Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 24 van 33]

576Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 29, 2010 6:58 am

Tezzie

Tezzie

Ik heb zelf een gigantische hekel aan al dat achter men rug om geode

577Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 29, 2010 2:43 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik hoorde gisteren van hem dat ze die dingen allemaal gevraagd had, dus het is de bedoeling om mij te kwetsen. Maar ik trek me er niets van aan. Het jammere is is dat ik nu nog minder vertrouwen heb in mn klasgenoten. Het is ook niet echt fijn dat ze nu weten dat we het heel gezellig hebben als we alleen zijn >.< . (ja die manier...)

Het stomme is: ze doet alsof ze 'een goede vriendin' is van hem en verteld dat aan iedereen. Echter spreken ze elkaar alleen op school en MSN. Sorry hoor, maar mn vriend vind iemand pas een goede vriend(in) als hij na school met diegene omgaat.
Hij verteld haar de volgende keer gewoon onzin verhalen Razz .

Het is ergelijk dat mensen achter je rug om praten. Het enige wat je kunt doen is zorgen dat er niet nog meer roddels verspreid worden en je schouders ophalen.

Maar nu begin ik nieuwsgierig te worden wat er rondgaat....

578Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 29, 2010 3:26 pm

fjodor

fjodor

ja ik ben ook nog nieuwsgierig wat m'n ex anderhalf jaar geleden over mij verteld had. het was toen na een maand uitgegaan omdat zij dus na school met iemand anders een relatie had, en ze had aan iemand verteld dat ze eig. alleen maar met mij had om "ook iemand op school te hebben". en dat was vlak voor de kerstvakantie, na de kerstvakantie was ik de eerste 2 weken niet op school en had zij dus blijkbaar allerlei dingen over mij gezegd waardoor ik dus een stel vrienden ben kwijtgeraakt

tjonge, je maakt nog es wat mee in je leven

579Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 14, 2010 9:05 am

Vampire



Morgen spreekbeurt.
Vrésélijk.

580Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 14, 2010 9:06 am

Tezzie

Tezzie

Good luck!

581Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 14, 2010 9:59 am

Vampire



Thnks Razz

582Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 14, 2010 10:20 am

insanity-perdition



oh xD
Ik heb zo'n hekel daar aan he Razz
succes Smile

583Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 14, 2010 11:36 am

MANOUK

MANOUK

Ik heb ook een presentatie.
En nog veel meer huiswerk. ><

http://www.last.fm/user/Manouk666

584Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 14, 2010 11:37 am

Vampire



Ik dus ook, en het ergste is dat ik bijna niemand van de klas mag, en zij mogen mij ook niet.
En dat ligt niet aan mijn gedrag maar aan de bekende redenen van vooroordelen enzo.

Thnks btw:P


@Manouk, jij ook veel succes :3


& ja ik heb morgen het 1e een Duits toets over een stuk of 400 woorden en zinnen xD
En 2 uur daarop die spreekbeurt T_T

585Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 14, 2010 4:02 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Mijn een na laatste schooljaar zat ik in de klas met een hele hoop rijkeluis knulletjes, erg gelikt en vonden zichzelf aardig comisch, maar verder wel aardige gasten, maar joh het laatste jaar zat ik toch met een stelletje wannabe hooligan hersendode in de klas die nog leerplicht hadden, en god dat waren echt de meest achterlijke mensen die ik ooit heb gekend.
In mijn eennalaatste jaar ben ik echt qua uiterlijk naar buiten gekomen, de "i don't care" houding nam zijn ingang, en mijn klasgenoten waren nog ok genoeg er vrij cool mee om te gaan maar god zeg die volgende klas die smulde er geloof ik pas van. Maarja ik heb nog eerder medelijden met die "nozems", zoals zij dat zouden zeggen.

-------------

Vandaag bij frisbee'en vond een vriend het nodig de frisbee echt freakin hard naar me te gooien, en je automatische reactie als die te halen is is om er opaf te gaan, hem te willen vangen. Nou ik kreeg dat ding dus recht op de "moest ik al een tijdje knippen" nagel van mijn rechter duim en oh mij god dat ding spleet door het midden, auch!
Raar is het wel dat ik beter kan vangen met rechts, maar ik ben linkshandig. Ik speel niet vaak voetbal maar met hooghouden ben ik ook beter met rechts in veel dingen... raar he?

http://sirmentro.hyves.nl/

586Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo jun 16, 2010 5:41 am

Gast


Gast

Godver,ze weten bij mij op school blijkbaar goed hoe ze me boos kunnen krijgen.
Er stond in de schoolkrant een artikel over subculturen,waar ze mij bestempelen als dé goth van de school die aan het verminderen is (tenzij het over iemand uit de 3e gaat die nu meer de skatekant op gaat,er stond geen naam).(en er stond ook nog bij dat dat wss door de emo's komt.like,hebben ze m'n hyves doorzocht naar anti emo spul ofzo?)

587Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo jun 16, 2010 8:21 am

insanity-perdition



-t is uit met mn vriend, k ben echt fucking kwaad op em. ><
-ik heb de laatste tijd elke dag koppijn.
-veel ruzzie de laatste tijd
-weinig slaap
Wordt er niet goed van...

588Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo jun 16, 2010 10:14 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Tamara we kunnen elkaar de hand schudden. Mijn vriend heeft het maandag ook uitgemaakt.

De rotzak deed het via MSN en vlak voor mijn tentamens. Die maak ik dus niet. Het ging al niet zo goed met me en dan dit erbij. Mijn moeder zei: hij doet zich stoer voor maar als het moment echt daar is is hij een watje en hij denkt meer aan zichzelf dan aan jou.

Dus ik ga leuke dingen doen met vriendinnen enzo... afleiding zoeken.

589Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo jun 16, 2010 10:27 am

Vampire



Destruction schreef:Godver,ze weten bij mij op school blijkbaar goed hoe ze me boos kunnen krijgen.
Er stond in de schoolkrant een artikel over subculturen,waar ze mij bestempelen als dé goth van de school die aan het verminderen is (tenzij het over iemand uit de 3e gaat die nu meer de skatekant op gaat,er stond geen naam).(en er stond ook nog bij dat dat wss door de emo's komt.like,hebben ze m'n hyves doorzocht naar anti emo spul ofzo?)

Wat een ongelooflijke klootzakken bij jou op school. En normaal gebruik ik nettere woorden maar hiervoor kan ik niks netjes bedenken :\ Klootzakken is ook zachtjes uitgedrukt.

En dan jongens. Ongelooflijke stomme idioten die er tussen zitten. Echt waar ik word ook niet goed van ze, ik weet precies hoe jullie je voelen Tamara en Lady Stardust. Heel veel sterkte!



En dan mijn geklaag.

-Volgende week toetsweek en heb maandag nog gewoon les terwijl we die dag ook al toetsen hebben >< Domme school.
-Mijn gevreesde wiskunde docent heeft nog huiswerk opgegeven voor in de toetsweek ook, die kerol spoort niet.

-Een jongen heeft me gezoend, een kennis is dat te weten gekomen en ze had blijkbaar haar vriend gedumpt omdat ze die jongen leuk vind. Nu probeert ze die jongen bij mij vandaan te houden en zachtaardig als ik ben durf ik er ook niks tegen te doen. Dat meisje was eerst al helemaal geflipt toen ze het hoorde, en ik heb haar nog geholpen om alles op een rijtje te zetten enzo. Vechten om een jongen, daar ben ik helemaal niet goed in, en ik háááát ruzie. Maar die jongen zei dattie mij leuk vind :\

590Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo jun 16, 2010 2:22 pm

fjodor

fjodor

ben laatst tijdens t uitgaan gevallen toen er EINDELIJK es goede (mosh) muziek was (de hele tijd dance etc. en toen eindelijk Nirvana, en dat terwijl die club juist bekend is bij de alternatieve mensen in H'wijk en omstreken

het vallen was trouwens t probleem niet, de glazen die iedereen op de grond had laten vallen wel, kwist dak een sneetje op m'n hand heb (waar volges mij nog steeds stukje glas inzit wat verrekte veel pijn doet, maar kwam er laatst ook eentje op m'n buik tegen, wat m'n ongelooflijk smerige shirt verklaart :') die snee is wel lang, maar gelukkig niet diep ofzo ^^ maarja, t was wel hip verband: gaas met ductape X3


en wel kut dat die relaties uit zijn, en idd sommige jongens zijn klootzakken (wat ik al es verteld heb (A)) maar bij mij ist juist andersom, ik durf t dan weer niet uit te maken omdat ik gwn niet in staat ben om mensen te kwetsen.

591Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jun 25, 2010 12:16 pm

Tezzie

Tezzie

Liar, liar, liar, liar
Liar, liar, liar, liar
Liar, liar, liar, liar
Liar, liar, liar, liar
Liar, liar

Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?

592Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jun 26, 2010 2:39 am

MANOUK

MANOUK

Het is te warm.
Ik heb te veel huiswerk.
Vanavond uit eten.
Ik wil NU vakantie. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

593Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jun 26, 2010 4:20 am

insanity-perdition



Vampire schreef: En dan jongens. Ongelooflijke stomme idioten die er tussen zitten. Echt waar ik word ook niet goed van ze, ik weet precies hoe jullie je voelen Tamara en Lady Stardust. Heel veel sterkte!



En dan mijn geklaag.

-Volgende week toetsweek en heb maandag nog gewoon les terwijl we die dag ook al toetsen hebben >< Domme school.
-Mijn gevreesde wiskunde docent heeft nog huiswerk opgegeven voor in de toetsweek ook, die kerol spoort niet.

-Een jongen heeft me gezoend, een kennis is dat te weten gekomen en ze had blijkbaar haar vriend gedumpt omdat ze die jongen leuk vind. Nu probeert ze die jongen bij mij vandaan te houden en zachtaardig als ik ben durf ik er ook niks tegen te doen. Dat meisje was eerst al helemaal geflipt toen ze het hoorde, en ik heb haar nog geholpen om alles op een rijtje te zetten enzo. Vechten om een jongen, daar ben ik helemaal niet goed in, en ik háááát ruzie. Maar die jongen zei dattie mij leuk vind :\

Dankje (:

Dat is rot :O
Ik zou je willen helpen maar ik ben er zelf ook niet zo goed in eerlijk gezegt:P
Als ik iemand leuk vind en die gene vind iemand anders leuk of iemand anders vind die gene leuk dan heb ik al iets van laat maar gaan.

594Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jun 26, 2010 5:09 am

Vampire



Aaah das lief ^^

Nou, ik heb het hem gewoon verteld van dat andere meisje x']
Nu heb ik 3 juli een afspraak met hem, hij wilde met me afspreken zonder haar erbij :3
Maar dan ben ik alsnog niet save, want gister was hij bij TT in Assen en zij ook ><
Dus ik hoor nog wel wat er gebeurd is, nja.. anders pech gehad.. Zij is toch meer van z'n leeftijd :\

-Ik blijf misschien zitten vanwege biologie T_T

595Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jun 26, 2010 2:32 pm

insanity-perdition



;O
Dat is niet waar!
Als hij niks in haar ziet maakt ze ook geen kans, als hij wel wat in jou ziet en jij in hem dan hoef je eigenlijk niet eens bang te zijn dat het haar lukt hem van je af te pakken Wink
(beetje vaag uitgelegt misschien hoor haha. Razz)

en Biologie is een rot vak, ik snap er niks van. :O



Voel me opeens heel rot, geen flauw idee waar het vandaan komt.

596Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jun 27, 2010 2:07 am

Vampire



Het probleem bij mij vond hij toch wel mijn leeftijd T_T
Maar goed het is een jongen waarvan er zoveel rondlopen x']

Hopelijk voel je je nu weer beter:O

597Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jun 27, 2010 2:24 am

insanity-perdition



hmm ja met mij gaat het wel weer nu Smile

Hoe oud is hij dan?:O

598Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jun 27, 2010 11:00 am

Vampire



19, scheelt maar 3 jaar :\

599Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 28, 2010 9:01 am

insanity-perdition



Hmm 19 xD
mijn zus is 16 en haar vriend is 19, dus eigk valt het best mee.
maar opzich kan mij leeftijd [bijna] niks schelen:P

ik was vandaag in de stad en toen werdt mijn bier afgepakt omdat ik langs het voetbal scherm fietste en ze dachten dat ik ging kijken Sad

600Klaag/zeurtopic. - Pagina 24 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 28, 2010 10:03 am

Vampire



Mij kan leeftijd ook niks schelen, maar sommigen vragen zich af hoe ouders enzo reageren x']

Wtf, je pakt toch niet zomaar iemands bier af ö



-Morgen sportdag in deze hitte T_T

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 24 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum