het 'in' is xD
1x best wel vetten gezien x'D die had er een plaatje op zitten van een doods hoofd met allemaal rozen enzo der om heen ;p
maar dan nog zou ik ze nóóit dragen xD
gelukig ken ik niemand echt die ze draagt ;p
k heb [bijna] geen niet-alternatieve vrienden meer XD

27Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths zo dec 13, 2009 9:08 am

Vampire



De vrienden waar ik echt mee omga zitten eigenlijk bijna geen alto's bij xD
De alto's die ik ken zitten voornamelijk op scholen met een veel lager niveau en ze zuipen en blowen enzo de hele tijd maar door.. Op het begin was dat nog niet zo maar nu al een tijdje en dat is vet saai T_T

28Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths zo dec 13, 2009 9:15 am

insanity-perdition



idd >.<
hier in Enschede en Hengelo/Haaksbergen/Almelo/Oldenzaal en al die dorpjes
ook allemaal lui die blowen enzo >,<
daar komt bij dat als ik nu door de stad loop, ik veel meer emos zie dan goths/metals etc en eerst juist bijna geen emos maar meer die andere extremere lui.

29Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths zo dec 13, 2009 9:34 am

fjodor

fjodor

yup, er komen steeds meer emo's en dat soort mensen bij

de helft is wannabe en de andere helft... ben ik eig. nog nooit tegengekomen x'D
meeste alternatieve mensen die ik ken roken alleen mar en blowen eig. niet zo vaak, alleen op feestjes gaan er soms een paar de groep door, meer niet echt volges mij, of ze doen t vaker maar ik zie ze bijna nooit, alleen soms nog maar op feestjes etc.

30Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths zo dec 13, 2009 9:38 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

In Amsterdam zijn er volgens mij best veel alternatieve mensen,
maar er zitten idd veel (w)emo's bij en de meesten zijn gewoon irritant & arrogant x]

31Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths zo dec 13, 2009 9:46 am

fjodor

fjodor

yup. en die gaan ook gelijk lopen zeiken als je iets tegen hun zegt, over een van hun favo bands of het hebt over een band die zij slecht vinden, als je niet tegen negatief commentaar kan moet je t ook niet geven
en al helemaal niet overdrijven

khoorde zelf es een paar gasten t hebben over 30stm, ik stond er toevallig bij, en ik zei alleen dat ik het geen goedemuziek VOND (< uitdrukking van je eigen mening), toen kreeg ik gelijk ene paar bozeblikken/scheldwoorden naar me toe en vroegen ze wat ik dan luister, iron maiden, begonnen ze opeens met 4 man een scheldkannonade over iron maiden, dat hun gitarist slecht is (welke van de 3 Wink ) de zanger geen eens echt hoge noten kan halen (ik weet heus wel beter x'D) etc.

en dat wordt dan boos op mij omdat ik zeg dat ik 30stm geen goede muziek vind

de mensheid moet echt eens wat minder egoistisch worden :O

32Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths zo dec 13, 2009 2:37 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Volgens mij is er dan nog wel wat werk aan de winkel,
als je dat voor elkaar wilt krijgen It's a selfish world xD

33Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths ma dec 14, 2009 6:43 am

insanity-perdition



omg xD
zanger van 30stm heeft een bloempot kapsel :"D
ze zijn nu heel anders als eerst o_O
hoe ze der uit zien dan xD
als je een emo emo noemt gaan ze je helemaal kapot schelden, vet grappig xD

34Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths ma dec 14, 2009 9:01 am

Tezzie

Tezzie

"JOH PROP ME NIET ZO IN EEN HOKJE" hoor je dan :').

35Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths ma dec 14, 2009 11:01 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Of ze gaan roepen dat ze scene zijn. xD

36Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths ma dec 14, 2009 11:28 am

fjodor

fjodor

dat snap ik ook nog steeds niet, t verschil tusen emo en scene

"scene snijdt zich niet"

srry, kutgrap, moest ff (A)

srry als ik nu iemand beledig maar ik zie dat verschil echt niet

37Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths ma dec 14, 2009 11:36 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Scene is nog nepper dan emo. Dat is het verschil die ik ken. xD
Heb aan allebei de stijlen een hekel.

38Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths ma dec 14, 2009 11:40 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik vind scene's kutter dan emo's.
Scene's zijn vaak ook nog arrogant,
en meestal zijn ze snel uitgekeken op die 'stijl',
dus worden ze weer huppel.

39Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths ma dec 14, 2009 12:23 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Goh dan zit je mooi te kijken met te kort haar met een rare pony en vreemde kleuren in het haar xD.

Ach ik heb daar niet zo veel last van... ik ken wel heel veel van die übernerds die nu-metal shirts dragen. En dan nog menen dat ik ook nu-metal luister xD.

40Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths ma dec 14, 2009 2:03 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Linkin Park en dat soort is toch nu-metal?
Zo ja, dat faalt best wel.

41Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths ma dec 14, 2009 10:50 pm

Gast


Gast

Idd,nu-metal faalt zwaar.
Ik heb het vroeger geluisterd,maar daarna begon ik met de betere metal.
Nu-metal is meestal gewoon een fase.

42Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths di dec 15, 2009 1:14 am

insanity-perdition



omg is Linkin Park metal?XD

Scenes zijn idd arroganter,meer kleuren in het haar,extantions,huppelkut muziek,huppelkut kleren maar dan met panterprint/zebraprint etc x_x

Emo's dragen minder kleuren, half lang/kort haar, all stars xD
etc etc xd

43Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths di dec 15, 2009 4:12 am

Gast


Gast

Linkin Park is GEEN metal.
Nu-metal is sowieso geen metal imo.
Echt,serieus ; fuck dat arrogante scene-gedrag
Ze zijn vaak ook nog eens sletten.

44Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths di dec 15, 2009 7:51 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Alle scenes op mijn school, zijn inmiddels huppel.

https://ladymoonlight.actieforum.com

45Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths di dec 15, 2009 8:14 am

insanity-perdition



idd xD
mijn vriendin ging op een meeting tegen een scene hoi zeggen, dat mens kijkt der arrogant aan, alsof ze iets ergs zei ofzo -.-' like wtf?

46Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths di dec 15, 2009 8:38 am

MANOUK

MANOUK

NIKS TEGEN NU-METAL MIJN NU-METAL FASE IS TERUG. XD
En ik hou ook van 30STM. Razz

http://www.last.fm/user/Manouk666

47Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths di dec 15, 2009 1:40 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik heb nooit zozeer een nu-metal fase gehad... wel gaven vrienden mij wat nummers, maar na 3x luisteren vond ik het herrie xD.

48Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths vr dec 18, 2009 6:49 am

Vampire



Ik vind nu-metal wel leuk, en 30stm ook xD

49Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths vr dec 18, 2009 8:50 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik vond 30STM leuk, tot ik ze live zag. Het slechtste wat ik ooit heb gezien. Die gozer kon zijn teksten niet eens.

50Zelfspot en goths - Pagina 2 Empty Re: Zelfspot en goths vr dec 18, 2009 11:01 am

Gast


Gast

-



Laatst aangepast door I Do Not Exist. op wo jan 12, 2011 11:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Metro 'helpt' goths...

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum