Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

welke goth-stijl

+8
fjodor
MuseLovertje
SheAndHerDarkness
MANOUK
Vampire
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
insanity-perdition
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl za nov 28, 2009 6:30 am

Vampire



Ik denk dat ik een voorbeeld had genomen aan Lestat (Queen of the Damned versie)

77welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl di dec 15, 2009 11:11 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Vampire schreef:Ik zou dan van die snoer/veter broeken kopen, en lakbroeken xD
En ook gewoon wat zwarten, en wat shirts met coole prints en bandshirts xD
Oh en fishnet dingen! xD

Maar die heb ik nu ook xD

Dat zou ik dus ook dragen als jongen, en niet te vergeten over the top extravagante dingen, zoals grote aristocratische kragen, veel kettingen, puntschoentjes, strakke vette broeken.
En ook Middeleeuwse kledij is wel erg sexy :]
Van die chille broeken en sexy hemden erop^^

https://ladymoonlight.actieforum.com

78welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl vr dec 18, 2009 6:53 am

Vampire



DarkRomantica schreef:
Vampire schreef:Ik zou dan van die snoer/veter broeken kopen, en lakbroeken xD
En ook gewoon wat zwarten, en wat shirts met coole prints en bandshirts xD
Oh en fishnet dingen! xD

Maar die heb ik nu ook xD

Dat zou ik dus ook dragen als jongen, en niet te vergeten over the top extravagante dingen, zoals grote aristocratische kragen, veel kettingen, puntschoentjes, strakke vette broeken.
En ook Middeleeuwse kledij is wel erg sexy :]
Van die chille broeken en sexy hemden erop^^

Jaa! :3

79welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl ma jan 04, 2010 12:27 pm

insanity-perdition



ligt het aan mij of zijn er heel weinig jongens die middeleeuwse/victoriaanse kleding dragen? ._.
ik kom natuurlijk niet op festivals enzo dus als ik iemand die alternatief is zie is dat op straat of in de stad en 15% van de 100% zie ik een jongen in de meer 'goth' stijl dan een andere. ^^

80welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl ma jan 04, 2010 12:42 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik denk dat echt bijna geen jongens dat dragen.
Ik vind dat best wel jammer eigenlijk.

81welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl ma jan 04, 2010 2:32 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Mijn ( inmiddels tijdelijk ex-) vriend draagt altijd bandshirts en overzeasbroeken, maar
met festivals of feestjes draagt hij toch wat meer Middeleeuws, sexy blouses en lange capes.
Maar dat gaat moeilijker in het dagelijks leven.

https://ladymoonlight.actieforum.com

82welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl di jan 05, 2010 7:12 am

insanity-perdition



ja ik denk wel dat er veel sneller mensen negatief op reageren.
vet jammer ):

83welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl di jan 05, 2010 7:44 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

En wat dacht je van fietsen, komt die cape zo tussen je spaken ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

84welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl di jan 05, 2010 9:32 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Hmmm... Dat lijkt me irritant ja.

85welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl di jan 05, 2010 10:22 am

insanity-perdition



ja daar had ik niet aan gedacht.
net als mijn poging; hoe zit je NIET achterop op de fiets met een jurk xD
hele jurk bij ons in de straat kapot xD
BIJNA thuis xD
tragisch....

86welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl di jan 05, 2010 11:22 am

Vampire



Je kan je cape dan ook in een tas doen :')

87welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl vr jan 08, 2010 4:07 pm

insanity-perdition



ja dat kan ook^^
maar lopen ze dan altijd met een cape?xD
ik denk namelijk niet dat ik als jongen een cape zou dragen, ondanks dat ik ze awesome vind.

88welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl za sep 04, 2010 8:35 am

Radioactive



Nou ik kan dus echt niet kiezen uit al die stijlen heur Neutral
Victorian, Lolita en cyber vind ik erg cool, heb op die site gekeken van die leuke victorian illustratie in dat vorige topic, en corp goth en gothabilly zijn dus ook echt super :3

Zelf draag ik niks, geldtekort. Ik hou het wel op mn kleurrijke aussies xD

http://www.deltafaction.com/

89welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl za feb 19, 2011 11:42 am

Misamassacre

Misamassacre

Hm.. Moeilijk..
Ik houd ontzettend van lolita en victorian ja.. Hoewel die kleding vaak onpraktisch is, en ik het soms niet mag kopen omdat mijn vader het te duur vindt én het vaak redelijk duur is...

http://marisaaaa.hyves.nl

90welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl za feb 19, 2011 11:47 am

insanity-perdition



ja het is redelijk duur, dat is echt jammer van 'je anders kleden'. :/ Als ik kleren zelf kon maken deed ik het absoluut. Lijkt me echt gaaf.

91welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl za feb 19, 2011 12:08 pm

Misamassacre

Misamassacre

Stigmata schreef:ja het is redelijk duur, dat is echt jammer van 'je anders kleden'. :/ Als ik kleren zelf kon maken deed ik het absoluut. Lijkt me echt gaaf.

Ja precies! Ik ben nogal onhandig met naaimachines :p

http://marisaaaa.hyves.nl

92welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl za feb 19, 2011 12:11 pm

insanity-perdition



Ik heb er helemaal geen ervaringen mee xD
Misschien zal ik m'n oma is vragen of ze het me kan voor doen/tipsgeven/uitleggen :') Zal wel handig zijn. En dan met iets makkelijks beginnen, zoals zo'n choker.

93welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl za feb 19, 2011 12:21 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik wil het ook nog steeds leren, maar heb geen tijd om aan een naaicursus te gaan.

94welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl za feb 19, 2011 12:46 pm

insanity-perdition



Ik denk eigenlijk niet dat ik op naaicursus mag :') Ik ga binnenkort op zangles en het is echt ongelovelijk duur.

95welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl zo feb 20, 2011 11:29 am

Misamassacre

Misamassacre

Naaicursus.. Nee niet echt wat voor mij:p
ik denk dat ik binnenkort maar gewoon eens wat stof ga halen en een topje ofzo ga maken:p

http://marisaaaa.hyves.nl

96welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl zo feb 20, 2011 1:02 pm

Snowny



Ik heb ooit 1x geprobeerd een jurkje te naaien.. ben er na 3 dagen maar mee opgehouden... voortaan toch maar langs de Widow xp

97welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl di jun 21, 2011 9:21 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Haha. Laughing
Ik heb nu steeds het probleem dat geen enkele nieuwe broek me meer past ofzo. XD En ik heb wel een nieuwe nodig

98welke goth-stijl - Pagina 4 Empty Re: welke goth-stijl zo jun 26, 2011 3:33 pm

Tezzie

Tezzie

Zelf rokjes maken vind ik geweldig;

Alles wat in de winkel hangt vind ik telkens 'net niet' of juist 'te overdreven'.
Bij zelf maken kun je precies kiezen wat voor stofje je wilt, welke lengte, etc.
En dat vaak goedkoper dan iets in de winkel kopen Very Happy.

Mensen hebben het nooit door als ik een zelfgemaakt rokje aanheb, maar dat neem ik dus positief. hehe.

Shirtjes/Jurkjes heb ik me nog niet aan gewaagd. Ik ben bang dat dat toch sneller mislukt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum