Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen!

+13
Sirmentro Enduros
fjodor
Whiplash
VeroowRocks
MuseLovertje
Spirit-of-nostalgia
Lady Stardust
SheAndHerDarkness
MANOUK
Vampire
insanity-perdition
Tezzie
DarkRomantica
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 17 van 18]

MuseLovertje

MuseLovertje

Wauw rood staat je echt wel mooi. Very Happy

Tezzie

Tezzie

HELE GAVE KLEUR I love you staat je goed.

Sirmentro Enduros schreef:
Tezzie schreef:Constant een zonnebril dragend, en dan nu UV-beschadiging aan men ogen.

+10 goth points en +25 vampire points, maar -100 awesome points. Fucking jeuk.
sommige zonnebrillen zijn helemaal niet uv werend, alleen maar donkerder. En dan sper je je ogen verder open waardoor er meer uv in je ogen komt... dat soort zonnebrillen, waarmee je ook meestal in een bepaalde kleur naar de wereld kijk, zijn zeer slecht voor je ogen. Je moet een zonnebril nemen waarmee je kleuren normaal blijf zien, maar alles gewoon net donkerder word. Je zou er net niet prettig mee naar de zon kunnen kijken zoveel zon komt er nog door, maar alle kleur blijft. Die brillen zijn uv werend
Zulke dingen heb ik vaker gehoord ja Razz dat zijn vaak die nep ray-bans die in Turkije worden verkocht Razz.

Hmm het was een bril van de Hans Anders +in combinatie met UV-werende lenzen, dus dat is wel betrouwbaar DACHT IK :')
maar ik ben sowieso ook allergisch voor UV-straling met men huid... dus ja.

Je ogen kun je nou eenmaal niet insmeren met je factor 50 xD.

insanity-perdition



Dank jullie wel! Very Happy
Moet nog opzoek naar een mooi opvallend rood kleurtje in de winkel.
De kleur is nu al een stuk doffer geworden onderaan. Sad

Tezzie

Tezzie

Rood kleurt idd enorm snel naar blond...

MuseLovertje

MuseLovertje

Nou ja, wel lichtelijk belachelijk dat die zonnebril niet werkt dan. Pokkedingen zijn t ook. xD
Rood is wel een kleur wat je debiel veel moet onderhouden. Zwart is veel makkelijker.

insanity-perdition



Klopt. Razz
Ik wil het voor ik naar Duitsland ga nog even bij kleuren.. Als ik er aan toe kom naar de stad te kunnen :/

BlackAngel

BlackAngel

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 Img0054uu
Mijn nieuwe ketting Very Happy

Tezzie

Tezzie

Oeh pretty I love you

MuseLovertje schreef:Nou ja, wel lichtelijk belachelijk dat die zonnebril niet werkt dan. (...)
Ik weet nog niet zeker of het door UV-straling kwam... binnenkort maar naar de oogarts want het is nog steeds zo rood als een ehh.. roos?

Heb vandaag wel een nieuwe bril-op-sterkte opgemeten, maar die moet nog binnenkomen :') dan komt hier een foto.

Whiplash

Whiplash

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 Wolfmother-Cosmic-Egg

http://www.last.fm/user/basszman

MuseLovertje

MuseLovertje

Jeey Wolfmother. Very Happy
Hmmm of een andere ontstekingdinges.
Oeh wat voor een heb je gekozen? Ik ben wel benieuwd. Very Happy
Brillen zijn stiekem wel leuk

Tezzie

Tezzie

Toevallig de bril gevonden op de site :')
Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 2162449Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 2162449-1
Redelijk standaard geeky glasses Ă  la Peter Parker, maar net niet het gevreesde hipster-model.

MuseLovertje

MuseLovertje

Die zijn leuk. Very Happy
zoiets heb ik ook, maar dan wel net hipster.

Tezzie

Tezzie

Ach de mainstream bril omdat iedereen de niet-mainstream bril koopt is ook wel cool omdat jij dan iets doet dat de rest niet doet omdat het mainstream is maar omdat iedereen de niet-mainstream bril wilt is het toch weer enorm cool om de mainstream bril te kopen die niet meer mainstream is omdat .... ughhh ingewikkelde subcultuur is het toch...

Hipster is toch wel een beetje het nieuwe emo he?
hebben we weer iets nieuws om over te zeuren haha Razz

MuseLovertje

MuseLovertje

Na 3 keer lezen had ik die zin pas begrepen. xD
Ja emo zie je steeds minder, nu meer hipster. Maar ik moet zeggen, soms hebben hipsters wel leuke muziek en dingen. Maar die houding van die gasten verpest alles.

Tezzie

Tezzie

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 139xg
Ik heb tshirts nodig. Bijna alles is kapot gegaan door een probleempje met de wasmachine, overal zitten gaatjes in :')

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 140ig
Legerpukkel om als schooltas te gebruiken, hopelijk gaat die wat langer mee dan al die andere bagger tassen... hij voelt in ieder geval heel stevig.

BlackAngel

BlackAngel

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 Img0194p

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 Img0195jd

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 Img0196rj

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 Img0197dz

Hoewel ik eigenlijk niet weet of de rugzak en etui wel onder het nieuwe aankopen topic vallen, want de rugzak was toen ik hem kocht een gewone zwarte eastpak rugzak en de etui heb ik gemaakt om weer aan de naaimachine te wennen (maar ik vond hem zo goed gelukt dat ik hem voor school ga gebruiken Very Happy).

insanity-perdition



Wauw, ziet er super uit! Very Happy

MuseLovertje

MuseLovertje

Mijn nieuwe vest uit Amerika is gewoon nu al binnen. Echt net niet in een week, maar veel sneller dan voorspeld. Hij is lekker warm en zacht en mooi. Hou van die winkel, en van het vest. :')

insanity-perdition



Gaaf. Ik wou dat ik ook in buitenland kon bestellen. Razz

Tezzie

Tezzie

Ik ben bang geworden van al die horrorverhalen over douanekosten Razz

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb er tot nu toe geen last van gehad. Je krijgt er vaak pas last van als je over een bepaald bedrag heen zit.
Maar deze winkel doet t slim, die zet de verzendkosten niet op de buitenkant, dus heb je een grotere kans om eronder te blijven zitten. Kijk je in het pakje, dan zie je dat de verzendkosten gewoon op het(/de?) factuur staan. Hij was er ook echt in een week, terwijl er op de site stond dat het 2 tot 4 weken zou duren. Dat was de vorige keer ook al zo.

Tezzie

Tezzie

Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 Trui009
Ik heb een trui gekregen van mijn (niet zo) geheime aanbidder I love you

Hij komt van infrarot.de btw.

Tezzie

Tezzie

Even ter illustratie xD

BlackAngel

BlackAngel

De jas die ik vandaag voor mijn verjaardag heb gekregen:
Plaats hier foto's van je nieuwe aankopen! - Pagina 17 Img0653jr

Tezzie

Tezzie

Woeii leuk. Ik hou van die cape-achtige jassen Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 17 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum