Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Zelfspot en goths

+9
VeroowRocks
SheAndHerDarkness
fjodor
Lady Stardust
Vampire
insanity-perdition
Spirit-of-nostalgia
Tezzie
DarkRomantica
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Zelfspot en goths - Pagina 3 Empty Re: Zelfspot en goths vr dec 18, 2009 2:42 pm

Tezzie

Tezzie

Men kleine broertje is fan van Linkin Park :') haha.

Klinkt best oké hoor ^^

52Zelfspot en goths - Pagina 3 Empty Re: Zelfspot en goths za dec 19, 2009 3:38 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Okee, ik vind nu-metal af en toe wel gaan, ik luister het eigenlijk nooit xD

En weer back ontopic, girls?;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

53Zelfspot en goths - Pagina 3 Empty Re: Zelfspot en goths za dec 19, 2009 5:15 am

Vampire



Die cheese reclame xD

54Zelfspot en goths - Pagina 3 Empty Re: Zelfspot en goths za dec 19, 2009 8:03 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat komt wel over alsof goths nooit lachen ofzo. xD
Ik vind die gozer wel eng trouwens.

55Zelfspot en goths - Pagina 3 Empty Re: Zelfspot en goths zo dec 20, 2009 3:38 am

insanity-perdition



whaha idd XD
maar dat is meestal zo, als er een alternatieveling in voor komt houd die van dood en is ie down en alles

56Zelfspot en goths - Pagina 3 Empty Re: Zelfspot en goths zo dec 20, 2009 11:46 am

Vampire



Ik vind die gozer wel grappig xD

57Zelfspot en goths - Pagina 3 Empty Re: Zelfspot en goths ma feb 08, 2010 8:34 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Linkin Park was een hele lange tijd mijn favoriete band, en ik vind hun nummers nog steeds heel goed, alleen alles wat ze nu maken, sinds een jaar ofzo, is gewoon crap. Ik luister er niet echt meer naar omdat ik het allemaal al te vaak heb gehoord, maar eerlijk waar is het goede muziek naar mijn mening.
Oh en mensen: Linkin Park is Hard Rock, geen Metal. Geloof me Wink

Zelfspot? Ja daar ben ik vaak wel van. Als je me hyves bekijk zal je weinig foto's tegenkomen an mij die je niet belachelijk vind.
Het kan mij nooit echt schelen wat mensen van me vinden, dus anti muziek doet me niks.

Ik heb niks tegen (scene) Emo's, maar ik ken er ook maar een paar, die erg vriendelijk zijn. Dus tja das mijn standpunt op Emo's ik vind ze gewoon ok.

http://sirmentro.hyves.nl/

58Zelfspot en goths - Pagina 3 Empty Re: Zelfspot en goths di dec 28, 2010 3:40 pm

Noranah



Ik moest wel lachen om die autoreclame. Wat een cliché zeg! Maar ik vind hem erg grappig.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Soortgelijke onderwerpen

-

» Metro 'helpt' goths...

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum