Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

welke goth-stijl

+8
fjodor
MuseLovertje
SheAndHerDarkness
MANOUK
Vampire
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
insanity-perdition
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 9:03 am

Vampire



Cool =D

27welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 9:04 am

insanity-perdition



jaa ^^
alleen kijken hoe ik ze inelkaar krijg [ga ze zelf maken]

28welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:31 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Heel veel mensen hier mixen nogal merk ik, leuk om te zien^^
Ik ben zelf veel in hetzelfde kader, draag bijna altijd rokken, korsetten, plateauzolen of hakken.
En schattige vestjes daarover heen, en veel aparte sieraden.
Soms een beetje lolita, met kniekousen en jurkjes met petticoats.

Heb vroeger wel van alles gedragen, loop er al sinds mijn 9e alternatief bij, dus heb de afgelopen 8 jaar al genoeg geexperimenteerd ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

29welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:39 am

insanity-perdition



sow 9?!
en ik dacht dat 11 jong was :3

30welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:43 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Haha, toen ik 9 was * long, long time ago* was ik compleet Avril Lavigne freak, en alle kleine rockbandjes raakte ik ook van in de ban, dus al snel zag ik eruit als een skatertje haha.
Het was ook vrij jong, maar was altijd al een buitenbeentje, dusja ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

31welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:47 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Toen ik 11 was werd ik helemaal fan van Nirvana,
en liep ik erbij als een emo x]
Ongeveer toen ik 12,5 was besefte dat ik ik emo eingelijk helemaal niet bij me vond passen. :']

32welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:47 am

insanity-perdition



ik heb altijd al gedragen wat ik mooi vond.
maar eerst was dat alleen maar roze en rokjes
later alleen maar broeken
toen alleen maar zwart
en toen stuka broeken met zwart shirt er op
toen skinny jeans
en toen bandshirts rokjes corsetten wijde broeken etc. xD

33welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:48 am

Vampire



Ik was ook op mn 9e Avril Lavigne fan! *lol*
Ik liep er alleen meer bij als een jongen met altijd veel te grote kleding x']
En heel vies haar. Ik vond het niet leuk om mn haar te wassen, daarom mocht ik het niet langer dan mn schouders hebben xD

34welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:49 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Mijn kledingstijl is niet echt een pijl op te trekken. Het is een beetje een ongeorganiseerd zooitje. xD Ik vind het zelf alleen niet erg.

35welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:50 am

Gast


Gast

Ik begon ook op m'n 11e,maar toen was ik Linkin Park & Evanescence fan,nu vind ik 't allebei kut.
En ik liep er verneukt bij,had 't gwn niet door dat ik er niet uitzag.

36welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:51 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ja ik eingelijk ook wel een beetje x]
Ik droeg mn haar ook heel overdreven over 1 oog,
het zag er best wel wemo uit.

37welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:51 am

Vampire



Ik vind Evanescence en Linkin Park nog steeds leuk:O

38welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:52 am

insanity-perdition



linkin park vind ik wel gaan
maar evanescnece<333 xD
vooral geweldig om mee te zingen :3

39welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:53 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

De beginnende pubertijd (11/12) is een vreselijke tijd, elk gevoel voor styling ontbreekt :')
Pas later zie je dat in, als ik nu foto's van mezelf terugzie, denk ik echt: iewl, hoe kon ik?!

https://ladymoonlight.actieforum.com

40welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:54 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik zag er toen uit als een nerd met zwarte shirts aan, en af en toe een Muse shirt. Vet stom haar enzo, kledingstijl die toen al helemaal nergens op sloeg. Ik haat die tijd echt. xD

41welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 11:59 am

Vampire



Op mijn 12e kon ik niet goed met eyeliner omgaan xD

42welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 12:00 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik ook niet,
ik deed het veels te dik op. x]

43welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 12:01 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik had toen helemaal niks op. xD Sinds me 15e heb ik pas make up op gedaan. xD

44welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 12:01 pm

Vampire



Ik ook xD

Als ik dat terug zie denk ik echt: what the hell xD

45welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 12:05 pm

insanity-perdition



ik had eerst bijna geen makeup op.
maar dat was omdat ik het niet mocht.
nu heb ik het gewoon zwart
heel soms teken ik er iets bij, maar vaak heb ik daar helemaal geen zin in.

46welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 12:07 pm

Vampire



Ik mocht het eerst ook niet, maar ik deed het toch XD
En het was een veel te dikke lading oogpotlood, ik ben later overgestapt naar een eyeliner pen, toen werd het wat minder.
En toen naar vloeibare eyeliner en dat werkt perfect ^^

47welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 12:09 pm

insanity-perdition



dat gebruik ik ook :3
maar ik kan niet omgaan met die kwastjes x"]

48welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 12:10 pm

Vampire



Ik gelukkig wel xD
Ik kan niet omgaan met een pen of potlood, tenzij het op papier moet.
Dan is het net omgekeerd, slecht met een kwast en goed met potlood en pen xD

49welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 12:12 pm

insanity-perdition



xD
als ik een kwastje gebruik gaat alles aan die haartjes onder mn oog zitten :3
en met een pen achtig iets kan ik het netter doen.

50welke goth-stijl - Pagina 2 Empty Re: welke goth-stijl zo nov 08, 2009 12:19 pm

Gast


Gast

Ik HAAT vloeibare eyeliner,het loopt uit,komt in m'n oog & m'n ogen gaan er soms van ontsteken.
Daarom gaat oogpotlood bij mij veel beter.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum